|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: vraag maar aan Attila [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-12-2006 23:48] signature |
|
quote: dan hoef je je toch nergens druk om te maken?? als je toch weet dat je gelijk hebt, wat boeit dan de rest? of ben je een profeet ofzo? |
|
quote: ben jij Moslim of zo? sehr intelligent signature |
|
quote: je snapt toch wel dat ik alle moslims even over 1 kam scheerde en ze allemaal voor on-inteligent uitmaakte eh? |
|
quote:Weet je wat ook raar is? Regels betreffende spelling en interpunctie. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
maar met mij gaat het goed hoor....bedankt voor het vragen. |
|
quote: je blijft inderdaad wel consequent (on-inteligent) signature |
|
quote: ow die ken ik niet....vertel me meer...mischien kan ik wat leren van je... |
|
quote:Daar hebben we de lultopic voor. Hier moeten mensen gebasht worden. Toch valt me op dat op het moment dat CorpseQueen weggaat, Onslaugh arriveert. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 12-12-2006 23:52] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Iemand die op een forum eeuwige roem probeert te halen, maar afgaat als een puddingbuks is pas écht zielig. Against God and Government |
|
metalheads die moslims een hand boven het hoofd houden..ik dacht een hoop gezien te hebben...hahaha |
|
quote:Waar zie je dat? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Nee natuurlijk houden die moslims op de gaypride niet van metal. D'OH! Ze zijn GAY! quote: LOOOL "The fool doth think he is wise, but the wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare En nog een van Aristoteles: "It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it." KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Op 12 december 2006 23:50 schreef Misanthrope het volgende: Weet je wat ook raar is? Regels betreffende spelling en interpunctie. the same to you too... |
|
quote:HUN liegen KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wat heb je tegen Moslims man ????? ik alleszins niets, van mij moest iedereen er een hebben signature |
|
quote: offtopic?? |
|
quote: 1 woord: alles. |
|
quote:I stand corrected. HUN zeggen ALLEMAAL dat dat niet zo is! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Moslims doen toch helemaal niks? signature |
|
quote: drie keer raden...:-p |
|
ik vind moslimmuziek trouwens veel exxxxxtremer dan metal signature |
|
quote: neuh.....onder een steen geleefd de afgelopen jaren??lees je nooit een krant...heb jij geen tv?? |
|
quote:Ow, Hypnos. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |