IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : moslim-hardrockers?? Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2006 11:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Alleen de echte helden staan met adres op de fp


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 13-12-2006 11:18 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

We kruipen allemaal in jenjes reet!


I am the 1%.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2006 11:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Graag! Is iig groot genoeg ervoor .. alleen menatl die kan beter buiten blijven ..


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 13-12-2006 11:19 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2006 11:17 schreef Murdering Monk het volgende:
Ik vind het wel tof, ik hebe echt een kut dag, maar CorpseQueen/Onslaught (zelfde IP) maken mn dag weer goed, dat vind ik dan toch wel tof van diegene.

En als je echt zo'n held bent vul je je profiel natuurlijk gewoon ff in en stel je jezelf gewoon even voor.


En wat zegt dat zelfde IP???
Dat het uit hetzelfde huis komt, van dezelfde pc...........und????
Ooit er bij stilgestaan dat ik zijn zusje ben???

En ik vul nog altijd pas mijn profiel in als ik dat zelf wil doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2006 11:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hadn ik toch mooi gelijk met die regel over verbieden kinderne krijgen


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 13-12-2006 11:20 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 13 december 2006 11:18 schreef CorpseQueen het volgende:
Wie zegt dat ik het over Smooch heb????

En ja dit is een grote vriendjesbende.........das wel duidelijk.
De een kruipt de ander in zijn reet.


Ik geloof niet helemaal dat het dat is. De meesten (let op: de meesten, overal lopen randdebielen rond) hebben wel enige realiteitszin hier, af en toe komt er gewoon iemand langs die op de dag dat verstand en realitietszin uitgedeeld werd gewoon lekker een dagje heeft uitgeslapen.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 13-12-2006 11:21 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 13 december 2006 11:19 schreef CorpseQueen het volgende:
En wat zegt dat zelfde IP???
Dat het uit hetzelfde huis komt, van dezelfde pc...........und????
Ooit er bij stilgestaan dat ik zijn zusje ben???

En ik vul nog altijd pas mijn profiel in als ik dat zelf wil doen.

Ja, daar heb ik zlefs heel erg bij stilgestaan, zie Jenje zn post over verbieden om kinderen te krijgen, je leeftijd ken ik niet, maar dat hadden ze al veel eerder in mioeten voeren.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 13-12-2006 11:21 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2006 11:16 schreef Jenje het volgende:
Jeuj, weer een jankerd die zijn mening als feit ziet.


Er zit een verschil tussen jij die vind dat het mijn mening is en ik die weet dat het feiten zijn.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 13-12-2006 11:22 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Dit moet ook even gezegd worden>>>>

quote:
Op 12 december 2006 16:25 schreef Onslaught het volgende:
meissie...waar jij bent,ben ik al geweest...waar ik ben moet jij nog zien te komen...19 jaar en denken de wijsheid in pacht te hebben...leuk die nét volwassenen...hahahahaha


quote:
Op 12 december 2006 21:42 schreef CorpseQueen het volgende:
En ´meisje´??? waar haal je het lef vandaan met je 19 jaar!!!





Dit vind ik een domme opmerking, Want dat komt op hetzelfde neer als dat je tegen iemand zegt dat diegene geen levenservaring heeft omdat diegene jonger is als jou.
Ik zeg:"Je kunt nooit beweren dat jij meer levenservaring hebt dan een ander of overal meer van af weet omdat je een paar jr ouder bent, want iedereen heeft zijn eigen ervaringen, jij hebt meegmaakt wat zij niet heeft meegemaakt en zij heeft weer dingen meegemaakt die jij niet hebt meegemaakt, ieder heeft dus zijn eigen ervaring".
Zo kan het b.v. zijn dat een meisje/jongen met 16 al een kind heeft gekregen / verkracht is geworden / al werkend is vanaf haar/zijn twaalfde / geslagen is geworden op jonge leeftijd..
Of dat de ouders toevallig wereldreizigers zijn (heh noem maar wat)en dat kind al de hele wereld heeft gezien / of dat hij/zij een studie heeft gehad waar jij alleen maar van kan dromen en zo veel wijzer kan zijn..
Ik bedoel maar als jij die dingen niet meegemaakt hebt dan moet je je ook niet wijzer voordoen dan iemand die net wat jonger is, jij hebt dan ook weer je eigen ervaringen en kennis over bepaalde dingen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2006 11:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2006 11:21 schreef CorpseQueen het volgende:
Er zit een verschil tussen jij die vind dat het mijn mening is en ik die weet dat het feiten zijn.
Nee verschil zit em in het derde chromosoompje wat jij op mij voor heb.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 13-12-2006 11:23 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Death, black, trash metal.......gothic looks.


I am the 1%.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-12-2006 11:23 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 13 december 2006 11:18 schreef CorpseQueen het volgende:
Wie zegt dat ik het over Smooch heb????

En ja dit is een grote vriendjesbende.........das wel duidelijk.
De een kruipt de ander in zijn reet.



Geyl


Against God and Government


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 13-12-2006 11:24 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2006 11:21 schreef Murdering Monk het volgende:
Ja, daar heb ik zlefs heel erg bij stilgestaan, zie Jenje zn post over verbieden om kinderen te krijgen, je leeftijd ken ik niet, maar dat hadden ze al veel eerder in mioeten voeren.


Ik ben 23, niet dat he je iets aangaat, maar goed jij je zin.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2006 11:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2006 11:23 schreef stoomfiets het volgende:
Death, black, trash metal.......gothic looks.
Kom trek eens een lekere makkelijke conclusie (anders moet ik dat weer doen, ebn ik weer de zeikerd)


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-12-2006 11:25 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

ZM de digitale mongolen magneet


Against God and Government


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-12-2006 11:26 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2006 11:13 schreef CorpseQueen het volgende:
Mensen denken dat ik me op laat fokken...............ik lach om jullie soort.



Nou, welkom dan. Lekker aggressieve introductie, maar nogmaals, daar hebben we een introductie-topic voor. Zoals je misschien kunt zien bovenaan de pagina gaat het hier over moslim-hardrockers.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 13-12-2006 11:27 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2006 11:23 schreef stoomfiets het volgende:
Death, black, trash metal.......gothic looks.


Haha, TRASH metal!


zo goed Jenje?


I am the 1%.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2006 11:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2006 11:27 schreef stoomfiets het volgende:
Haha, TRASH metal!


zo goed Jenje?
ah fuk, tja oud he, staar en shit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2006 11:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2006 11:25 schreef Rotzak het volgende:
ZM de digitale mongolen magneet
WWelkom Rotzak!


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 13-12-2006 11:28 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 13 december 2006 11:24 schreef CorpseQueen het volgende:
Ik ben 23, niet dat he je iets aangaat, maar goed jij je zin.

23, dat vind ik het ergste, 23 en denken dat jouw visie (zo komt het iig op mij over) de enige ware is.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 13-12-2006 11:29 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2006 11:23 schreef Jenje het volgende:
Nee verschil zit em in het derde chromosoompje wat jij op mij voor heb.


Goh stoer hoor, wil je je tekortkomingen niet op mij projecteren???
Iemand indirect uitmaken voor downsyndroom patient is niet echt volwassen...........zegt dus meer over jou dan over mij.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 13-12-2006 11:30 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2006 11:28 schreef Murdering Monk het volgende:
23, dat vind ik het ergste, 23 en denken dat jouw visie (zo komt het iig op mij over) de enige ware is.


getuigd van een goede hoeveelheid zelfverzekering!


I am the 1%.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2006 11:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2006 11:29 schreef CorpseQueen het volgende:
Goh stoer hoor, wil je je tekortkomingen niet op mij projecteren???
Iemand indirect uitmaken voor downsyndroom patient is niet echt volwassen...........zegt dus meer over jou dan over mij.
Ik heb nooit gezegd dat ik me als volwassen wil profileren. Ik constateer alleen het feit dat jij een volslagen mongool bent.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 13-12-2006 11:31 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2006 11:29 schreef CorpseQueen het volgende:
Goh stoer hoor, wil je je tekortkomingen niet op mij projecteren???
Iemand indirect uitmaken voor downsyndroom patient is niet echt volwassen...........zegt dus meer over jou dan over mij.



volwassen is gay en overrated, maar welkom hoor!


I am the 1%.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 13-12-2006 11:31 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Of van een plaat voor je harses waar zelfs ik nog jaloers van zou worden.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen