|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Alleen de echte helden staan met adres op de fp |
|
We kruipen allemaal in jenjes reet! I am the 1%. |
|
Graag! Is iig groot genoeg ervoor .. alleen menatl die kan beter buiten blijven .. |
|
Hadn ik toch mooi gelijk met die regel over verbieden kinderne krijgen |
|
quote: Ik geloof niet helemaal dat het dat is. De meesten (let op: de meesten, overal lopen randdebielen rond) hebben wel enige realiteitszin hier, af en toe komt er gewoon iemand langs die op de dag dat verstand en realitietszin uitgedeeld werd gewoon lekker een dagje heeft uitgeslapen. |
|
quote: Ja, daar heb ik zlefs heel erg bij stilgestaan, zie Jenje zn post over verbieden om kinderen te krijgen, je leeftijd ken ik niet, maar dat hadden ze al veel eerder in mioeten voeren. |
|
quote: Er zit een verschil tussen jij die vind dat het mijn mening is en ik die weet dat het feiten zijn. |
|
Dit moet ook even gezegd worden>>>> quote: quote: Dit vind ik een domme opmerking, Want dat komt op hetzelfde neer als dat je tegen iemand zegt dat diegene geen levenservaring heeft omdat diegene jonger is als jou. Ik zeg:"Je kunt nooit beweren dat jij meer levenservaring hebt dan een ander of overal meer van af weet omdat je een paar jr ouder bent, want iedereen heeft zijn eigen ervaringen, jij hebt meegmaakt wat zij niet heeft meegemaakt en zij heeft weer dingen meegemaakt die jij niet hebt meegemaakt, ieder heeft dus zijn eigen ervaring". Zo kan het b.v. zijn dat een meisje/jongen met 16 al een kind heeft gekregen / verkracht is geworden / al werkend is vanaf haar/zijn twaalfde / geslagen is geworden op jonge leeftijd.. Of dat de ouders toevallig wereldreizigers zijn (heh noem maar wat)en dat kind al de hele wereld heeft gezien / of dat hij/zij een studie heeft gehad waar jij alleen maar van kan dromen en zo veel wijzer kan zijn.. Ik bedoel maar als jij die dingen niet meegemaakt hebt dan moet je je ook niet wijzer voordoen dan iemand die net wat jonger is, jij hebt dan ook weer je eigen ervaringen en kennis over bepaalde dingen. |
|
quote:Nee verschil zit em in het derde chromosoompje wat jij op mij voor heb. |
|
Death, black, trash metal.......gothic looks. I am the 1%. |
|
quote: Geyl Against God and Government |
|
quote: Ik ben 23, niet dat he je iets aangaat, maar goed jij je zin. |
|
quote:Kom trek eens een lekere makkelijke conclusie (anders moet ik dat weer doen, ebn ik weer de zeikerd) |
|
ZM de digitale mongolen magneet Against God and Government |
|
quote: Nou, welkom dan. Lekker aggressieve introductie, maar nogmaals, daar hebben we een introductie-topic voor. Zoals je misschien kunt zien bovenaan de pagina gaat het hier over moslim-hardrockers. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Haha, TRASH metal! zo goed Jenje? I am the 1%. |
|
quote:ah fuk, tja oud he, staar en shit |
|
quote:WWelkom Rotzak! |
|
quote: 23, dat vind ik het ergste, 23 en denken dat jouw visie (zo komt het iig op mij over) de enige ware is. |
|
quote: Goh stoer hoor, wil je je tekortkomingen niet op mij projecteren??? Iemand indirect uitmaken voor downsyndroom patient is niet echt volwassen...........zegt dus meer over jou dan over mij. |
|
quote: getuigd van een goede hoeveelheid zelfverzekering! I am the 1%. |
|
quote:Ik heb nooit gezegd dat ik me als volwassen wil profileren. Ik constateer alleen het feit dat jij een volslagen mongool bent. |
|
quote: volwassen is gay en overrated, maar welkom hoor! I am the 1%. |
|
Of van een plaat voor je harses waar zelfs ik nog jaloers van zou worden. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |