IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : moslim-hardrockers?? Vorige pagina | Volgende pagina
Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 12-12-2006 23:36 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 12 december 2006 22:55 schreef Chelman het volgende:
Euh. Jawel.

Ik mag best actie voeren zodat de eigenaar jou niet toe laat of bant. BWUHAHAHAHA

zie het klachten topic.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 23:36 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:32 schreef Misanthrope het volgende:
Jij begrijpt het niet echt... Metal is niet altijd satanistisch, niet alle moslims zien metal als alleen maar satanistisch of een middel van de duivel.

En al zouden ze het wel doen, dan zou het ze nog niet tegenhouden, aangezien een hoop van die lui het Westen als Duivels beschouwen en toch gebruik maken van uitvindingen (auto, vliegtuig enz.) die in het Westen worden gedaan. Al die uitvindingen zijn volgens hun eigen interpretatie te herleiden naar de Duivel. En toch doen ze dat niet.


nogmaals: IK zeg toch niet dat metal allemaal satanistisch is, schaap!
Want het enige wat je kan is blaten.
Je leest niet he!
En ja idd wij worden ook als duivels beschouwd.

nogmaals: HUN interpretatie, NIET DE MIJNE!!!



BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 12-12-2006 23:36 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Damn! jullie vragen hier naar feiten, ze geeft antwoord naar aanleiding van dingen die zij gelezen/bestudeerd heeft en dan gaan jullie er nog tegenin, waar hebben jullie je feiten vandaan gehaald? Als het überhaupt feiten zijn??


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-12-2006 23:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:31 schreef CorpseQueen het volgende:
Ja joh ik heb ook helemaal geen onderzoeken hoeven doen voor mijn opleiding............. ga toch fietsen man.
Als er 1 iemand is die zich heeft verdiept in de manier waarop die gasten zich bewegen, ben ik het wel.
Tijdens mijn opleiding.


dan heb je wel zitten slapen bij het vak statistiek. en ja, ik mag graag fietsen, dat houdt me fit en gezond!
maar verkoop je schokkende bevindingen aan de revue of de Panorama ofzo. die zitten echt op zulke verhalen te wachten.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-12-2006 23:39]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-12-2006 23:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wat doet het er eigenlijk toe


Stel je voor dat "Moslims" metal compleet supergeil gaan vinden....

Zou je er blijven naar luisteren?




HUH???




HUH???


signature


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-12-2006 23:38 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:36 schreef CorpseQueen het volgende:
nogmaals: IK zeg toch niet dat metal allemaal satanistisch is, schaap!
Want het enige wat je kan is blaten.
Je leest niet he!
En ja idd wij worden ook als duivels beschouwd.

nogmaals: HUN interpretatie, NIET DE MIJNE!!!


Je gepoep is net zo steekhoudend als roepen dat de interpretatie van ALLE Christenen betreffende metal is dat het satanisch is. Dat is niet zo.

Die 'HUN' van jou bestaan alleen maar in jouw hoofd.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2006 23:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:34 schreef CorpseQueen het volgende:
Ga voor de grap eens met een moslim praten, dan begrijp je snel genoeg wat ik bedoel.
En dan bedoel ik ook wel een moslim van buiten het evt zogenaamde metalgroepje wat jij om je heen hebt (waar na deze discussie NATUUUUUUUURLIJK ook een moslim tussen zit ).


Ik heb geen metalgroepje om me heen. Metalheads zijn losers.
quote:

een moslimwijf bijvoorbeeld, zo´n stofdoek!
Die zal het je persoonlijk vertellen.

Volgens die groep MOET je namelijk ook een hoofddoek dragen terwijl in de Qu´ran puur staat: als je respect hebt voor je man draag je een hoofddoek.
Er staat nergens in dat boekje dat het VERPLICHT is om een hoofddoek te dragen.

Dus nogmaals een voorbeeld interpretatie!

In de Koran staat niks over hoofddoekjes in relatie met respect voor de man. Daar staat iets in over een bescheiden uiterlijk en geen reden geven tot zondige gedachten. Eigenlijk hetzelfde als in de Bijbel.

In sommige gebiden is het tot 'gij zult een hoofddoek dragen' geëvolueerd, in andere niet. Idem met andere uitingen, zoals muziek. Het cirkel is rond.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2006 23:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:36 schreef Murdering Monk het volgende:
zie het klachten topic.
Weet ik, ik zag het.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 23:39 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:36 schreef Misanthrope het volgende:
Weet je dat wanneer mensen gaan interpreteren, ze niet allemaal op hetzelfde gedachtengoed uitkomen?


Ja dank je wel, dat is dus wat ik bedoel: wij komen erop uit dat NERGENS in de Qu´ran staat dat ze niet naar metal mogen luisteren, MAAR volgens de Qu´ran moet alles wat HARAM (dus niet goed, duivels, etc.) verbannen worden!!!


Dank je wel dat je mij mijn gelijk geeft.

En nog iets: op de gay parade zijn de meeste gasten met een maskertje ook moslim, ook iets waar ze niet voor uit mogen komen omdat homoseksualiteit HARAM is!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-12-2006 23:39 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

'De cirkel', vuile allochtoon.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-12-2006 23:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:38 schreef Chelman het volgende:

In de Koran staat niks over hoofddoekjes in relatie met respect voor de man. Daar staat iets in over een bescheiden uiterlijk en geen reden geven tot zondige gedachten. Eigenlijk hetzelfde als in de Bijbel.

In sommige gebiden is het tot 'gij zult een hoofddoek dragen' geëvolueerd, in andere niet. Idem met andere uitingen, zoals muziek. Het cirkel is rond.



Gij zult naar Doom luisten bvb?


signature


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2006 23:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:39 schreef CorpseQueen het volgende:

En nog iets: op de gay parade zijn de meeste gasten met een maskertje ook moslim, ook iets waar ze niet voor uit mogen komen omdat homoseksualiteit HARAM is!


En terecht!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-12-2006 23:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:39 schreef Hypnos het volgende:
Gij zult naar Doom luisten bvb?


de band of het genre?? kijk, daar heb je de eerste scheuring al!!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2006 23:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:39 schreef Misanthrope het volgende:
'De cirkel', vuile allochtoon.
Sterf! Jij racist!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-12-2006 23:41 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:39 schreef CorpseQueen het volgende:
Ja dank je wel, dat is dus wat ik bedoel: wij komen erop uit dat NERGENS in de Qu´ran staat dat ze niet naar metal mogen luisteren, MAAR volgens de Qu´ran moet alles wat HARAM (dus niet goed, duivels, etc.) verbannen worden!!!


Dank je wel dat je mij mijn gelijk geeft.

En nog iets: op de gay parade zijn de meeste gasten met een maskertje ook moslim, ook iets waar ze niet voor uit mogen komen omdat homoseksualiteit HARAM is!
Lol, wtf?!

Jij stelt dus voor alle moslims dat zij metal als duivels beschouwen. Ik vraag jou waar je dit in hemelsnaam vandaan haalt. Ik geef je geen gelijk.

En bovendien zijn er volgens jou ook nog moslims die HARAM doen, dus waarom zijn er geen moslims die metalHARAM doen?

Huh??

Huh??


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2006 23:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:41 schreef attila_de_hun het volgende:
de band of het genre?? kijk, daar heb je de eerste scheuring al!!!
Schisma!

HARAM!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2006 23:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:41 schreef Misanthrope het volgende:
Lol, wtf?!

Jij stelt dus voor alle moslims dat zij metal als duivels beschouwen. Ik vraag jou waar je dit in hemelsnaam vandaan haalt. Ik geef je geen gelijk.

En bovendien zijn er volgens jou ook nog moslims die HARAM doen, dus waarom zijn er geen moslims die metalHARAM doen?

Huh??

Huh??
HAHAH PWNAGE!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-12-2006 23:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

moslim-hardrock


MINARETAL


signature


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-12-2006 23:44 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:41 schreef Chelman het volgende:
Sterf! Jij racist!
Discriminazi! Niet elke allochtoon is van een ander ras!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 23:44 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:41 schreef Misanthrope het volgende:
Lol, wtf?!

Jij stelt dus voor alle moslims dat zij metal als duivels beschouwen. Ik vraag jou waar je dit in hemelsnaam vandaan haalt. Ik geef je geen gelijk.

En bovendien zijn er volgens jou ook nog moslims die HARAM doen, dus waarom zijn er geen moslims die metalHARAM doen?

Huh??

Huh??


Nogmaals ga eens met ze praten en vraag ze wat ze van metal vinden.
Dan merk je het vanzelf.

Ik ga niet eens meer aandacht besteden aan dit kleuterige gedoe.
Nee niet omdat ik mijn ongelijk toegeef.........gezien ik WEET dat ik gelijk heb.
Maar omdat ik morgen weer flink wat dildo´s mag verkopen.
Zelfs daar komen die slechte moslims binnen, in een sexshop, en oh wee als je ze erop aanspreekt.........

Want dat mag ook niet van de imam.

Veel plezier met jullie kinderlijke gezeur.
En Berserkerwoman: jij bent de enige die tot nu toe nog normaal heeft gereageerd, jij hoeft je dus alles behalve aangsproken te voelen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2006 23:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:44 schreef Misanthrope het volgende:
Discriminazi! Niet elke allochtoon is van een ander ras!



Jawel! Ik kan het weten. Ik heb het statisdingestistisch onderzocht!

HUN* zijn van een ander ras!



*Ja ik weet dat het ZIJ moet zijn maar ik probeer de onnavolgbare HALAL uitspraken van CorpseQueen na te bootsen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-12-2006 23:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:44 schreef Misanthrope het volgende:
Discriminazi! Niet elke allochtoon is van een ander ras!


ras? zeg maar gerust Stam


signature


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-12-2006 23:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:44 schreef CorpseQueen het volgende:
Nogmaals ga eens met ze praten en vraag ze wat ze van metal vinden.
Dan merk je het vanzelf.

Ik ga niet eens meer aandacht besteden aan dit kleuterige gedoe.
Nee niet omdat ik mijn ongelijk toegeef.........gezien ik WEET dat ik gelijk heb.
Maar omdat ik morgen weer flink wat dildo´s mag verkopen.
Zelfs daar komen die slechte moslims binnen, in een sexshop, en oh wee als je ze erop aanspreekt.........

Want dat mag ook niet van de imam.

Veel plezier met jullie kinderlijke gezeur.
En Berserkerwoman: jij bent de enige die tot nu toe nog normaal heeft gereageerd, jij hoeft je dus alles behalve aangsproken te voelen.
Oooow, je verkoopt dildo's! That explains a lot.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-12-2006 23:46 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

In ieder geval is die studie goed te gelde gemaakt.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-12-2006 23:47 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:45 schreef Chelman het volgende:
Jawel! Ik kan het weten. Ik heb het statisdingestistisch onderzocht!

HUN* zijn van een ander ras!



*Ja ik weet dat het ZIJ moet zijn maar ik probeer de onnavolgbare HALAL uitspraken van CorpseQueen na te bootsen.
Heb jij ooit met HUN gepraat? Ze zeggen ALLEMAAL dat dat niet zo is!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen