|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: nou nog 1tje dan....dat heet stuken en je bent stukadoor...zo weer wat geleerd eh! mazzel! |
|
Ja, dat bleek wel uit mijn tijd op de bouw idd, die lui zijn hyperintelligent, hehe (ok, dit was te generaliserend, maar ik denk dat zelfs de meest stupide stucadoor zichzelf nog om zou draaien in zijn graf als ie dit las, hehe) |
|
quote: Ik heb het net opgezocht en stukadoren is zeker wel een correct Nederlands woord. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: volgens mij heet dat toch echt stuccen... |
|
quote:in·ter·punc·tie (de ~ (v.)) 1 plaatsing van leestekens => punctuatie 2 leestekens Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Stuken. Iets met nieuwe spelling etc. Maar stukadoren is ook correct. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 12-12-2006 16:49] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ach, je hoeft het niet te kunnen spellen om het te kunnen uitvoeren, hee. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik zie erg veel overeenkomsten met de user 'Rouwend in de Mist' Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Alleen maar hyperintelligent zijn en niet geloven dat je het kan. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dat vind ik nou echt niet kunnen Spectre, rouwend in de Mist heeft ook gevoel hoor.. |
|
quote:Dat geloof jij! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Volgens mij zijn ze allebei uit hetzelfde mongolenhuwelijk geboren! Zo goed? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik denk. Denken is niet zeker weten. Niet zeker weten is geloven. Ik ben zó een enorme gelover! En ik ben een Staphorster. Dat is natuurlijk wel een synoniem van een gelovige. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Het ene sluit het andere niet uit Maar het waren zeker geen moslims.. |
|
quote: Volgens mij staat Staphorst toch echt bekend als believersdome Als er zelfs tijdens de verkiezingen ophef over gemaakt wordt dat de vrouwen daar puur en alleen onder begeleiding van hun eigen kerel mogen stemmen, dan zal daar toch wel iets van waar zijn denk ik zo. Dus dan moet je ook niet raar opkijken als iemand Staphorst meteen in verband legt met gelovig zijn..... Je kan ook TE dom voor woorden reageren natuurlijk |
|
quote: Ja en jij hebt wel een hele fantasierijke naam, echt trui metal.... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Stukadoren staat inderdaad in de dikke Van Dale. En geeft als eerste uitleg: 1) stuken, pleisteren De dikke kent de woorden ´stucen´ en ´stuccen´ niet! Het woord ´stuken´ daarentegen word heel mooi vertaald als: (een oppervlakte, ruimte) voorzien van een pleisterlaag => pleisteren Dus misschien is het handig als mensen hier eerst zelf eens de dikke erbij pakken voordat ze tegen iemand beginnen over hun spelling |
|
quote: En dat is een inhoudelijke reactie op mijn quote??? Ik dacht dat hier alleen inhoudelijk op het topic gereageerd mocht worden??? En WTF is ´trui metal´?? Het feit dat jij dat weet zegt denk ik meer over jou dan over mij. En ik fantasierijk qua nick?? Nee Smoochy das lekker...... Oh wacht ik snap het al: jij bent de forumsmooch..... M.a.w het goois matras van het forum. Tof |
|
Je bent nog nieuw. Smoochy is onze forum mongool. Gewoon af en toe een koekje naar werpen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Ja daar had ik al zo´n vermoeden van. Nice to know. Thanx for the confirmation |
|
quote: Haha zegt de man die nog met poppen speelt. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: |
|
Ik zet een tientje op die ouwe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ter info. Aangezien je nieuw bent, kan je je door de andere josti's laten beschelden en kwijlen op deze locatie http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2382379/5 Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |