IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : moslim-hardrockers?? Vorige pagina | Volgende pagina
the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 17-08-2002 11:50 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Als er van die moslims metal zullen beginnen spelen word er al snel een andere betekenis gegeven aan bombing metal



Asgorath
Praise the Tuin Kabouters
Usericon van Asgorath
Posted 17-08-2002 12:58 by Asgorath Wijzig reactieProfiel van AsgorathQuote dit berichthttp://www.doom-metal.com

Wonderbaarlijk hoeveel niet moslims weten over hoe moslims denken en zich gedragen...

Ook wonderbaarlijk dat een moslim blijkbaar geen metal fan kan zijn vanwegen black-metal teksten?! Laatste keer dat ik naar metal luisterde waren er meer soorten dan alleen Black-metal (Black-metal is gewoon de trent op dit moment, samen met nu-metal.. alleen dan voor andere boze 14 jarige kinderen *duikt weg* ).

Serieus echter moet ik zeggen dat een aantal uitspraken hier echt verbazingwekend zijn. Ik wist niet dat zoveel mensen zich zo diep in het moslim geloof verdiept hadden, blijkbaar enqutes en interviews met duizende moslims gedaan hebben en alle verschillende stromingen binnen het moslim geloof. Ik bedoel ik neem aan dat men dat gedaan heeft voor men zulke stellige uitspraken gedaan heeft over mensen die men niet kent?

Metal is zo te zien statish gezien vooral een muziek vorm die door blanken mannen beluisterd wordt zo te merken. Dat zegt echter niets over dat niemand anders er van kan houden. Maar damn wat een elitisme onder somige metal fans, vooral black-metal fans. Tja, ik wordt geloof ik oud

[Dit bericht is gewijzigd door Asgorath op 17-08-2002 12:59]


"Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 17-08-2002 13:16 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2002 11:50 schreef the wounded immortal het volgende:
Als er van die moslims metal zullen beginnen spelen word er al snel een andere betekenis gegeven aan bombing metal



AAAAAHHHHHHHH EEN DIVEBOMB!!!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-08-2002 19:31 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

moslimgabbers


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-09-2004 0:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Iraqi Heavy Metal Band ACRASSICAUDA Forced Out By Radical Islamists - Sep. 23, 2004

Popbitch.com is reporting that the Iraqi metal band ACRASSICAUDA have fled to Jordan after threats by radical Islamists in Iraq, prompting the web site to remark, "So U.S. and U.K.: well done for the new, free, liberal Iraq."

Back in August, The Wall Street Journal published an article describing ACRASSICAUDA's difficulties of reviving culture and entertainment in a society ripped apart by war. A short excerpt from the article, which appeared in the WSJ's August 17 edition, follows:

The members of ACRASSICAUDA honed their English by singing along to black-market MEGADETH and METALLICA CDs. They developed their stage moves by copying what they saw on pirated videotapes of American rock concerts. Now they’re learning a different lesson: the difficulties of reviving culture and entertainment in a society ripped apart by war.

The four members of ACRASSICAUDA, which means Black Scorpion in Latin, hope they can prove just as resilient. The young men — singer Faisal Talal, bassist Faris al-Lateef, drummer Marwan Mohammad Riyak and guitarist Tony Aziz — met as high-school students and formed the band, along with another member, in 2000. Scions of prominent families, they were drawn together by their love of Western heavy-metal bands like SLAYER and JUDAS PRIEST, which appealed to their feelings of isolation and disillusionment.

"It's about feeling powerless and lonely and wanting to scream out because no one else is paying attention to what you’re feeling," says Mr. Lateef, 23, who has spiky hair, a goatee and tinted sunglasses that he wears indoors. "The songs were sung by Americans but they could easily have been written by us as Iraqis."

http://www.bluelemur.com/index.php?p=203


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-09-2004 0:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

OF je kijkt eens op de ZM frontpage ...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-09-2004 0:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 september 2004 0:38 schreef Jenje het volgende:
OF je kijkt eens op de ZM frontpage ...


Ik kijk er wel eens overheen; nou en?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Wicked Mystic
Cold Turkey
Usericon van Wicked Mystic
Posted 25-09-2004 8:20 by Wicked Mystic Wijzig reactieProfiel van Wicked MysticQuote dit berichthttp://www.metallive.nl

Mijn halve familie is Turks, Ik weet dat de metal in turkye behoorlijk leeft hoor, Graffiti en tag's kwam je er niet tegen maar wel Slayer, Kreator en andere. Ook heb ik toen een lading tapes (Exodus, Testament etc) meegenomen em wat demo's van Turkse metalbands. In hoevere ze ook moslim waren weet ik niet. In de grote steden leeft dat wat minder dan op het platteland daar.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-09-2004 9:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik ken moslim luitjes die metal luisteren, afgelopen jaar in Turkije vakantie gevierd (klein dorpje buiten de grote steden) en daar hadden ze zelfs een rock cafe waar men metal draaide voor de plaatselijke bevolking. Zelfs nog naar een black metal concertje geweest, illegaal dat wel maar goed.. wel tussen de moslims.


Dominator
Usericon van Dominator
Posted 26-09-2004 15:14 by Dominator Wijzig reactieProfiel van DominatorQuote dit berichthttp://911research.wtc7.net

quote:
Op 18 november 2001 23:23 schreef Satan het volgende:

Ik ben tegen Islam eerlijk gezegd maar niet tegen Islamieten. Ik vind dat Islam ook niet echt thuishoort bij spiritualiteit maar meer bij doctrines. Ik zou het leuk vind als morgen bijvoorbeeld mensen zouden stoppen met Islam en dat men zich bezighouden en herstellen van de oorspronkijke culturen van het middenoosten (diversiteit ) dei ooit bruut zijn onderdrukt en vernietigd in Naam van Islam.





En waar haal jij je feitelijke wereldkennis en diepzinnige historische inzicht vandaan? Uit de Nieuwe Revue?


Verbal abuse is no substitute for the real thing.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-09-2004 15:18 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2004 15:14 schreef Dominator het volgende:


En waar haal jij je feitelijke wereldkennis en diepzinnige historische inzicht vandaan? Uit de Nieuwe Revue?
Het is natuurlijk wel een feit dat de Islam per definitie onderdrukt, immers, in Soera 9 roept Mohammed op om de Islam met dwang te verspreiden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dominator
Usericon van Dominator
Posted 26-09-2004 16:49 by Dominator Wijzig reactieProfiel van DominatorQuote dit berichthttp://911research.wtc7.net

quote:
Op 26 september 2004 15:18 schreef Misanthrope het volgende:
Het is natuurlijk wel een feit dat de Islam per definitie onderdrukt, immers, in Soera 9 roept Mohammed op om de Islam met dwang te verspreiden.


Het lijkt me beter dat jij wacht met het spuien van je mening, tot je er uitdrukkelijk om gevraagd wordt.


Verbal abuse is no substitute for the real thing.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-09-2004 16:52 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Jij verspreidt meningen, hij op dit moment een feit.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-09-2004 16:53 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hehe, gaaf... vorige week trad er een turkse hardrock band op in Enschede!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dominator
Usericon van Dominator
Posted 26-09-2004 16:59 by Dominator Wijzig reactieProfiel van DominatorQuote dit berichthttp://911research.wtc7.net

quote:
Op 26 september 2004 16:52 schreef Greycloak het volgende:
Jij verspreidt meningen, hij op dit moment een feit.


Het daadwerkelijke feit is dat er ergens geschreven staat dat Mohammed oproept om de Islam met dwang te verspreiden, maar dit leidt niet noodzakelijk tot het zogenoemde 'feit' (lees: mening) dat de Islam per definitie onderdrukt.

Mensen denken te weinig na...


Verbal abuse is no substitute for the real thing.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-09-2004 17:21 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2004 16:59 schreef Dominator het volgende:
Het daadwerkelijke feit is dat er ergens geschreven staat dat Mohammed oproept om de Islam met dwang te verspreiden, maar dit leidt niet noodzakelijk tot het zogenoemde 'feit' (lees: mening) dat de Islam per definitie onderdrukt.

Mensen denken te weinig na...

Oja, en de Islam hoeft ook niet per definitie Allah te aanbidden. Je stelling is natuurlijk onzin, want als de Islam de Islam niet is, is het een ander geloof. Daarom: De Islam onderdrukt per definitie.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dominator
Usericon van Dominator
Posted 26-09-2004 18:05 by Dominator Wijzig reactieProfiel van DominatorQuote dit berichthttp://911research.wtc7.net

quote:
Op 26 september 2004 17:21 schreef Misanthrope het volgende:
Oja, en de Islam hoeft ook niet per definitie Allah te aanbidden. Je stelling is natuurlijk onzin, want als de Islam de Islam niet is, is het een ander geloof. Daarom: De Islam onderdrukt per definitie.


Ik herhaal mijn laatste stelling.


Verbal abuse is no substitute for the real thing.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-09-2004 18:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 september 2004 17:21 schreef Misanthrope het volgende:
Oja, en de Islam hoeft ook niet per definitie Allah te aanbidden. Je stelling is natuurlijk onzin, want als de Islam de Islam niet is, is het een ander geloof. Daarom: De Islam onderdrukt per definitie.


Je gaat wel uit van 1 Islam stroming; alsof er ook maar 1 christenstroming is...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 26-09-2004 18:16 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Christenen onderdrukken ook..
Ze zijn alleen zo slim om het met de gordijnen dicht te doen en samen te klitten op een paar plekken in Nederland waar zij hun kroost in alle gaten nemen en zondag naar de kerk om vergeving te gaan vragen voor wat ze in naam van god hun kinderen er nu in zullen tuchtigen met behulp van den vlakken hand en den harde roede...

maar ik generaliseer niet.


Een kleine snol zit zo vol.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-09-2004 18:24 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2004 18:05 schreef Dominator het volgende:
Ik herhaal mijn laatste stelling.
Ik de mijne.

quote:
Op 26 september 2004 18:11 schreef Mutilator het volgende:
Je gaat wel uit van 1 Islam stroming; alsof er ook maar 1 christenstroming is...
Ik ga uit van de Qu'ran, waar alle stromingen op gebaseerd zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-09-2004 18:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Alle religies onderdrukken ... dat is de bedoeling van een religie ...

Je moet je leven namelijk leven naar de regels van ..., en dus word je onderdrukt


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-09-2004 18:26 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2004 18:25 schreef Jenje het volgende:
Alle religies onderdrukken ... dat is de bedoeling van een religie ...

Je moet je leven namelijk leven naar de regels van ..., en dus word je onderdrukt
Fout, bij het Boeddhisme kies je je eigen pad, tenzij je in een Boeddhistische sekte zit.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-09-2004 18:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2004 18:26 schreef Misanthrope het volgende:
Fout, bij het Boeddhisme kies je je eigen pad, tenzij je in een Boeddhistische sekte zit.

En je hoft niet in Boeddha te geloven?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-09-2004 18:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2004 18:28 schreef Jenje het volgende:
En je hoft niet in Boeddha te geloven?
Nee, hoeft niet.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-09-2004 18:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2004 18:29 schreef Misanthrope het volgende:
Nee, hoeft niet.


Dan is het toch geen boeddhisme? Dan is het een persoonlijke geloofsovertuiging ...


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen