|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 12-12-2006 23:05] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Je bent niet ontopic..........nog iemand: Foei! |
|
quote:Ok, vertel mij dan maar eens waar in de Qu'ran staat dat een moslim geen metal mag luisteren of maken? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Damn en dan noemen mensen mij dom. |
|
quote: Zo, zo. Wat vond je van 'Rode Orm' van Bengtsson? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik heb het erover dat een echte moslim alles af dient te werpen dat NIET met hun geloof te maken heeft. Gezien de meeste metal als satanistisch word gezien, zullen ze zich er dus nooit in mengen................ Damn begrijpend lezen is ook een vak wat mensen hier niet hebben gevolgd. |
|
quote: Poepen heeft op zich ook niets met hun geloof te maken. Mogen ze poepen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: wederom begrijpend lezen is een vak wat de meesten hier niet hebben gehad op school |
|
quote:Dus alle metal is satanisch? Wtf... Lijkt me sterk dat Islammetal satanisch is. Volgens mij heb jij inderdaad het vak begrijpend lezen met een andere inhoud dan ik gevolgd. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: qua geloof.........damn moet ik het spellen voor jullie??? zal ik op OLO niveau gaat typen??? misschien dat jullie het dan wel begrijpen. |
|
quote: Wat begrijp je niet aan de zin ´de metal wordt MEESTAL GEZIEN ALS SATANISTISCH´ wat is daar zo moeilijk aan??? Ik zeg nergens dat alle metal satanistisch IS! Wederom leer lezen en denk na voordat je iets neerzet |
|
Het luisteren naar metal is dus inherent aan het volgen van een religie. |
|
quote: Ze zegt de meeste metal wordt ermee vergeleken .. Ik snap eigenlijk niet waarom ik reageer, maar ok.. |
|
quote:Poepen kan op een Satanistische manier, of op een normale manier, geaccepteerd door de Islam. Metal kan op een satanistische manier, of op een manier geaccepteerd door de Islam. En ja, spel het eens voor ons, wil je? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: wat een schok moet dat voor zo een persoon zijn die dat werkelijk zoiets denkt als ze Stryper zien of believer, of trouble, of..... maar ik weethet antwoord al!!! jazeker!! Dat is namelijk NEP-METAL!!! |
|
quote:In welk opzicht strookt dit dan met je stelling dat moslims geen metal mogen luisteren? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Nee, ze willen gewoon dat je bij elk woord wat je zegt nog eens uitleg geeft, zal wel het stangen zijn anders zijn ze echt dom |
|
quote: vertel!!!!!!!!!! |
|
quote:Ja en veel soorten vlees worden door moslims als onrein gezien, maar toch eten ze bepaalde soorten vlees wel. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: http://www.beefytreats.net/mt-archives/tubgirl.jpg KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Als ik des nachts bij de kebabtent ben geweest, komt de ochtend erna Satan uit mijn aarsch. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dan zal dat wel rein vlees zijn |
|
[quote]Op 12 december 2006 23:12 schreef Misanthrope het volgende: In welk opzicht strookt dit dan met je stelling dat moslims geen metal mogen luisteren?[/quote Zeg ik dat ze het niet MOGEN luisteren??? Tering, kleuters hier. Fine: zoals de islam tegenwoordig gepredikt wordt, is alles wat niet strookt met de islam, zoals ze zelf zo mooi zeggen: haram. Gezien , in de ogen van heel veel gelovigen, metal in verband wordt gebracht met satanisme, wordt het dus niet erg gewaardeerd door de omgeving als ze er wel naar luisteren. want alles wat ´haram´is, mag niet. Dus VOLGENS HUN EIGEN PREDIKINGEN zou het niet logisch zijn als een ECHTE moslim metal maakt of luisterd. Duidelijk genoeg, kindertjes??? |
|
quote: niet klikken niet klikken niet klikken mind over matter |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |