IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : moslim-hardrockers?? Vorige pagina | Volgende pagina
CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 21:43 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 21:34 schreef Chelman het volgende:
Euh...dit is een particuliere en besloten forum. Je hebt geen recht om hier te schrijven.


Particulier??? Besloten???
Right, en daarom kan iedereen zich hier zonder problemen registreren......

Damn, dit niveau is wel erg onder de maat.


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 21:44 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 21:35 schreef Nix het volgende:
Ik had het opgezocht en hier gepost. Je had het kunnen lezen.


En zoals ik al zei, wederom leer lezen, als jij je aangesproken voelt BE MY GUEST!
Maar ja gezien jij de enige was die tot dat punt nog iets zinnigs te melden had, was het dus niet tegen jou bedoeld.

Let wel: tot dat moment!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2006 21:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 21:43 schreef CorpseQueen het volgende:
Particulier??? Besloten???
Right, en daarom kan iedereen zich hier zonder problemen registreren......

Damn, dit niveau is wel erg onder de maat.


Euh. Ja. Er is één eigenaar (Paul) en die VERLEENT jou het recht om zich hier aan te melden. Als hij wilt dan verleent hij dat recht niet. Je hebt geen enkel recht waarop je je kan beroepen.

Vrijheid van meningsuiting heeft alleen betrekking op beperkingen van die vrijheid van overheidswege en betekent niet dat je OVERAL het recht heeft om te spreken.

Als ik een Jehova vertel dat hij zijn muil moet houden beperk ik zijn vrijheid niet. Als de overheid zegt dat Jehova's niet mogen spreken dan wordt hun vrijheid beperkt.

Next.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 12-12-2006 21:48 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Ik meng me altijd graag in gezellige sferen, dus bij deze


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-12-2006 21:49 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

PWNAGE


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 12-12-2006 21:49 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 21:43 schreef CorpseQueen het volgende:
Particulier??? Besloten???
Right, en daarom kan iedereen zich hier zonder problemen registreren......

Damn, dit niveau is wel erg onder de maat.


En van sarcasme snappen ze hier ook niks, altijd zo jammer en zooooo'n gebrek aan intelligentie.


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2006 21:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 21:42 schreef CorpseQueen het volgende:
En daarom stonden er foto´s in de krant van vrouwen uit Staphorst die onder begeleiding van hun man mochten stemmen.......right.
IK zeg niet dat het synoniem staat aan gelovig, ik zeg alleen dat je er niet raar van moeten opkijken dat als je uit een dorp komen dat bekend staat als ´zwarte kousencity´, er word gedacht dat je gelovig bent.
Gelieve mij dus geen woorden in de mond te leggen.
Als jij dat niet bent, prima.



Ja. Klopt. En alle Nederlanders zijn homo, roken wiet plegen serieel abortus en euthanaseren mensen van boven de 50.

quote:

Leer lezen en denk na voordat je reageert.


Als jij nu nog je eigen advies ter harte zou nemen....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 12-12-2006 21:53 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Katwijk aan Zee was toch erger ?


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 12-12-2006 22:01 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik woon in veenendaal.



BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 12-12-2006 22:04 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 12 december 2006 15:28 schreef Onslaught het volgende:
Ik zei ook dat ik dat 4 jaar geleden op tv heb gezien..
Maar ik geloof idd niks..ook niet ALS het bewijs er is..
Aangezien geloof is gebasseerd op dingen die je niet weet...en zodra je iets weet is geloof overbodig geworden.
Ik geloof net zo min in mezelf.
Ik weet wie ik ben,wat ik wil,waar ik voor sta,en wat ik kan..dus geloven in jezelf zie ik als onzekerheid over jezelf.

Daar zit iets in ja en is ook een goed punt, maar het woord geloven kun je ook net zo goed gebruiken als denken.(over het vervolg van de posts).
Je kan niet vertellen dat je nooit zegt "ik denk..." want waar jij "ik denk" tegen zegt zeggen anderen weer "ik geloof", dus een leven zonder geloven kan je eigenlijk niet hebben het is tenslotte gewoon een ander woord voor denken als je snapt wat ik bedoel.
Dat jij nergens in geloofd m.b.t. religie en anderen op hun woord noem maar op... is dan jouw ding.
Maar goed ik snap niet dat hier nu zo'n hele discussie van moet komen je hebt je punt en niemand kan dat veranderen als je zo denkt, klaar.
Maar je moet het niet iemand kwalijk nemen als hij/zij het niet begrijpt en dat is hier afentoe wel lastig
En goed als iemand je meent tegen te spreken dat het niet klopt terwijl jij er overtuigd van bent is die ander dus fout.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 12-12-2006 22:06 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 12 december 2006 16:49 schreef spectre het volgende:
Ik zie erg veel overeenkomsten met de user 'Rouwend in de Mist'

Nee joh, Misty dacht dat hij populair was/is en dat iedereen dat boeide.


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 22:10 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 21:51 schreef Chelman het volgende:
Ja. Klopt. En alle Nederlanders zijn homo, roken wiet plegen serieel abortus en euthanaseren mensen van boven de 50.



Als jij nu nog je eigen advies ter harte zou nemen....


Stel ik het als een feit??? Heb ik de uitspraak ´zwarte kousencity´ bedacht????
NEE, dus jouw belachelijke post raakt echt kant noch wal.
Ik lees echt wel hoor, dat in tegenstelling tot wat het gros van de mensen hier doet, blijkt wel (anders had je wel gezien dat ik het niet als feit stelde he).

Dus hou lekker op met mij aanvallen!
Al helemaal als ik het niet tegen jou heb.


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 22:13 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 21:48 schreef Chelman het volgende:
Euh. Ja. Er is één eigenaar (Paul) en die VERLEENT jou het recht om zich hier aan te melden. Als hij wilt dan verleent hij dat recht niet. Je hebt geen enkel recht waarop je je kan beroepen.

Vrijheid van meningsuiting heeft alleen betrekking op beperkingen van die vrijheid van overheidswege en betekent niet dat je OVERAL het recht heeft om te spreken.

Als ik een Jehova vertel dat hij zijn muil moet houden beperk ik zijn vrijheid niet. Als de overheid zegt dat Jehova's niet mogen spreken dan wordt hun vrijheid beperkt.

Next.


En je hebt echt wel OVERAL een vrijheid van meningsuiting hoor.
Meningsuiting mag door NIEMAND beperkt worden
zie de grondwet: 1. Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.

Mochten jullie hier alsnog problemen mee hebben, kijk het zelf eens na:
http://wettenbank.sdu.nl/wettenbank.sdu.nl/demo/grondwet_main.html

Dus begin nu niet tegen mij te miauwen


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-12-2006 22:16 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Zeg CorpseQueen, ga jij eens als de sodemieter gebruik maken van de "edit" button! Dat hoeven we maar 1 post per keer te negeren/afzeiken/uitlachen, in plaats van gemiddeld 3 op een rij . Dank.


Bruce Banner


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 22:18 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 22:16 schreef Lainedil het volgende:
Zeg CorpseQueen, ga jij eens als de sodemieter gebruik maken van de "edit" button! Dat hoeven we maar 1 post per keer te negeren/afzeiken/uitlachen, in plaats van gemiddeld 3 op een rij . Dank.



En jij noemt jezelf een moderator???
Iemand die de boel netjes dient te houden die een andere forummer uit gaat lachen/negeren/afzeiken, terwijl de desbetreffende forummer feiten neer kan zetten daar waar de anderen dat af laten weten???

Please!


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 12-12-2006 22:19 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 12 december 2006 22:16 schreef Lainedil het volgende:
Zeg CorpseQueen, ga jij eens als de sodemieter gebruik maken van de "edit" button! Dat hoeven we maar 1 post per keer te negeren/afzeiken/uitlachen, in plaats van gemiddeld 3 op een rij . Dank.

Het is wel handiger te lezen als ze 1 bericht per man post als het zo lang is en wat maakt het uit als ze alles achterelkaar zet in 1 post?? Dan moet je net zoveel bekijken


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 22:21 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 22:19 schreef BerserkerWoman het volgende:
Het is wel handiger te lezen als ze 1 bericht per man post als het zo lang is en wat maakt het uit als ze alles achterelkaar zet in 1 post?? Dan moet je net zoveel bekijken


Eindelijk iemand die nog enigszins normaal kan reageren
En blijkbaar ook iemand met logica........een van de weinigen


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2006 22:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 22:13 schreef CorpseQueen het volgende:
En je hebt echt wel OVERAL een vrijheid van meningsuiting hoor.
Meningsuiting mag door NIEMAND beperkt worden
zie de grondwet: 1. Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.

Mochten jullie hier alsnog problemen mee hebben, kijk het zelf eens na:
http://wettenbank.sdu.nl/wettenbank.sdu.nl/demo/grondwet_main.html

Dus begin nu niet tegen mij te miauwen


Ben je nou echt zo simpel of doe je alsof?

Artikel 7 stelt dat je je mag uiten op schrift en dat het mogelijk is om een medium hiertoe op te richten.

Het stelt NIET dat ik MIJN medium toegankelijk moet maken voor JOU om daar te schrijven.

Als je er niet mee eens bent schrijf een artikel naar de Volkskrant met het verzoek om het te publiceren. Als ze het niet doen: klaag ze aan voor schending van je vrijheid van meningsuiting en luister naar het hoongelach.





KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 12-12-2006 22:24 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 12 december 2006 22:21 schreef CorpseQueen het volgende:
Eindelijk iemand die nog enigszins normaal kan reageren
En blijkbaar ook iemand met logica........een van de weinigen

Juist ja en welkom trouwens


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 22:27 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 22:23 schreef Chelman het volgende:
Ben je nou echt zo simpel of doe je alsof?

Artikel 7 stelt dat je je mag uiten op schrift en dat het mogelijk is om een medium hiertoe op te richten.

Het stelt NIET dat ik MIJN medium toegankelijk moet maken voor JOU om daar te schrijven.

Als je er niet mee eens bent schrijf een artikel naar de Volkskrant met het verzoek om het te publiceren. Als ze het niet doen: klaag ze aan voor schending van je vrijheid van meningsuiting en luister naar het hoongelach.






Je zegt het zelf: je mag het uiten op schrift.........
En wat doe ik hier dan??? zingen???

Wie is er nou simpel???


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 22:27 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 22:24 schreef BerserkerWoman het volgende:
Juist ja en welkom trouwens


Dank je


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-12-2006 22:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

moslims, zijn dat dan terroristen zo?

terror-metal ruult


signature


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 22:45 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 22:29 schreef Hypnos het volgende:
moslims, zijn dat dan terroristen zo?

terror-metal ruult


Terror-metal


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-12-2006 22:46 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

mijn god.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-12-2006 22:47 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 12 december 2006 22:18 schreef CorpseQueen het volgende:
En jij noemt jezelf een moderator???

Ja.
quote:

Iemand die de boel netjes dient te houden die een andere forummer uit gaat lachen/negeren/afzeiken, terwijl de desbetreffende forummer feiten neer kan zetten daar waar de anderen dat af laten weten???


Neem jij ALLES ultra-letterlijk? Als ik zeg "ga eens deaud, wat doe je dan? Niet zo jammeren, jij!
quote:

Please!

Niggah please! Je bent extreem off-topic.


Bruce Banner


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen