|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zeg recidiverende mongolide stookpoot, ondanks je continu stroom loze pogingen tot provoceren in politieke of religieus getinte discussies moet ik toch zeggen dat mijn waarnemend vermogen geconcludeerd heeft in u een nutteloos trachtende a-politieke onruststoker, ongetwijfeld werkloos, talentloos en bankzittende boeroeper ter herkennen. Toch grappig dat je je ondanks het absurd lage niveau je je continu in discussie begeeft hier, waarom vechten tegen de bierkaai? Nog zo stoere internet warrior. |
|
@ zakkenvuller: |
|
@ zakkenvuller: Eén spookrijder? Ik zie er wel honderd! |
|
Knijp eens een oogje dicht en verder: hoera! |
|
quote: Zo, ik heb er helemaal geen spijt van dat ik gister ancient rites heb gemist.. om met zo'n reden haat te gaan rondzaaien tegen islam (die hij hier zowaar gelijkstelt aan fundamentalisme) is wel heel krom..christenen zouden dr ook niet blij mee zijn (check protesten tegen elsrock in rijssen). Niet dat ik iets tegen metalheads heb, maar ik kan me maar al te goed voorstellen dat sommige religieuze mensen zich oncomfortabel voelen om in de buurt van een kroeg te wonen waar de dress code vol zit met duivelse symboliek [Dit bericht is gewijzigd door Antaris op 10-12-2006 13:01] |
|
Leven en laten leven. Mensen die moeite hebben met die symboliek stellen hun eigen dresscode toch lekker in? dwz tot aan het hek van hun voortuintje en niet verder. |
|
quote: Maar als die burka wordt verboden, gaan ze wel op hun achterste poten staan... |
|
dat klopt dan ook wel weer..ik zeg niet dat de "moslims" (het zijn echte moslims, ze overtreden veel regels uit de quran) niet bevooroordeeld en hatend zijn tegen de rest, wat dat betreft zijn ze erger (ik ben zelf allochtoon, en elke moslim die ik zie ziet eruit alsof hij me in mekaar wil meppen omdat ik bandshirts draag en lang haar heb), maar het lost niks op om dan net zo vijandig terug uit te halen |
|
quote: kut,ipv edit op "quote" geklikt, sorry [Dit bericht is gewijzigd door Antaris op 10-12-2006 13:44] |
|
fuck muslims anyway.... |
|
quote: Lemmy natuurlijk, duh!! Against God and Government |
|
quote: Nee.... Dat kan niet want Lemmy speelt geen Metal Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Aap, je hebt zowel goede als slechte moslims, net zoals je goede blanken en slechte blanken hebt, zelfde geld voor andere bevolkings groepen. Op mijn werk, werken ook een aantal moslims, niks mis mee. Ik weet dat je als almachtige metalhead religie met verafschuwen, haten etc. Maar jij zet je zelf wel erg voor joker. Against God and Government |
|
quote:Ozzy ... |
|
quote: Ja dat is waar Against God and Government |
|
quote: Gelul, Ancient Rites is totaal geen haatzaaidende band, Gunther is Vlaaming en is daar fier op, net zoals ik trots ben op mijn roots, en trots ben op mijn vaderland en mijn afkomst. Ik ben geen racist en ik maak geen onderscheid, maar ik ben wel trots op mijn achtergrond. En door die hele politiek correcte hype in Nederland en Vlaanderen wordt je al gauw gezien als racist etc. Against God and Government |
|
quote: quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Het was inderdaad een sneer naar jou ja Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Leg me dat eens uit dan. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Omdat ik Motorhead gewoon onder de metal schaar natuurlijk Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Laat Lemmy het maar niet horen knaapje Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik denk eerder dat hij je even minachtend uitlacht als ik als jij hem komt vertellen in welk hokje jij hem wilde stoppen Maar wel schattig dat je helemaal die quote op bent gaan zoeken hoor. Of verzamel je ze? Je kan wel een handtekening krijgen anders hoor Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik stop hem niet in een hokje, dat doe jij En nee, ik heb een goed geheugen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik heb in de tijd dat Theo van Gogh vermoord was met veel moslims over dit voorval gesproken.. En er was er niet 1 die tegen mij zei dat hij of zij het niet vond kunnen. Allemaal kwamen ze met het zelfde´Hij vroeg er toch om?´ En ditzelfde zeiden dus ook de volledig ingeburgerde moslims..je weet wel.die nederlands kunnen en een baan hebben. Dat zegt mij genoeg. En ik vind niet alleen moslims idioten..christelijken zijn niet veel beter..hoe vaak ik niet naar mn hoofd heb gehad dat ik naar de hel ga omdat ik niet geloof,door een cristelijke. Hoewel ik mij daarna afvraag hoe hij of zij daar aan komt...volgens hun heeft God het laaste oordeel. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |