IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : moslim-hardrockers?? Vorige pagina | Volgende pagina
skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 10-12-2006 1:18 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:

Oud Vuil, wimp is al zovaak uit de kast getrokken dat zelfs Seth Gaaikema er niet om kan lachen.



Beste WMP, voor die opmerking verdien je een gouden griffel.
Verder vind ik dat het level van je beledigingen niet in de juiste verhouding staat tot je inhoudelijke argumenten.
religies zijn over het algemeen de basis van de levensovertuiging van de mensen die religies belijden, en wat betreft het communisme: Karl Marx noemde religie (lees: het christendom zoals dat in zijn tijd een stempel drukte op de maatschappij van die tijd} "opium voor het volk", oftewel: laat mensen zich neerleggen bij hun lot, want het is de wil, het plan van god, en als je maar onderdanig genoeg bent wacht je na je dood een beter leven.
De verwezenlijking van Marx zijn levensovertuiging werd dus in de weg gestaan door het plan dat de kerk met de mensen had.

gelijkstelling van religie en levensovertuiging: nee.
onlosmakelijk verbonden zijn van die twee: ja.

proost


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 10-12-2006 1:19 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 0:57 schreef WMP het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, het gelijkstellen van een levensovertuiging aan een religie is iets wat op inhoudelijke gronden gewoonweg niet hetzelfde is. Twijfel je daaraan, leer begrijpend lezen en zoek de definities op in het woordenboek.

Gelukkig is het niveau op ZM nog steeds zo absurd laag dat zelfs normaal woordgebruik niet als zodanig wordt herkend. Of is Skarmoon een uitzondering?

Oud Vuil, wimp is al zovaak uit de kast getrokken dat zelfs Seth Gaaikema er niet om kan lachen.

Gelukkig zijn er dagelijks diepe, intellectuele discussies aan de gang die mijn bloed sneller doet stromen. Meestal naar mijn lachspieren, maar dat terzijde. Die zijn trouwens wel extreem goed ontwikkeld sinds ik met enige regelmaat dit forum met een bezoekje vereer.


Zeg recidiverende mongolide stookpoot, ondanks je continu stroom loze pogingen tot provoceren in politieke of religieus getinte discussies moet ik toch zeggen dat mijn waarnemend vermogen geconcludeerd heeft in u een nutteloos trachtende a-politieke onruststoker, ongetwijfeld werkloos, talentloos en bankzittende boeroeper ter herkennen.
Toch grappig dat je je ondanks het absurd lage niveau je je continu in discussie begeeft hier, waarom vechten tegen de bierkaai?


Nog zo stoere internet warrior.


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 10-12-2006 1:32 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

@ zakkenvuller:


WMP
Usericon van WMP
Posted 10-12-2006 1:35 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

@ zakkenvuller: Eén spookrijder? Ik zie er wel honderd!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 10-12-2006 6:35 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Knijp eens een oogje dicht en verder: hoera!



Antaris
Usericon van Antaris
Posted 10-12-2006 12:59 by Antaris Wijzig reactieProfiel van AntarisQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2006 18:30 schreef Psychonaut het volgende:
moslims zorgen samen met links voor het sluiten van een metalcafe:

Gunther Theys van Ancient Rites:
ISLAM: A different story. Fundamentalism is increasing and imported to Europe by immigrants. Recently the Moslem community in my city were responsible for the closing of the only Metal pub there was in my region. The pub was situated where they live and they dissaproved of the „unholy, decadent character" of the place. Our mayor who wants to be over the top „politically correct" thought it was a sign of good will to the Moslem immigrants to close the place down.

http://www.dma.be/p/ar/press/metalzin.htm



Zo, ik heb er helemaal geen spijt van dat ik gister ancient rites heb gemist..

om met zo'n reden haat te gaan rondzaaien tegen islam (die hij hier zowaar gelijkstelt aan fundamentalisme) is wel heel krom..christenen zouden dr ook niet blij mee zijn (check protesten tegen elsrock in rijssen).

Niet dat ik iets tegen metalheads heb, maar ik kan me maar al te goed voorstellen dat sommige religieuze mensen zich oncomfortabel voelen om in de buurt van een kroeg te wonen waar de dress code vol zit met duivelse symboliek

[Dit bericht is gewijzigd door Antaris op 10-12-2006 13:01]


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 10-12-2006 13:12 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

Leven en laten leven. Mensen die moeite hebben met die symboliek stellen hun eigen dresscode toch lekker in? dwz tot aan het hek van hun voortuintje en niet verder.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 10-12-2006 13:28 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 12:59 schreef Antaris het volgende:
Zo, ik heb er helemaal geen spijt van dat ik gister ancient rites heb gemist..

om met zo'n reden haat te gaan rondzaaien tegen islam (die hij hier zowaar gelijkstelt aan fundamentalisme) is wel heel krom..christenen zouden dr ook niet blij mee zijn (check protesten tegen elsrock in rijssen).

Niet dat ik iets tegen metalheads heb, maar ik kan me maar al te goed voorstellen dat sommige religieuze mensen zich oncomfortabel voelen om in de buurt van een kroeg te wonen waar de dress code vol zit met duivelse symboliek

Maar als die burka wordt verboden, gaan ze wel op hun achterste poten staan...


Antaris
Usericon van Antaris
Posted 10-12-2006 13:42 by Antaris Wijzig reactieProfiel van AntarisQuote dit bericht

dat klopt dan ook wel weer..ik zeg niet dat de "moslims" (het zijn echte moslims, ze overtreden veel regels uit de quran) niet bevooroordeeld en hatend zijn tegen de rest, wat dat betreft zijn ze erger (ik ben zelf allochtoon, en elke moslim die ik zie ziet eruit alsof hij me in mekaar wil meppen omdat ik bandshirts draag en lang haar heb), maar het lost niks op om dan net zo vijandig terug uit te halen


Antaris
Usericon van Antaris
Posted 10-12-2006 13:42 by Antaris Wijzig reactieProfiel van AntarisQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 13:42 schreef Antaris het volgende:
dat klopt dan ook wel weer..ik zeg niet dat de "moslims" (het zijn geen echte moslims, ze overtreden veel regels uit de quran) niet bevooroordeeld en hatend zijn tegen de rest, wat dat betreft zijn ze erger (ik ben zelf allochtoon, en elke moslim die ik zie ziet eruit alsof hij me in mekaar wil meppen omdat ik bandshirts draag en lang haar heb), maar het lost niks op om dan net zo vijandig terug te slaan


kut,ipv edit op "quote" geklikt, sorry

[Dit bericht is gewijzigd door Antaris op 10-12-2006 13:44]


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 20:19 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

fuck muslims anyway....


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-12-2006 11:33 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 9 december 2006 19:02 schreef Lionheart het volgende:
Wie is dan de leider van de metal?


Lemmy natuurlijk, duh!!


Against God and Government


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-12-2006 11:34 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 11:33 schreef Rotzak het volgende:
Lemmy natuurlijk, duh!!


Nee.... Dat kan niet want Lemmy speelt geen Metal


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-12-2006 11:35 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 10 december 2006 20:19 schreef Onslaught het volgende:
fuck muslims anyway....


Aap, je hebt zowel goede als slechte moslims, net zoals je goede blanken en slechte blanken hebt, zelfde geld voor andere bevolkings groepen. Op mijn werk, werken ook een aantal moslims, niks mis mee.

Ik weet dat je als almachtige metalhead religie met verafschuwen, haten etc. Maar jij zet je zelf wel erg voor joker.


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-12-2006 11:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 11:33 schreef Rotzak het volgende:
Lemmy natuurlijk, duh!!
Ozzy ...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-12-2006 11:36 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 december 2006 11:34 schreef Argus het volgende:
Nee.... Dat kan niet want Lemmy speelt geen Metal


Ja dat is waar


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-12-2006 11:51 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 10 december 2006 12:59 schreef Antaris het volgende:
Zo, ik heb er helemaal geen spijt van dat ik gister ancient rites heb gemist..

om met zo'n reden haat te gaan rondzaaien tegen islam (die hij hier zowaar gelijkstelt aan fundamentalisme) is wel heel krom..christenen zouden dr ook niet blij mee zijn (check protesten tegen elsrock in rijssen).

Niet dat ik iets tegen metalheads heb, maar ik kan me maar al te goed voorstellen dat sommige religieuze mensen zich oncomfortabel voelen om in de buurt van een kroeg te wonen waar de dress code vol zit met duivelse symboliek


Gelul, Ancient Rites is totaal geen haatzaaidende band, Gunther is Vlaaming en is daar fier op, net zoals ik trots ben op mijn roots, en trots ben op mijn vaderland en mijn afkomst. Ik ben geen racist en ik maak geen onderscheid, maar ik ben wel trots op mijn achtergrond. En door die hele politiek correcte hype in Nederland en Vlaanderen wordt je al gauw gezien als racist etc.


Against God and Government


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-12-2006 12:52 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 11:34 schreef Argus het volgende:
Nee.... Dat kan niet want Lemmy speelt geen Metal
quote:
Op 30 november 2006 18:35 schreef Argus het volgende:
Preach on metal guru


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-12-2006 13:01 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 12:52 schreef spectre het volgende:



Het was inderdaad een sneer naar jou ja


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-12-2006 13:02 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Leg me dat eens uit dan.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-12-2006 13:03 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Omdat ik Motorhead gewoon onder de metal schaar natuurlijk


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-12-2006 13:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Laat Lemmy het maar niet horen knaapje


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-12-2006 13:06 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ik denk eerder dat hij je even minachtend uitlacht als ik als jij hem komt vertellen in welk hokje jij hem wilde stoppen

Maar wel schattig dat je helemaal die quote op bent gaan zoeken hoor.
Of verzamel je ze?
Je kan wel een handtekening krijgen anders hoor


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-12-2006 13:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik stop hem niet in een hokje, dat doe jij
En nee, ik heb een goed geheugen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 12-12-2006 15:14 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 11:35 schreef Rotzak het volgende:
Aap, je hebt zowel goede als slechte moslims, net zoals je goede blanken en slechte blanken hebt, zelfde geld voor andere bevolkings groepen. Op mijn werk, werken ook een aantal moslims, niks mis mee.

Ik weet dat je als almachtige metalhead religie met verafschuwen, haten etc. Maar jij zet je zelf wel erg voor joker.


Ik heb in de tijd dat Theo van Gogh vermoord was met veel moslims over dit voorval gesproken..
En er was er niet 1 die tegen mij zei dat hij of zij het niet vond kunnen.
Allemaal kwamen ze met het zelfde´Hij vroeg er toch om?´
En ditzelfde zeiden dus ook de volledig ingeburgerde moslims..je weet wel.die nederlands kunnen en een baan hebben.
Dat zegt mij genoeg.
En ik vind niet alleen moslims idioten..christelijken zijn niet veel beter..hoe vaak ik niet naar mn hoofd heb gehad dat ik naar de hel ga omdat ik niet geloof,door een cristelijke.
Hoewel ik mij daarna afvraag hoe hij of zij daar aan komt...volgens hun heeft God het laaste oordeel.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen