|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Niet te beroerd, meer te ongeinteresseerd. Dit is nou al zo'n drie pagina's bezig en het is niet eens on-topic. Mods! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: ik niet want jij typt engels. Against God and Government |
|
quote: Ik ook. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: noob?? Populair kinderlijk taalgebruik...hahahaha |
|
quote: HAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHAHa |
|
quote: een metalhead die geen engels kan?? Hahahaha |
|
quote:Dat GELOOF je toch niet! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
@MM: oppassen, misschien weten ze waar je huis woont! Of anders komt Trol zijn Osmaanse makkers wreken voor onze schandelijke opmerkingen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
En we hebben zelfs een metalhead die geen Nederlands kan, heb je je eigen posts al eens gelezen, Onslaught? |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: je moet je eigen geloof niet op mij projecteren. |
|
quote: *bibber* |
|
quote: Je bevestigd alleen maar Misanthoopje zijn stelling. Mooi. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: ow maar ik ben niet te beroerd om mijn enigzins gebrekkige kennis van nederlands in geschrift toe te geven....daar waar anderen dat niet doen. |
|
Er zijn genoeg metalliefhebbers voor wie Engels geen gesneden koek is. Moet je als metalhead misschien ook thuis zijn in het Noors, Zweeds en Duits? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Dat geloof jij... Maar mensen ik ben weer even pleite...het was weer leuk vandaag...erg gelachen om alle geestelijke armoede die zich hier voordoet...en mijn lijst van mensen waar ik mij zeer verheven boven voel groeit met de dag dankzij jullie.... Adios eh! |
|
quote: Wat bazel je nu dan, Rotzak typt ergens letterlijk, ik ken geen Engels, hij geeft het dus toe, en nu beweer jij dat ie niets toegeeft? Zo wordt het me wel heel moeilijk gemaakt hoor. |
|
quote: Vooral in je eigen wereldje blijven. You go girl! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dat geloof jij... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Kut, is ie echt weg, ik moet nog 20 minuten, en ik verveel me. Onslaught, alsjeblieft, blijf nog even!! |
|
Ik hoop dat ik ooit nog zal worden zoals hem. *zwijmel* En dat ik dan ook muren mag stukadoren. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 12-12-2006 16:46] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:LOL!!! Zolang je daar maar in gelooft, jochie, zolang jij daar maar in gelooft... Net een omgekeerde moslim, alles wat een ander stelt er maar op gooien dat het slechts zijn of haar geloof is. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 12-12-2006 16:44] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ja, want voor stuccen heb je echt een bovengemiddelde intelligentie nodig. volgens mij heeft ie gewoon te lang boven die zooi gehangen, hehe |
|
Het was ons een plezier! Goed om te horen dat je zoveel zelfrespect kunt krijgen via een internetforum, ik heb daar meestal een leven voor nodig. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |