IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : moslim-hardrockers?? Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-12-2006 22:49 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 21:42 schreef CorpseQueen het volgende:
En daarom stonden er foto´s in de krant van vrouwen uit Staphorst die onder begeleiding van hun man mochten stemmen.......right.
IK zeg niet dat het synoniem staat aan gelovig, ik zeg alleen dat je er niet raar van moeten opkijken dat als je uit een dorp komen dat bekend staat als ´zwarte kousencity´, er word gedacht dat je gelovig bent.
Gelieve mij dus geen woorden in de mond te leggen.
Als jij dat niet bent, prima.

En ´meisje´??? waar haal je het lef vandaan met je 19 jaar!!!

Het feit dat jij mij woorden in de mond wil leggen geeft alleen maar aan dat je zelf geen weet hebt van waar je het over hebt.
Leer lezen en denk na voordat je reageert.
LOL!!!!



Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2006 22:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 22:27 schreef CorpseQueen het volgende:
Je zegt het zelf: je mag het uiten op schrift.........
En wat doe ik hier dan??? zingen???

Wie is er nou simpel???


Je MAG het uiten op schrift is niet gelijk aan: de eigenaar van een medium MOET het toestaan.

Artikel 7 betekent dat er geen wettelijke barrières van overheidswege bestaan. Een particulier eigenaar van een medium (tijdschrift, krant, internetforum, prikbord etc.) mag WEL bepalen wat hij publiceert en wie hij toestaat om te publiceren.

edit: Lain, wil je haar eens voor de grap bannen voor een dag om te laten zien dat ze geen RECHT heeft om hier te posten?

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 12-12-2006 22:52]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 22:51 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 22:47 schreef Lainedil het volgende:
Ja.

Neem jij ALLES ultra-letterlijk? Als ik zeg "ga eens deaud, wat doe je dan? Niet zo jammeren, jij!

Niggah please! Je bent extreem off-topic.


En ik ben de enige???
Ga lekker de rest er ook op aanspreken met je vriendjespolitiek!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-12-2006 22:52 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 12 december 2006 22:51 schreef CorpseQueen het volgende:
En ik ben de enige???
Ga lekker de rest er ook op aanspreken met je vriendjespolitiek!

Ben je boos?



Bruce Banner


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 12-12-2006 22:53 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

lalalalaallallalallalalaalalalalallalaalala




CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 22:53 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 22:51 schreef Chelman het volgende:
Je MAG het uiten op schrift is niet gelijk aan: de eigenaar van een medium MOET het toestaan.

Artikel 7 betekent dat er geen wettelijke barrières van overheidswege bestaan. Een particulier eigenaar van een medium (tijdschrift, krant, internetforum, prikbord etc.) mag WEL bepalen wat hij publiceert en wie hij toestaat om te publiceren.


Neemt niet weg dat jij, zolang je de eigenaar niet bent, het recht niet hebt te proberen mij mijn vrijheid van meningsuiting te ontnemen.
En daar komt bij dat er in staat dat ik GEEN toestemming hoef te hebben om te schrijven wat ik wil zeggen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2006 22:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 22:53 schreef CorpseQueen het volgende:
En daar komt bij dat er in staat dat ik GEEN toestemming hoef te hebben om te schrijven wat ik wil zeggen.



Geen toestemming van de OVERHEID.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-12-2006 22:54 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

CorpseQueen: lees de HELP eens door. Lees het dan nog eens door, en dan wat aandachtiger. Wellicht kan je in de tussentijd wat bedaren, en op een fatsoenlijker niveau discussiëren.


Bruce Banner


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-12-2006 22:54 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Het is iets met "Queen" in de nickname, dat gaat gewoon mis.

Corpsequeen, houd verder a.u.b. je bek. Niet aankomen met "dat maak ik zelf wel uit" -- je maakt het niet zelf uit.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 22:55 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 22:52 schreef Lainedil het volgende:
Ben je boos?




nee hoor.
Ik ben niet zo snel boos te krijgen.
Ik vind het alleen maar triest dat dit forum schijnt te draaien op de instelling:
´laten we lkaar maar de hand boven het hoofd houden, dan kunnen we allemaal hand in hand als vriendjes door het leven´ ipv gewoon realistisch kijken naar wat er gezegd wordt, naar de feiten die er aangedragen worden.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2006 22:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 22:53 schreef CorpseQueen het volgende:
Neemt niet weg dat jij, zolang je de eigenaar niet bent, het recht niet hebt te proberen mij mijn vrijheid van meningsuiting te ontnemen.



Euh. Jawel.

Ik mag best actie voeren zodat de eigenaar jou niet toe laat of bant. BWUHAHAHAHA

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 12-12-2006 22:56]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-12-2006 22:56 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 12 december 2006 22:55 schreef CorpseQueen het volgende:
nee hoor.
Ik vind het alleen maar triest dat dit forum schijnt te draaien op de instelling:
´laten we lkaar maar de hand boven het hoofd houden, dan kunnen we allemaal hand in hand als vriendjes door het leven´ ipv gewoon realistisch kijken naar wat er gezegd wordt, naar de feiten die er aangedragen worden.


Dat haal jij uit een handjevol posts in dit topic? Geniaal!

Mag het weer over moslim-hardrockers en aanverwante zaken gaan?


Bruce Banner


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 22:57 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 22:54 schreef Chelman het volgende:
Geen toestemming van de OVERHEID.


Artikel 7 punt 3: 3. Voor het openbaren van gedachten of gevoelens door andere dan in de voorgaande leden genoemde middelen heeft niemand voorafgaand verlof nodig wegens de inhoud daarvan.

Dus........ook niet van een eigenaar van een site



CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 22:58 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 22:54 schreef Lainedil het volgende:
CorpseQueen: lees de HELP eens door. Lees het dan nog eens door, en dan wat aandachtiger. Wellicht kan je in de tussentijd wat bedaren, en op een fatsoenlijker niveau discussiëren.


Sorry maar wie is er nou degene die op een fatsoenlijk niveau moet discussieren????

Kijk lekker ff de pagina´s terug.
Ik ben het ergens eens met Onslaught en die vriendjes van je beginnen meteen tegen mij te blaten hoor.

Doe je ogen open! Wees wat je moet zijn: een moderator! m.a.w een scheidsrechter en die horen onpartijdig te zijn.

Een woord wat jij duidelijk niet kent


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 22:59 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 22:54 schreef M. het volgende:
Het is iets met "Queen" in de nickname, dat gaat gewoon mis.

Corpsequeen, houd verder a.u.b. je bek. Niet aankomen met "dat maak ik zelf wel uit" -- je maakt het niet zelf uit.


En jij wou me daartoe aanzetten???

whahahahahahahahahahaha


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 23:00 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 22:55 schreef Chelman het volgende:
Euh. Jawel.

Ik mag best actie voeren zodat de eigenaar jou niet toe laat of bant. BWUHAHAHAHA


Bannen: iets wat je doet als iemand een bedreiging vormt.

Grappig.
Lullig he als jullie het niet kunnen winnen met z´n allen???

Lullig he als er iemand is die weldegelijk feiten onder jullie neus kan rubben.

Triest als ik daarom geband zou worden.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-12-2006 23:01 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 12 december 2006 22:58 schreef CorpseQueen het volgende:
Sorry maar wie is er nou degene die op een fatsoenlijk niveau moet discussieren????

Kijk lekker ff de pagina´s terug.
Ik ben het ergens eens met Onslaught en die vriendjes van je beginnen meteen tegen mij te blaten hoor.

Doe je ogen open! Wees wat je moet zijn: een moderator! m.a.w een scheidsrechter en die horen onpartijdig te zijn.

Een woord wat jij duidelijk niet kent

Bij deze dan:


*fluit*


ON TOPIC!!!


Bruce Banner


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 23:01 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 22:56 schreef Lainedil het volgende:
Dat haal jij uit een handjevol posts in dit topic? Geniaal!

Mag het weer over moslim-hardrockers en aanverwante zaken gaan?


Nee dat haal ik uit het feit dat je alleen mij maar aanspreekt op off topic gaan, terwijl ik toch dacht ik niet de enige ben.......


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-12-2006 23:01 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 22:57 schreef CorpseQueen het volgende:
Artikel 7 punt 3: 3. Voor het openbaren van gedachten of gevoelens door andere dan in de voorgaande leden genoemde middelen heeft niemand voorafgaand verlof nodig wegens de inhoud daarvan.

Dus........ook niet van een eigenaar van een site


De eigenaar kan jou banbanbannen als de inhoud van jouw posts hem niet aanstaan. Sterker nog, hij kan Mods rechtigen jou te banbanbannen. And there is nothing you can do.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 23:03 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:01 schreef Lainedil het volgende:
Bij deze dan:


*fluit*


ON TOPIC!!!


Ooooh impressive


Moslim hardrockers: moslims hebben een hekel aan alles wat richting een ander geloof neigt, dus ook aan rock en metal.
Daarom zal je een ECHTE moslim nooit in een metalband zien!
Zo wel, dan is het geen echte moslim.


en wat ga je nu krijgen??? een discussie over het geloof, want wat is een echte moslim??
Ik zou zeggen lees de koran!
En ik ben dus ontopic, en uiteindelijk door de discussie die dit los gaat maken mag je straks weer zeuren over dat ik niet ontopic ben.......net als de rest van het stel kneusjes hier.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-12-2006 23:03 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Vette shiiiiit. Ken je Darkthrone?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-12-2006 23:03 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:03 schreef CorpseQueen het volgende:
Ooooh impressive


Moslim hardrockers: moslims hebben een hekel aan alles wat richting een ander geloof neigt, dus ook aan rock en metal.
Daarom zal je een ECHTE moslim nooit in een metalband zien!
Zo wel, dan is het geen echte moslim.


en wat ga je nu krijgen??? een discussie over het geloof, want wat is een echte moslim??
Ik zou zeggen lees de koran!
En ik ben dus ontopic, en uiteindelijk door de discussie die dit los gaat maken mag je straks weer zeuren over dat ik niet ontopic ben.......net als de rest van het stel kneusjes hier.
Heb jij de Qu'ran gelezen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 23:04 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:01 schreef Misanthrope het volgende:
De eigenaar kan jou banbanbannen als de inhoud van jouw posts hem niet aanstaan. Sterker nog, hij kan Mods rechtigen jou te banbanbannen. And there is nothing you can do.


Neemt nog steeds niet weg dat het triest is.

En let op he: er werd ons door de grote machtige mod verteld dat er weer ontopic gegaan moest worden.
Je bent nu niet ontopic...........foei!


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 23:04 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:03 schreef Misanthrope het volgende:
Heb jij de Qu'ran gelezen?


Ja toevallig wel, net als de meeste geschriften.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2006 23:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 22:57 schreef CorpseQueen het volgende:
Artikel 7 punt 3: 3. Voor het openbaren van gedachten of gevoelens door andere dan in de voorgaande leden genoemde middelen heeft niemand voorafgaand verlof nodig wegens de inhoud daarvan.

Dus........ook niet van een eigenaar van een site




De tering. Wat ben je zeldzaam dom zeg. Het is eigenlijk volstrekt zonde van mijn tijd maar:

Artikel 7 stelt dat een burger geen verlof (lees: toestemming) nodig heeft van de overheid om iets te publiceren. Het stelt NIET dat andere burgers hem moeten faciliteren bij het publiceren daarvan.

Neem eens een proef op de som. Schrijf een artikel en probeer het gepubliceerd te krijgen bij hmmmm....De Volkskrant, NRC, GeenStijl.nl en NU.NL. Klaag vervolgens alle sites die geweigerd hebben aan en kom dan terug met je bevindingen.

Veel ssucces.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen