|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Je MAG het uiten op schrift is niet gelijk aan: de eigenaar van een medium MOET het toestaan. Artikel 7 betekent dat er geen wettelijke barrières van overheidswege bestaan. Een particulier eigenaar van een medium (tijdschrift, krant, internetforum, prikbord etc.) mag WEL bepalen wat hij publiceert en wie hij toestaat om te publiceren. edit: Lain, wil je haar eens voor de grap bannen voor een dag om te laten zien dat ze geen RECHT heeft om hier te posten? [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 12-12-2006 22:52] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En ik ben de enige??? Ga lekker de rest er ook op aanspreken met je vriendjespolitiek! |
|
quote: Ben je boos? Bruce Banner |
|
lalalalaallallalallalalaalalalalallalaalala |
|
quote: Neemt niet weg dat jij, zolang je de eigenaar niet bent, het recht niet hebt te proberen mij mijn vrijheid van meningsuiting te ontnemen. En daar komt bij dat er in staat dat ik GEEN toestemming hoef te hebben om te schrijven wat ik wil zeggen. |
|
quote: Geen toestemming van de OVERHEID. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
CorpseQueen: lees de HELP eens door. Lees het dan nog eens door, en dan wat aandachtiger. Wellicht kan je in de tussentijd wat bedaren, en op een fatsoenlijker niveau discussiëren. Bruce Banner |
|
Het is iets met "Queen" in de nickname, dat gaat gewoon mis. Corpsequeen, houd verder a.u.b. je bek. Niet aankomen met "dat maak ik zelf wel uit" -- je maakt het niet zelf uit. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: nee hoor. Ik ben niet zo snel boos te krijgen. Ik vind het alleen maar triest dat dit forum schijnt te draaien op de instelling: ´laten we lkaar maar de hand boven het hoofd houden, dan kunnen we allemaal hand in hand als vriendjes door het leven´ ipv gewoon realistisch kijken naar wat er gezegd wordt, naar de feiten die er aangedragen worden. |
|
quote: Euh. Jawel. Ik mag best actie voeren zodat de eigenaar jou niet toe laat of bant. BWUHAHAHAHA [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 12-12-2006 22:56] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat haal jij uit een handjevol posts in dit topic? Geniaal! Mag het weer over moslim-hardrockers en aanverwante zaken gaan? Bruce Banner |
|
quote: Artikel 7 punt 3: 3. Voor het openbaren van gedachten of gevoelens door andere dan in de voorgaande leden genoemde middelen heeft niemand voorafgaand verlof nodig wegens de inhoud daarvan. Dus........ook niet van een eigenaar van een site |
|
quote: Sorry maar wie is er nou degene die op een fatsoenlijk niveau moet discussieren???? Kijk lekker ff de pagina´s terug. Ik ben het ergens eens met Onslaught en die vriendjes van je beginnen meteen tegen mij te blaten hoor. Doe je ogen open! Wees wat je moet zijn: een moderator! m.a.w een scheidsrechter en die horen onpartijdig te zijn. Een woord wat jij duidelijk niet kent |
|
quote: En jij wou me daartoe aanzetten??? whahahahahahahahahahaha |
|
quote: Bannen: iets wat je doet als iemand een bedreiging vormt. Grappig. Lullig he als jullie het niet kunnen winnen met z´n allen??? Lullig he als er iemand is die weldegelijk feiten onder jullie neus kan rubben. Triest als ik daarom geband zou worden. |
|
quote: Bij deze dan: *fluit* ON TOPIC!!! Bruce Banner |
|
quote: Nee dat haal ik uit het feit dat je alleen mij maar aanspreekt op off topic gaan, terwijl ik toch dacht ik niet de enige ben....... |
|
quote:De eigenaar kan jou banbanbannen als de inhoud van jouw posts hem niet aanstaan. Sterker nog, hij kan Mods rechtigen jou te banbanbannen. And there is nothing you can do. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ooooh impressive Moslim hardrockers: moslims hebben een hekel aan alles wat richting een ander geloof neigt, dus ook aan rock en metal. Daarom zal je een ECHTE moslim nooit in een metalband zien! Zo wel, dan is het geen echte moslim. en wat ga je nu krijgen??? een discussie over het geloof, want wat is een echte moslim?? Ik zou zeggen lees de koran! En ik ben dus ontopic, en uiteindelijk door de discussie die dit los gaat maken mag je straks weer zeuren over dat ik niet ontopic ben.......net als de rest van het stel kneusjes hier. |
|
Vette shiiiiit. Ken je Darkthrone? |
|
quote:Heb jij de Qu'ran gelezen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Neemt nog steeds niet weg dat het triest is. En let op he: er werd ons door de grote machtige mod verteld dat er weer ontopic gegaan moest worden. Je bent nu niet ontopic...........foei! |
|
quote: Ja toevallig wel, net als de meeste geschriften. |
|
quote: De tering. Wat ben je zeldzaam dom zeg. Het is eigenlijk volstrekt zonde van mijn tijd maar: Artikel 7 stelt dat een burger geen verlof (lees: toestemming) nodig heeft van de overheid om iets te publiceren. Het stelt NIET dat andere burgers hem moeten faciliteren bij het publiceren daarvan. Neem eens een proef op de som. Schrijf een artikel en probeer het gepubliceerd te krijgen bij hmmmm....De Volkskrant, NRC, GeenStijl.nl en NU.NL. Klaag vervolgens alle sites die geweigerd hebben aan en kom dan terug met je bevindingen. Veel ssucces. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |