IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : moslim-hardrockers?? Vorige pagina | Volgende pagina
Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 12-12-2006 15:45 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 15:41 schreef Nix het volgende:
Tuurlijk moet je wel in bewijzen geloven om ze aan te kunnen nemen als feiten.

Ik ken genoeg Christenen -ja laten we er die maar weer eens bij pakken- die bewijzen niet willen geloven en daarom ze niet aannemen als feiten.


Nee maar dat komt ook voort uit hun geloof dat alles wat er in de bijbel staat gebeurd is en de waarheid is...hun geloven...en nemen geen wetenschap aan..
Net als dat veel moslims vrouwen weigeren te geloven dat niet iedere vrouw bloed bij de eerste daad(iets wat ze eigenlijk een stuk zou helpen..en het dan nog niet aannemen.. )


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 12-12-2006 15:46 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 15:43 schreef Mark het volgende:
Bewijzen zijn geen feiten. Bewijzen zijn aanduidingen die de waarschijnlijkheid van een hypothese versterken.


wat is dan een feit volgens jou?


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-12-2006 15:46 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Waarom begin jij elke reply met 'nee'?

Ik had geen vraag gesteld ofzo.


Edit: bovendien spreek je me helemaal niet tegen.

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 12-12-2006 15:47]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-12-2006 15:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

TMF is breezah-publiek. Dat is Sabrina van 13 die met Martijn van 15 in discussie gaat over hoe je je het beste kunt beschermen tegen de nieuwste rape-drug tijdens het aanstaande K3-concert.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-12-2006 15:46 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Dat heeft gewoon met de dikte van je zwans te maken, niet met de fluit van het vrouwtje.


Against God and Government


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 12-12-2006 15:47 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 15:46 schreef Nix het volgende:
Waarom begin jij elke reply met 'nee'?

Ik had geen vraag gesteld ofzo.


doet dat er toe waarom ik een antwoord begin met welk woord...en dat valt best wel mee.


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-12-2006 15:48 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 15:47 schreef Onslaught het volgende:
doet dat er toe waarom ik een antwoord begin met welk woord...en dat valt best wel mee.




quote:
Op 12 december 2006 15:46 schreef Nix het volgende:
Edit: bovendien spreek je me helemaal niet tegen.


Je bevestigd juist mijn punt.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-12-2006 15:48 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Een feit is een observatie die gestaafd worden door een overdaad aan bewijzen en het totale gebrek aan tegenbewijzen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 12-12-2006 15:48 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 15:46 schreef Rotzak het volgende:
Dat heeft gewoon met de dikte van je zwans te maken, niet met de fluit van het vrouwtje.


Ja klopt ook...maar die meiden weigeren wetenschapelijk bewijs aan te nemen..puur uit oogpunt van hetgeen ze door een andere gelovige verteld is.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-12-2006 15:49 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 15:39 schreef Onslaught het volgende:
toch wel leuk om te zien dat er ook mensen zijn die meedenken..ik zit ook op tmf..maar daar is het niveau stukken lager.


Blijf daar dan voor de verandering triple zero, elk topic waar jij in post loopt uit in welles-nietes gepijpzeik die pagina's lang duren, met als gevolg dat het totaal geen nut meer heeft om iets constructiefs te posten.

Ophoeren dus, daab!


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 12-12-2006 15:49 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 15:48 schreef Mark het volgende:
Een feit is een observatie die gestaafd worden door een overdaad aan bewijzen en het totale gebrek aan tegenbewijzen.


Dus basseer ik kennis op feiten en niet op het aannemen wat geschreven staat of wat een ander mij verteld.


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-12-2006 15:49 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Gelukkig voeg jij wél iets toe aan dit forum.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-12-2006 15:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 15:49 schreef Onslaught het volgende:
Dus basseer ik kennis op feiten en niet op het aannemen wat geschreven staat of wat een ander mij verteld.


proest


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 12-12-2006 15:51 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 15:49 schreef Lionheart het volgende:
Blijf daar dan voor de verandering triple zero, elk topic waar jij in post loopt uit in welles-nietes gepijpzeik die pagina's lang duren, met als gevolg dat het totaal geen nut meer heeft om iets constructiefs te posten.

Ophoeren dus, daab!


voor de verandering triple zero??
Volgens mij kan jij er ook beter heen...
Maar goed..volgens mij is dit gewoon een discussie met vraag en antwoord en wedervraag.
Het is duidelijk dat het sommige boven hun pet gaat...Beetje jammer dat dat zo kenbaar gemaakt moet worden.
Ikzelf zou daar niet zo trots op zijn...maar ieder het zijne.


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-12-2006 15:52 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Sure.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 12-12-2006 15:56 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 15:52 schreef Nix het volgende:
Sure.


aangezien jij niet bij het onderwerp blijft en mij gaat vragen waarom ik een post begin met een bepaald woord geld mijn vorige post ook voor jou.


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-12-2006 15:57 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Omdat je manier van beredeneren gewoon kut is.


Je lijkt een reactie te geven, of mijn punt onderuit te halen. Maar vervolgens bevestig je precies wat ik heb gezegd.



----


Maar ga vooral verder over moslim-hardrockers.

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 12-12-2006 15:58]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 12-12-2006 15:58 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 15:57 schreef Nix het volgende:
Omdat je manier van beredeneren gewoon kut is.


Je lijkt een reactie te geven, of mijn punt onderuit te halen. Maar vervolgens bevestig je precies wat ik heb gezegd.



----


Maar ga vooral verder over moslim-hardrockers.


Ja dat denke jij(hey kijk nou..een JA)
Denken is niet zeker weten...niet zeker weten is geloven..wat jou een gelovige maakt..


alsof jij wat gezegd hebt over moslim hardrockers

[Dit bericht is gewijzigd door Onslaught op 12-12-2006 16:00]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-12-2006 16:00 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Niet zeker weten is twijfelen...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-12-2006 16:01 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

ik denke
jij denke
hij denke
onslaught niet denke




Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 12-12-2006 16:01 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:00 schreef Mark het volgende:
Niet zeker weten is twijfelen...


Dan nog is twijfelen geen zekerheid.


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-12-2006 16:01 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 15:58 schreef Onslaught het volgende:
Ja dat denke jij(hey kijk nou..een JA)
Denken is niet zeker weten...niet zeker weten is geloven..wat jou een gelovige maakt..




Ik heb in mijn post nergens het woord 'denken' genoemd. Daarbij heb ik nooit beweerd dat ik al dan niet geloof.

Jij denkt dat ik een gelovige ben.. Denken is niet zeker weten...niet zeker weten is geloven..wat jou een gelovige maakt..

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 12-12-2006 16:03]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-12-2006 16:01 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:01 schreef Argus het volgende:
ik denke
jij denke
hij denke
onslaught niet denke







Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 12-12-2006 16:02 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:01 schreef Argus het volgende:
ik denke
jij denke
hij denke
onslaught niet denke






oe een typfout....jeetje he!
wat een schande...


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 12-12-2006 16:03 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:01 schreef Nix het volgende:
Ik heb in mijn post nergens het woord 'denken' genoemd. Daarbij heb ik nooit beweerd dat ik al dan niet geloof.

Jij denkt dat ik een gelovige ben.. Denken is niet zeker weten...niet zeker weten is geloven..wat jou een gelovige maakt..


dat denk je wel degelijk...anders had je het niet gezegd.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen