|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
ergste is dat het ook echt serieus is en niet ge-fotoshopt Don't touch me. I'm evil. |
|
Suck my piss |
|
Talimetal !!!!!!!!!!!! lululuullululu llululululul lululululu lulululu lulululu........ |
|
quote: de rest van die site is echt niet te lezen, is geen japans ofzo dus dit zijn naar mijn mening ook moslim rockers |
|
hebben die ook een metalkaraoke die moslims? Anders wil ik dat wel eens horen. |
|
Wat meen je hoe dat klinkt hahahah......... |
|
quote: Zal ik zeker doen |
|
quote: Ik was moslim, maar ben er vanaf gestapt. Ik vond het teveel gedoe... Van metal hou ik veel meer. |
|
quote: Moslim? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Wat jij wil Sambal bij? |
|
quote: LOL ...........metal is dat wel ja een metalen oven..........hehe |
|
quote: De eigenaar van de Cave is een Turk!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Dan zal het wele en dekmantel zijn voor een coffeeshop hahhahahaha........... |
|
quote: Nee hoor! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Muahahahha.......... Je weet het maar nooit met die gasten hehe |
|
quote: Die gasten? Hoe bedoel je vooroordeel?! En ik weet zeker dat als jij de Cave binnen komt, je niet eens weet dat Aram een buitenlander is! Laat staan een Turk! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Het zit in mijn genen om dat te zien hahahaha............ LOL |
|
Wedje leggen? 100 Euro! Dat jij de Cave binnenkomt en iedereen aanwijst behalve hem!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Triple-Dan is zelf Turk dus die weet er alles van . |
|
Je wil gewoon geld verdienen aan me he !!!!!!! hahahahahah.......... Kan best hoor ik ken zelf ook een turk.....waar je het niet aan kan zien hahaha als je het niet......... |
|
quote: SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Iek turk ja........... jammerlijk niet nee hahahahhaa ik ben geen turk............lol |
|
turken die naar metal luisteren zijn echt evil |
|
nog meer evil ?? o jee.....hahahah |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |