|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Dead Kennedys had ook een donkere jonge als drummer... East bay Ray ofzo heette die |
|
Turkse hardrock, wat dacht je van Deathmetal Zie www.necrophagist.de 1 turk die de hele band speelt! Het klinkt echt heel strak! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ja daar heb ik een cd van. die "band"is echt briljant. maar hij woont trouwens wel in duitsland, dus ben je dan eigenlijk geen duitser?? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-12-2001 19:00] |
|
quote: zijn nu alle donkere jongens eeneens moslim? |
|
cypress hill heb toch ook negers Je moeder. |
|
en hispanics .. |
|
quote: Mij was ook verteld dat die "band" uit Duitsland kwam, haha. |
|
quote: Dit klinkt wel heel erg hardcore, hoor (Madball?) Metal bestempelen als een manier van leven? Hmmm, ik luister naar platen die leuk/goed vind. Er is ook een stortvloed aan metal die ik bagger vind. Om metal dan een groter begrip te noemen; ik zeg nee. Een gelovige die metal tof vindt is belachelijk? Volgens mij staat er elders op dit forum een entry van Greycloak die daar toch een stuk genuanceerder over is. Ik ga niet voor een ander bepalen hoe zij/hij haar/zijn geloof moet invullen. Ik beslis niet of iemand een 'goede' gelovige is. En zeg nou zelf: geloven alle metals daadwerkelijk alles dat de bands die ze tof vinden uitkramen? Gaan we/ze dat echt naleven; Satan aanbidden, bloed op de muur spetteren, kerken vernielen en/of ingewanden uitrukken en opeten? Dat brengt me bij een ander topic: zijn er vegetariërs op dit forum? Sporty Touché, pussycat! |
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Pentagram (Ja, daar zijn er twee van) is Turkse Blackmetal. Heel oud, ik heb er alleen over gelezen, maar het bestaat. (Hoe zouden ze dat trouwens doen?) FIST FUCKIN' ALLAH'S PLANET!! SLAY THE MEKKA-INE! Dit slaat nergens op. |
|
ik heb ergens nog wel een nummer van pentagram geloof ik. Is een beetje rustig nummer met clean zang. Niet echt tof |
|
[quote]Op 24 december 2001 13:31 schreef Sporty Voleg het volgende: Dit klinkt wel heel erg hardcore, hoor (Madball?) Ik ben ook puriteins - zo heet het geloof ik. Wie de fuck is Madball?? En zeg nou zelf: geloven alle metals daadwerkelijk alles dat de bands die ze tof vinden uitkramen? Gaan we/ze dat echt naleven; Satan aanbidden, bloed op de muur spetteren, kerken vernielen en/of ingewanden uitrukken en opeten? Nou nee. Sterker nog, de gebouwen zelf vormen het enige aspect van De Kerk dat ik respecteer. Bloed op de muur spetteren? Zonde! Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
|
quote: Hm, ik denk toch altijd onwillekeurig aan de omstandigheden waaronder die gebouwen (mooi als ze meestal zijn) tot stand zijn gekomen. Touché, pussycat! |
|
is Pentagram geen Turkse groep? het is toch niet omdat je 5 maal per dag bid , geen alcohol drinkt , medoet aan de rammadan ,... je geen zwaar metalfan kunt zijn? |
|
quote:Welke Pentagram? Er zijn er geloof ik nogal wat... Maar je hebt gelijk dat moslims zeker wel hardrocker, heavymetal, etc kunnen zijn. Maar GEEN blackmetal! |
|
quote: , dan hou je jezelf idd best wel behoorlijk voor de gek... Een black metal moslim... "Sorry to crush your ideals, but... I've got some news for you concerning the music you love..." |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ..ehh.. JA! DUH! .. Of je het nou leuk vind of niet; het christendom is zeker van invloed op onze (westerse) cultuur en manier van denken. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Ooit een willekeurige black metal tekst gelezen? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Sorry dames en heren, late reactie; zal niet meer gebeuren. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
ik zat laatst in de Session (Sound session Ede...) cdtje te draaien.. komt er een klein turkje aan van ongeveer 10 of 9... die verzamelde alles wat met Kiss te maken had!! Ik wist niet wat ik hoorde.. hij begon over dsat ie iets besteld had, blabal, ja Kiss - Unplugged......... heb daarna echt lol gehad was echt mooi |
|
LOL MaroMetal......TurkCore.... |
|
quote: dat zou idd humor zijn.ik zal eens zoeken op het net of ik iets kan vinden. TRASH |
|
Eeh goede bekende van me is Moslim en metaller dan metal. Nu doet ie geloof ik geen reet aan z'n geloof, maar hij is t wel!! |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |