|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: haha nietus mijn naam is stoerrrrr net als ik Kankerlul |
|
quote: dat vind ik wel een mooie naam Kankerlul |
|
quote: En wat is zijn roepnaam? Hatsjikidee! |
|
quote: ik denk owen? althans... dat lijkt mij het mooist thomas kan natuurlijk ook [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 10-12-2004 14:16] Kankerlul |
|
quote: Das stimmt. Ja. Baby Owen heerscht. Ik heb een Ac/Dc - For those about to walk en Ac/Dc - Problem child babykleertjes voor hem gekocht KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: gaaf man ik vind dat soort dingen echt tof voor kleintjes Kankerlul |
|
quote: Baby Owen klinkt idd wel stoer. Hatsjikidee! |
|
quote: Mijn nichtje heet Roos (of eigenlijk Roosmarijn), dat vind ik ook wel een mooie naam. |
|
quote: Ik niet. En dan moet ik zeggen dat ik 'gewoon' Roos dan nog weer leuker vind dan Roosmarijn. Maar ik vind 't beide te zoet. Hoewel, ik vind Elisa ook nog steeds een mooie naam. ..."Hate can only create more hate"... |
|
roosmarijn is inderdaad vreselijk (doop naam van het gedrocht dat mn half-zusje is) |
|
quote: Eliza Dooolittle....hehehe jajaja....ik heb kaartjes voor de Pygmalion in januari! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Haha, nóóit aan gedacht. Maar ik prefereer de naam dan ook met een 's'.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Bij mij wordt het Luna of Aurora peis ik Blessed are those who hunger for justice. (Irish mural) |
|
Ik zal mijn kind "Diabolic Horned Motherfucker" noemen. Dat kort zo lekker af: DiaHoMo! |
|
quote: Een Dia Homo. Is dat een nicht die fotopresentaties geefT? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
nee, powerpointpresentaties. |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Kijk, dat is pas opvoeding "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: |
|
Kutkoters |
|
quote: Voordat ie drie is heeft ie al vijf huisdieren omgebracht "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Jarreth Goblin King |
|
Conan the Babyrian "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ome Chel met een stomme grijns.....heheh. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |