|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zeg aerodis volgens mij is dit topic een hint van jamie ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik vind Pim wel gaaf, natuurlijk noem ik hem dan altijd Pimp. |
|
Schaep |
|
Vrede vind ik ook wel mooi. |
|
ik vind sterre een mooie naam wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: is dat een naam dan? als et een meisje is: Henk Kees Jan Piet Klaas Als et een jongen is: Konijn ------------------ Ja mensen je moet natuurlijk wel een beetje lol hebben in je leven [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 12-11-2004 4:15] |
|
Als ik ooit een dochter krijg noem ik haar Freya, in het geval van een zoon weet ik het nog niet zeker, Nico Tinus misschien. Hehehe, da's ouwehoerderij, in ieder geval iets traditioneels tussen de Jeffrey's, Ali's, Kevin's, Mustafa's, Jimmy's en al die meuk. Gewoon een mooie oude naam, geen christelijke naam in ieder geval. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: neh, hij is nog veel te jong daarvoor Kankerlul |
|
quote: Freya vind ik ook een mooie naam, maar dat zal dan wel weer zo'n naam zijn waar je kind mee gepest kan worden. Aan de andere kant, waarmee pesten ze je niet? Mij noemden ze bijvoorbeeld altijd jamie de pemie, lekker kwetsend iig Kankerlul |
|
Steve Vai heeft een van zijn kinderen Fire genoemd... weirdo. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Mike Portnoy heeft zijn dochter Melody genoemd.. |
|
Hehe, had hij haar niet beter Percussion kunnen noemen ofzo? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Als ik ooit een mensje zou adopteren of bij mocht dragen tot de eer van het kleine wezentje een naam te geven zou ik als het een meisje was zeker de naam Auryn overwegen, niet alleen omdat ik het gewoon mooi vind, maar ook omdat het een verwijzing is naar het zeer mooie (kinder)boek het Oneindige verhaal, waarin het de naam is van een amulet wat de hoofdpersoon in staat stelt tot het creeëren van een geheel nieuwe (fantasie)wereld. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Chuck mvg wk10 |
|
quote: Mee eens, maar daarom houden de ouders zo'n naam meestal geheim totdat het kind er is, kun je altijd nog wisselen als je de baby ziet en denkt: nee dat is geen Christoffer Barnaby Oliver Reed de Boer . Hatsjikidee! |
|
quote: je bedoeld the never ending story? |
|
ik neem aan dat je "het oneindige verhaal" zelf ook wel in het Engels kan vertalen, zonder dat je daarbij om bevestiging hoeft te vragen Bruce Banner |
|
hij heeft het over een kinderboek ik over de film |
|
...ga me niet vertellen dat... laat maar Auryn is wel een toffe naam idd Bruce Banner |
|
ik was benieuwd of er mischien ook een kinderboek was van de film maar mischien had ik dat ook beter meteen kunnen vragen |
|
Nou ik kan je wel vertellen dat het verzinnen van een naam rete moeilijk is. (Over 2.5 maand komt als het goed is ons eerste kindje). Het verzinnen van een meisjes naam is nog relatief makkelijk maar voor een jongen is het echt rete moeilijk. |
|
Martijn, Jeroen, Floris, Alexander, Thomas dat vind ik wel leuke jongens namen. Jareth ook trouwens, naar de Goblin king. Voor een meisje is Rebecca natuurlijk echt heel cool |
|
Thomas vind ik ook mooi voor een jongen. David overigens ook . ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |