|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: omdat jij het een stomme naam vindt?? wat is er dom aan 'Arwen'? Oh ja... je vindt Elfs gay, of niet? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Laat me raden, je heet zelf zo? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Pfff, ik verwacht niet dat ik ooit (bewust) vader wordt. Namen verzinnen voor onze 2 kittens was al moeilijk genoeg! |
|
of Kella, of Mave.. Kankerlul |
|
Elfs is ommeunig gay, omdat het niet bestaat. Maar dat soort rare namen zorgen voor pesterijen ... simpel. |
|
quote: die kan je gewoon snoepie, snoetie, witje, beffie.. whatever noemen toch Kankerlul |
|
ik vind HENK een mooie naam..... I Find That I Am Not There... |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Kutbeest, werkt altijd |
|
quote: Muis en Phoebe is het geworden |
|
ben ik nou de enige die dat soort 'aparte' namen vaak ook gewoon echt niet mooi vind? Ook vind 't vaak zo gekuntsteld staan: kijk mensen, wij zijn origineel! Dat wil dus niet zeggen dat ik die 13 in een dozijn-namen nou zo geweldig vind hoor. Maar goed, ieder zijn/haar meug uiteraard. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Foebe? Of fiebie? als in friends-doos? |
|
quote: ahahaha bjorn en ik hadden besloten dat als we ooit een hond zouden krijgen dat we m schijtlul zouden noemen Kankerlul |
|
of ik noem mijn zoon later gewoon GEIT I Find That I Am Not There... |
|
quote: boem m dan belial, das veel truer Kankerlul |
|
quote: "He jij daar" "Neger" "Mevrouw Jansen" Maakt je er alleen niet populairder op in de buurt ... |
|
Hier kun je talloze babynaampjes vinden: http://www.babynamenetwork.com/ Met de betekenis erbij [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 11-11-2004 14:43] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: friends doos (dat beest is nml net zo lomp) |
|
quote:JAN De beste naam there is .. kort, simpel en krachtig. |
|
Ik vind Prop een mooie en originele naam And my marlboro light |
|
quote: hahahaha! zo had ik een kennis van de familie die éen hond had en die had ze "mevrouw" genoemd. erg vervelend. Kankerlul |
|
ik vind GEIT toch mooier!! GEITEBREIER GEITEWOLLENSOK GEITENHOEDER GEIT!!!! = MOOI! I Find That I Am Not There... |
|
deze is ook leuk, voor aparte namen http://www.babynamesworld.com/nl/folder3/keltische-baby-namen.html Kankerlul |
|
quote: Waarom eigenlijk geen schaap of koe? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |