|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dus Tim of Dana wordt het voor dat wat er nu in je buik leeft? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Het is moeilijk, er zijn zoveel leuke namen. Je komt er vanzelf wel achter.. |
|
ja dat roept ook weer gedachtes op... |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1634583/26#1712989 |
|
quote: Oh jeej, ik wist nog niet dat het bekend gemaakt was dat 7th Fallen schijnzwanger was. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Waarom kijk ik überhaupt in dit topic, ik WIL helemaal geen kinderen...! Maar ik was wel nieuwsgierig wat voor namen men zou roepen.. @Hanneke: Sterre heeft wel wat. Sinne vind ik ook wel leuk. En Gaia. En voor kerels.. pff.. Damien, Virgil .. Eigenlijk nooit zo bij stil gestaan verder.. "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: |
|
quote: Sterre vind ik ook een leuke naam. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Henk. |
|
Jaap |
|
Waarom geen nederlandse namen? Ik hoor echt de meest belachelijke namen, van India tot en met Joey. (te veel friends gekeken?) Gaffeltand, Rooderei, Harik of Angar, dat lijkt me een stuk beter. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Noem je kind Gaffeltand en je wordt bij aanmelding al gearresteerd wegens kindermishandleing |
|
Sterre....da's toch zielig...klinkt gay The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Noem hem dan meteen Schaffelbaard, Karbonselsproet of Ronselpeer?!?!?? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Geen grap, dat zijn bestaande namen. (weliswaar een paar eeuwen terug , maar so what) Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Donderpok, eten! Dat schreeuwt toch niet lekker ... |
|
quote:Kindersterfte was toen ook fiks hoger ... now you know why ... |
|
quote: Man, dat schreeuwt juist geweldig!! NGarrrr!!! (bijv. short voor angar) Gevolg is wel dat krijg je een dochter krijgt van 2 meter, die wereldkampioen armpjedrukken is (ipv zo'n breezerslurpend wicht op een scooter) [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 14-04-2005 22:56] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
meisje: Blepf of Suhrkje jongen: Aergh of Ghagh |
|
Tijdens het schijten verzonnen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Nee, mijn hond moest net kotsen |
|
Jongen: Tex Meisje: Eh.. geen idee...Angel of Death zo kan ie wel weer |
|
noem hem dan lon ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Meiske: Savannah, Isis of Fenna. Jongetje: Wordt bij geboorte [die er nooit zal komen overigens] afgemaakt. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |