|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Sint Nicolaas? F*ck hippies |
|
Gerbera. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Noem ze dan meteen berdadientje ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 12-11-2004 18:52] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Voor een meisje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Rodondendron ook maar doen dan? |
|
quote: Noem d'r dan Bloem of Roos. ..."Hate can only create more hate"... |
|
I prefer ichtus chrysalis Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: onze zoon heet jim, naar jim morrison dus dat was makkelijk anders had hij mischien glen geheten maar meer hadden we ook niet maar wij wisten ook dat het een jongetje werd dus over een meisje naam hebben we niet echt hoeven na te denken |
|
quote: Heheh; was die verwekt in die garden dan Die kinderen van Frank Zappa dan..Moon, Dweezil en Ahmet... quote: It's life, Jim, but not as we know it... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-11-2004 20:37] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mutilator is wel een toffe naam voor een zoon "Mutilator, eten!!" hehehe Bruce Banner |
|
ik vind Nyu wel een leuke naam (uit de duitse anime: Elfen lied) |
|
Mijn naam is Zowie, kom je ook niet elke dag tegen en het heeft geen enkele betekenis.... (kutnaam dus....) when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
quote: Die zoon van Bowie heet toch ook Zowie? Zowie Bowie Hatsjikidee! |
|
Ik vind Bent, Jonas of Joris wel leuk, voor meisjes ben ik nog niks leuks tegengekomen. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
kim vind ik een leuke meisjesnaam. |
|
quote: Ik lees nu al 3x berbabientje.. soort barba mama maar dan anders |
|
meisje -> nova I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Een goeie vriend van mij heet Floris, een best wel toepasselijke naam voor hem, hij is constant bezig met de natuur, wilgen knotten, in de natuur werken, het onderhoud van de Blankaard in Woumen, de naam betekend dan ook bloem, komt van Flora (het plantenrijk) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Een vriendin van mij heet Barbarella, elke keer als zij zich voorstelt, vragen mensen "Oh, was dat de favoriete film van je ouders?" |
|
Ik heb reeds 3 (!?) kinderen en dik tevreden met de namen: Jennifer Dennis Tessa |
|
quote: Dat speelt bij mij ook in mijn hoofd. Als je nagaat hoeveel namen er afgeleiden zijn van bijbelse namen, bwaak. Veel mensen denken daar echter niet bij door. Maar ik ben toch wat blij dat ik geen Christelijke naam heb Mocht er ooit een kleine Gunman komen (kandidates?) mag hij bijvoorbeeld wel Siegfried heten ofzo.(komt uit dezelfde sage als mijn eigen naam, rara ) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Boek = oorspronkelijk "Die Unendliche Geschichte" van duitse schrijver Michael Ende, kwam voor de film en de serie die er ook nog van gemaakt is (film = goed, serie = bout). "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
voor een meisje vind ik Maris wel mooi Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Ja klopt, hij heeft zijn naam laten veranderen, hij was het zat om zo te heten. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |