|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Iemand hier vertelde me het verhaal van een stel dat besloten hun zoon Jacques te noemen. De man gaat naar de gemeente, maar had wat teveel gedronken, en nu heet de jongen Yves. In Frankrijk kun je de naam niet meer veranderen als die eenmaal geregistreerd staat.. Die man zal zich echt kapot geschaamd hebben. MuayThaigerrr!! |
|
Onze zoon heet nick. En als we een meisje hadden gehad kim. Van links naar rechts |
|
Dat zijn tenminste normale namen! Hulde! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Barry en Nikki (zoon en dochter). Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ach valt toch wel mee? Hij had ook Buuuurp.. kunnen heten. Bazzio Attacks!!! |
|
Of .."ah merde, wat was de naam van dat kutjong ook alweer" |
|
Zoon=Slayer Dochter=het word geen dochter Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Dochters zijn mega-stoer en zonen ook. ik begrijp echt niet waarom iemand liever de ene dan de andere zou willen hebben... De mijne heten iig Rachel en Max en als ze andersom waren geboren dan hadden ze Gijs en Kimberley geheten (want dat zijn imo ook hele mooie namen ) Hatsjikidee! |
|
Als ik nog ooit kinderen krijg, noem ik ze gewoon 1, 2 en 3. Lekker makkelijk... |
|
quote: Ik denk dat dat pure "heb" is. Het gaat toch om een kindje waar je van kunt houden? Niet om geslacht. Kankerlul |
|
meisje is wel makkelijker met pedofilie, sinds ik niet zo op jongetjes val |
|
Wij (mijn vriendin en ik) zijn een maand of 2 op zoek geweest naar een stoere scandinavische nam voor onze toen nog ongeboren zoon. Daarbij was ook de betekenis belangrijk. We hebben weken moeilijk lopen doen want het ene vond ik niet leuk en het andere zij weer niet enz. enz. In 1 van de laatste weken waren we al die namen zo zat dat we besloten niet meer te zoeken en gewoon het eerste wat in ons op kwam te gebruiken. Bijna tegelijk riepen we; Chris! En die naam heeft hij ook gekregen. Wij zijn er dus achter dat je gewoon moet doen wat er in je op komt. De naam past perfect bij het mannetje. Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
Probleem is dan heb je eindelijk een mooie naam maar dan ken je altijd weer een ongelovelijke eikel of trut die ook die naam heeft en dan houdt het op...volgende naam maar... Hatsjikidee! |
|
quote: Hey ontopic he? we hebben het over namen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Jip |
|
er zullen wel een flink aantal Darrell's geboren worden, de komende tijd... Bruce Banner |
|
ik zal de baby gewoon baby noemen, lekker makkelijk. |
|
quote: ik denk dat dat een ding is wat zeker is, maar mag ook wel, als soort eerbetoon |
|
quote:Beetje lullig als ie ouder is. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 10-12-2004 9:15] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Of Lieve, da's helemaal makkelijk... Hatsjikidee! |
|
als ik een jongen was geweest had ik jeffrey geheten en mijn ouders wilden me eerst ook Daisy noemen dat vind ik echt een zeiknaam .. dan ben ik toch wel blij met Jamie Kankerlul |
|
quote: Wat een zeiknaam. Grapje, hoor! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
De zoon van mijn maat heet dus: Owen Cassiel Thomas KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |