|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: iets begrijpen is iets anders als iets niet accepteren (of naar willen luisteren). begrijp je? ga slapen. |
|
quote:Flikker op, homo. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Wat ik ook een verschrikkelijke naam vind is Tigerlily (zo heet de dochter van Beertje (ook een rare naam) van Beers). Arm kind. see you at occultfest! |
|
Nee man, vette Indianennaam, die komt ook voor in een tekenfilm als het goed is. |
|
quote: hehehe. kom dat maar eens recht in m'n gezicht meedelen... |
|
Mijn nieuwe buurmeisje (naja nieuw.. ze is er al een tijdje) heet: Mette Lica |
|
quote: Meen je dat serieus? Damn, geni-fucking-jaal!!! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: I know! |
|
In de Nederlandse steden Amsterdam, Utrecht en Den Haag krijgen pasgeboren jongens het vaakst de naam Mohamed. In Rotterdam staat Mohamed op een tweede plek en is Jayden de populairste jongensnaam. De variant Mohammed staat in drie van de grote steden ook in de top 5, blijkt uit gegevens van de Sociale Verzekeringsbank, waarover opinieblad Elsevier in het jongste nummer schreef. De top 5 van meisjesnamen in de vier grote steden in Nederland wordt gedomineerd door namen als Sara, Emma en Sophie. ik dacht aan Kees of Joop, maar nee hoor signature |
|
kom er maar in kwelgeert! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Greycloak, Metal-Viking, Jenje, XXL en Rotzak dan? |
|
Is dat eigenlijk niet een belediging voor de profeet Mohammed? Een teddybeer, een onschuldig stukje speelgoed, mocht in Indonesie of Maleisie de naam Mohammed niet hebben want dat was een belediging. Maar een levend persoon waarvan je niet vooraf niet weet wat voor stuk uitschot (met bontkraag) het wordt Mohammed noemen vind ik dan een veel grotere belediging. Just wondering... [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 13-08-2009 21:58] |
|
quote: Sowieso je in Nederland geboren kind Mohammed noemen is een belediging... Doe dan Julian Jelle of zo L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
Een naam die voor de helft uit het latijn komt en voor de andere helft uit het fries zou ook niet mijn eerste keus zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Drie verklaringen met betrekking tot de meerderheid aan Nederlandse meisjesnamen: 1) Er worden minder allochtone meisjes dan jongens geboren 2) Allochtone meisjes krijgen vaker een Nederlandse naam 3) Allochtone ouders doen vaker geen aangifte van de geboorte van hun dochter, omdat hun sociale status daaronder lijdt Hmmm... |
|
niet de gehele top 5 is uitgelegd. Daarnaast kunnen moslims daar misschien kiezen uit wat meer namen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mocht ik ooit een meisje krijgen dan zal ik haar zeker een bloemennaam geven, Madelief bijvoorbeeld.. echter geen Viola. |
|
quote: Roepnaam M. ? spelfout weggehaald... |
|
Hehe, wat niet grappig.. wel wakker zijn hoor :p |
|
quote: Je reageert met hehe, dus was het wel een heel klein beetje grappig... spelfout weggehaald... |
|
quote: Hehe, en dan te bedenken dat het arme kind ook nog eens gezegend is met een oer-Brabantse achternaam. Kom maar op met die identiteitscrisis! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote:of Jasmijn, Roos, of Lilly? Uhm.. ken weinig meisjes bloemen namen bedenk ik me nu |
|
Ik ken wel een Blue, Faith, en Boy (1 gezinnetje) en een Fee, Maan en Lente (ook 1 gezinnetje) Beetje apart... Zelf een mooie naam bedenken vind ik errug lastig. Ik ben niet van de standaard namen, maar vage dingen als hierboven vind ik dan ook helemaal niks. Buurjochie van MH heet Masseo, dat vind ik wel weer een hele mooie naam. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |