|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik ken iemand die angel heet MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
quote:KERRY,KERRY, thing's they change my friend...whohoo!!! liedje van Europe.hehe als ik een jongentje was geweest bij mijn geboorte was ik naar mijn opa vernoemd,hij heete Dingeman.Ben nu eigelijk best blij dat ik een meisje ben en Suzanne heet,YEP. [Dit bericht is gewijzigd door Timebaby op 31-07-2005 14:48] Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold. |
|
Het zoontje van mn neef heet River, erg mooi vind ik. Voor een meisje vind ik Jade erg mooi |
|
quote: dat zijn Chonelli's "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Een op de 4 vrouwen heeft Candida, en vrijwel elke vrouw krijgt het eens in haar leven |
|
bahhhhhh dat plaatje ook... ik was net watermeloen aan het eten "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Thorsten What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: dat is wel een extreme candida denk ik |
|
quote: wat? mn watermeloen? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Heh heh, dat doet me denken aan de tijd dat ik tegen mijn pa een partijtje Worms2 op de computer speelde. Hij noemde zijn leger wormen altijd: Henk, Henk, Henk, Henk, Henk, Henk... en River edit: onduidelijkheid weggewerkt. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 04-08-2005 23:56] |
|
Gaffeltand, Blauwbaard, Balric Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Vind Odin nog steeds een gave jongensnaam, maar hier voorlopig maar even geen kindertjes. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Elisa blijf ik mooi vinden voor een meisje. Voor een jongen: nog geen idee... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ronja voor een meisje! |
|
quote: de roversdochter? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Zeker! Geweldig boek, geweldige naam. |
|
ik vind klootzak wel een mooie naam No meat is sweater |
|
quote: Ken alleen de serie, van vroeger. Stoere naam idd. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Sanne als jongens naam is ook origineel...Ik heb er ook één. |
|
sanne voor een jongen? Senna ja ok, maar sanne? ik vind Kindje wel mooi signature |
|
quote: Heh heh heh, ja leuk. Vooral als ze op haar 35e financieel directeur van een internationale groothandel in technische materialen is. "Kindje, kan ik morgen de voorlopige jaarcijfers eens inzien?" "Tuurlijk Odin. Mijn secretaresse Candida print het overzicht wel even voor je uit." “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Voor zowel jongen als meisje: Gruwelijke-Zielenvreter. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Die domme ouders zouden beter eerst eens opsporen wat 'Candida' betekent ipv hun kind naar een SOA te noemen Ik heb de afgelopen jaren nog een paar zeer foute (literaire) namen gehoord: Algeron (genoemd naar SM'mer avant-la- lettre Algeron Swinburne, de voor sommigen beroemde (en voor anderen beruchte) auteur Candide (een randdebiel uit een gelijknamige Franse roman) ocharme die jongens Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Candide, dus het kind moet al het slechte in de wereld meemaken om zichzelf van het door een vreemde filosoof opgelegde idee te bevrijden dat deze wereld de beste aller werelden is? grappig boekje wel "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |