|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: das zo gewoon Kankerlul |
|
quote: En de wat actuelere verwijzing niet te vergeten... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
precies So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:hmz, onze kat heet eigenlijk lucifer, maar de roepnaam is "zwarte" respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Ik heb er geen ervaring mee ik weet wel dat ik bijvoorbeeld Daisy, Jennifer, Melissa en dat soort namen niet mooi vind. Echt van die namen voor van die verwende klotekinderen, misschien komt dat omdat ik mensen ken die die naam hebben erg vervelend zijn . Kankerlul |
|
quote:en .. wat vind de buurt rvan? Vooral de "multiculturele buurtfactor" (de buurtneger dus) |
|
quote: Allemaal bijzonder sterke argumenten! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Al je wilt dat je zoon/dochter voor zijn/haar 15e een maandelijks bezoek naar de psychiater moet brengen moet je hem/haar zeker "foebe" noemen. Neen en het is al gezegd, hou er rekening mee dat je oogappel een groot aantyal jaren naar opmerkingen van leeftijdsgenootjes moet luisteren en stoere namen als: Gandalf, Kronos en wat dan ook zullen de pret daarbij niet verhogen. |
|
quote: Dude .. dat was een reactie op de naam van 1 van de snelwegknuffelaars van Shreddie ... |
|
Dennis Wild, frenzied. Also a lover of wine. From Dionysus, the mythological God of wine and drama. Also see Dennison and Tennyson. ik wist wel dat ik eigenlijk een griekse god ben. |
|
mijn kat heet trouwens Daisy, voor een kat vind ik 't wel een mooie naam. Maar goed, 't gaat hier over babynamen So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Hmz, onze afgaanse (afganistan) achterburen kijken wel eens raar als ik em roep. k heb nog geen messen met rare brieven in onze kat gevonden iig.... respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Foebe???? niet Phoebe (zoals in Friends - dat domme blonde schaap)? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Chantal betekent 'de zingende' Best leuk eigenlijk. (overigens zing ik zo vals als een kraai) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
|
|
hahahaha, Balthazar! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: o, gelukkig maar. Ik kreeg al zweethanden bij de gedachte dat er een pechvogel met deze naam de keiharde wereld in moest. |
|
quote: Waar heb je dat gevonden? Best interessant om te weten ! Kankerlul |
|
Een meisje dat ik ken heet Siobhan, vind ik ook wel een mooie naam, of de naam ven Merel uit Buiten de Zone, Reinhilde, vind ik ook een hele mooie naam Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Lirila (zingende) zou dat in Quenya zijn, of Lindala. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: ooit eens in een namenboekje opgezocht Maar probeer een van bovenstaande links eens, daar staan vaak ook betekenissen bij. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: op die babynamen site zoeken op naam en dan staat de betekenis erbij |
|
quote: Ja klopt, alleen staat er bij de meesten, afgeleid van James. En bij James staat ook niet echt iets nuttigs. Kankerlul |
|
De mijne betekend gewoon tweeling Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |