|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: das zo gewoon Kankerlul |
|
quote: En de wat actuelere verwijzing niet te vergeten... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
precies So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:hmz, onze kat heet eigenlijk lucifer, maar de roepnaam is "zwarte" respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Ik heb er geen ervaring mee ik weet wel dat ik bijvoorbeeld Daisy, Jennifer, Melissa en dat soort namen niet mooi vind. Echt van die namen voor van die verwende klotekinderen, misschien komt dat omdat ik mensen ken die die naam hebben erg vervelend zijn . Kankerlul |
|
quote:en .. wat vind de buurt rvan? Vooral de "multiculturele buurtfactor" (de buurtneger dus) |
|
quote: Allemaal bijzonder sterke argumenten! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Al je wilt dat je zoon/dochter voor zijn/haar 15e een maandelijks bezoek naar de psychiater moet brengen moet je hem/haar zeker "foebe" noemen. Neen en het is al gezegd, hou er rekening mee dat je oogappel een groot aantyal jaren naar opmerkingen van leeftijdsgenootjes moet luisteren en stoere namen als: Gandalf, Kronos en wat dan ook zullen de pret daarbij niet verhogen. |
|
quote: Dude .. dat was een reactie op de naam van 1 van de snelwegknuffelaars van Shreddie ... |
|
Dennis Wild, frenzied. Also a lover of wine. From Dionysus, the mythological God of wine and drama. Also see Dennison and Tennyson. ik wist wel dat ik eigenlijk een griekse god ben. |
|
mijn kat heet trouwens Daisy, voor een kat vind ik 't wel een mooie naam. Maar goed, 't gaat hier over babynamen So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|