|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Chloë, Merel 'nd Caro vind ik ook erg leuke namen voor meisjes. Lukt me dan weer niet een toffe jongensnaam te bedenken. Disko Disko Partizani |
|
On topic |
|
quote: En ze al noemen naar jezelf... En dan ook nog in November jarig laten zijn. je wilt een tweede jij op de werld? Oh en Psychonaut bannen aub. Disko Disko Partizani |
|
quote: Tuurlijk dat is een heerschende maand Soms kom ik wel eens leuke namen tegen, maar die zijn dan niet echt realistisch voor je kind. Bij een hele schattige naam. Dat is leuk als baby maar niet als het ouder wordt. Of andersom. Een stoere naam, maar dat is niet haalbaar als baby... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
de meest bijzondere meisjesnaam die ik ken is Majlen |
|
Dappere-Speerwerper |
|
"Gerimpelde kleibint" |
|
baby ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
heb gister een Baartje (v) en Verones (m) geboekt. Vrrreemd |
|
quote: Welk merk was dat? Bruce Banner |
|
quote: Serieus??? BEFTOOOOR Daarmee looop je wel het gevaar dat de strekking van de naam niet helemaal duidelijk is. Ik zou denk ik dan zelf gaan voor "Graaskoning de eerste" of wellicht "Mathap". [Dit bericht is gewijzigd door M. op 11-01-2006 7:38] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Bruce Banner |
|
Ik noem ze Rekel, allemaal ongeacht het geslacht. |
|
quote: Waarom geen Pijpkever? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Seresta of Rita Lin Suck my piss |
|
Hehehe. Fenna of Isis voor een meisje. Verdrinkingsdood voor een jongetje. |
|
quote: Nee, ik herzie mijn beslissing. Het wordt Dixi Als ode aan het festivalseizoen... [Dit bericht is gewijzigd door slome op 12-01-2006 13:47] |
|
quote: "verdrinkingsdooooooooooooooooooood, EEEEETEN!!" ... Bruce Banner |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
ik hou het op placenta je zou ze ook kunnen nummeren overigens. gewoon heel simpel met eerst een I(indentificatie) en dan het sofinummer erachter... word ook vast handig iedereen aan tafel roepen if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
quote: Baardje, een vrij mannelijke naam voor zo'n kleine meid. Verones is daarentegen erg verwijfd voor een jochie. Bweh. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Stoethaspelinus of Stoethaspelina |
|
Voor een meisje: Nova, Lotus, Liv Voor een jongen:Aiden, Caine, Nathan |
|
Hier verder in 't straat net een Oskar geboren 'Oskaaaaaaar !' Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |