|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ehh nee.. Vlaams meisje, en al jaren geleden dat ik haar gezien heb. |
|
quote: Fay is een bekende Amerikaanse naam (Fay Dunnaway bijv.) |
|
Mohammed is wel leuk,of ahmed,of .....fatima! |
|
of Bin [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-07-2005 0:10] signature |
|
of mullah, of ramzi |
|
quote: Msn? (ja mooie naam.....) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Een lerares van van mij heette Fee. En ik had ook een lerares die Kuin heette, dat is pas erg. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik had een afdelingsleider die crique(spreek uit krik) heette, en van achteren heette ze holl, de telefoon opnemen deed ze altijd met "Krikhol!". |
|
mijn juffrouw heette Clementine. ze was ocharme 26 jaar signature |
|
Ik had vroeger een meisje in de klas die Sunil heette, dat is toch een schoonmaakmiddel? *Gevonden: [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 28-07-2005 9:35] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
jep, een oma van mij heet kerry, da's ook een leuke naam, welke grapjes heeft dat arme mens wel niet in gigantische hoeveelheden moeten aanhoren... |
|
mijn tante heet Aldegonda. Dat hoor je ook nooit, tot ik in de krant bij de geboortes zag... signature |
|
Net een nieuw achterneefje gekregen; hij heet Isas. Dat vind ik pas een mooie naam! |
|
Ik vind Virgil een coole naam voor een jongen. Of had ik dat al eens gezegd? en voor een meisje vind ik Sterre ook leuk, en Sinne. [moet je alleen nooit meer naar Friesland want anders is dat laatste zo zielig, al die flauwe grappen van "Oh jij bent zeker het zonnetje in huis" ] "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: hey dat vind ik eigenlijk ook best mooi klinken. Doet mij alleen wat bijbel-figuur achtig aan.. kan dat? "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Isak of Institute of Space and Astronautical Science. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 28-07-2005 11:29] |
|
~ Jan Peter ~ Willem Alexander |
|
quote: Als haar achternaam ook nog Koning is.... |
|
quote:haha how come? quote: Bruine sterre.. en.. ik heb geen sinne.. en en.. mwoa.. kan leukere namen bedenken HENK bv. (*ahum*) |
|
Ik zou je dochter Loes noemen en dan naar een engelstalig gebied verhuizen |
|
quote: hehe |
|
Keimpe...Emo...Lillith....Kain... Mijn laatste nichtje heet Pien.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Op mn werk krijg ik wel eens iemand aan de lijn (collega) die Chanelly heet. Das toch van die koekjes? En ook iemand die Candida heet. Nou zo wil je ook niet heten. Klik de link (waarschuwing niet klikken als je eten in mond hebt ) http://www.sexwoordenboek.nl/candida.html |
|
Of dat kind van Martijn Krabbe die heet bikkel bikkel betekent 1 ballig persoon zo wil je toch niet heten.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |