|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Pippa...die gaat het lekker krijgen op de kinderspeeltuin. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik zou haar geen lange kousen aandoen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:.. daarna zal ze idd al wel van de brug gesprongen zijn .. |
|
wat is er mis met pippa? |
|
Het is een naam waarmee ze/hij/het enorm gepest gaat worden ... andere kleine kinderen vinden em namelijk stom .. en dan wordt je op school gepest ... |
|
Dat is bijna net zo'n kutnaam als Hilbert-Jan Sweffelink van Herzogenrath ofzo [edit: wat Jenje zei, maar dan minder tactisch] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 12-07-2006 14:22] Bruce Banner |
|
quote: Pippa gaat pipi doen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
dat valt hardstikke mee. ik heb wel raarder gehoord. ken zelf een knulletje dat bats heet. BATS ja |
|
BIBI... Nog zoiets... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: IBAN edit; HEY Iban!!hoe ist joh? doe me je nummer! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 12-07-2006 14:54] Suck my piss |
|
quote: Hey schep... zucht... dat doe je je kind toch niet aan. (voor de onwetende onder ons, Bats is een soort schep.) if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
quote:Brabant? Friesland? |
|
Je moet altijd bedenken, of de naam die je je kind wil geven een naam is waarmee je gepest kan worden. Anders zijn die namen zielig. Hoe mooi ook... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: afin, kind een prachtige onpestbare naam, wor dhet geboren met 3 neusgaten... tsja dan helpt die naam ook niet hoor if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
quote:maar dat is dan tenminste een straf van Allah, en niet van Pappah |
|
tsja dat is ook wel weer zo... if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: gelderland |
|
quote:Damn, dan moeten ze weten dat een bats een schop is .. hoe stupide ben je dan wel niet zeg |
|
ik ken het woord bats ook als "batsen" zeg maar, schijten of van bil gaan... stupide idd |
|
petekind van mijn nonkel heet Soj afgeleid van çois Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik ken een meid named Jantje. Wel lekker wijf trouwens. |
|
Komt wel meer voor ... |
|
Hier is een bats een joint. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |