![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:*Slaat op* ![]() |
|
quote: Hoezo? Kan je nu niet rukken? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Als ik jouw geile oogjes zie HOEF ik niet eens meer te rukken .... ![]() |
|
quote: Daar is niet veel voor nodig... ![]() alsnog gefeliciteerd.. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
oh, eeuhm babynamen, ......... nee ken alleen mensennamen bedenken.. Als je een babynaam bedenkt heb je een probleem want die etters worden ook volwassen.. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
noem hem dan op zijn minst demon! ![]() If god can, then why can't I ![]() |
|
quote: quote: Wat is trash metal? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Lekker bijdehand ook weer heh ![]() Het zal je moeder maar wezen... ![]() |
|
quote: wat is Texel? Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote:Texel is di verzameling zeehondenstront ![]() |
|
quote: ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Als ik op 1 april een dochter zou krijgen noem ik d'r Joke ![]() ![]() |
|
quote: heheh nice one, JR ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Mijn dochtertje heb ik Iris genoemd en haar tweede naam is Alexa (vernoemd). Meisjes namen; Anna, Fleur, Anne-Fleur, Cheyenne, Jill, Alexis, Isis Jongens namen; Tristan, Dion, Arthur(Arthuur), Xander american psycho ![]() |
|
Fleur is wel leuk ja. ![]() |
|
Iris ook wel ![]() ![]() |
|
Ja, of Eva. ![]() |
|
quote: Dank! ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
Oh... hehehehe ![]() |
|
Doe maar net of je het niet wist. Charmeur. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Tja, het blijft een mod. Leuk gedaan hoor, maar doe het de volgende keer iets minder opvallend. ![]() |
|
ik zou mijn kind jezus of maria noemen op zeker, alhoewel achmed of allah ook leuk is ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |