|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Niet dat ik er voor zou kiezen, maar vind het wel grappig, ken namelijk iemand die heet Ilse en haar zusje heet Esli. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Mijn jongste neefje heet Jesse, dat vind ik een leuke naam! |
|
Cheto voor de jongen en Toche voor het meisje. |
|
Slechtheid is ook wel een verdomd gave naam voor een jochie. Leuk voor op school Bruce Banner |
|
quote:Zusje is dan Slechtmeid? |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Levi of Levia zou een leuke meidennaam zijn. Vooral Levi nu ik het zo zelf uitspreek. Hadden we die al? Nee? Mooi, is nu mijnes. Levi(tm). |
|
Levi is een broeknaam. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Weet je ook meteen welke broeken van haar zijn Bruce Banner |
|
Nee, dat is Levi's. Levi(tm) ftw! |
|
Levi is een bijbelse naam. Niks nieuws dus. Levi was hoofd van de Levieten. Een old-skool jood dus. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Vrienden van mij hebben gisteren een dochtertje gekregen, Lois. Ik vind het een erg leuke naam! |
|
quote: Hebben teveel Superman gekeken.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
En zij (moeder van Lois) heet Barbarella, echt waar. Ik vind dat ook een leuke naam. |
|
ik wilde altijd mijn zoontje eppo noemen maar ben er nu wel achter dat dat redelijke kindermishandeling zou zijn... een meisje waarschijnlijk pippa. |
|
Man, hoe kom je d'r toch op ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Zozo, ben je daar nu wél achter..... Hoe zou je je zoontje nu noemen dan? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Maarten natuurlijk, he cultheld |
|
Hoho, zo noem ik mijn zoontje al. Maarten Raymond de Jong Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ja doen, de gaypr0nscene needs new meat! AIDS neemt slachtoffers hard |
|
eeeeeeeeeew babies maar even on topic: bij mijn vriend in de buurt zijn 2 kinderen geboren weet je hoe die arme schepsels heten? Mink en Bask dat doe je je kind toch niet aan..... You suck and that's sad |
|
quote:\ Heette dat kind van Sylie & Raffael ook niet zo? Heerlijk! De dorpsgek in Duitsland! Go! Go! Go! |
|
quote:Ja en om nu te verbloemen dat ze een mega-fout hebben gemaakt spreken ze het zelf niet uit als deem-jen maar als daa-mie-jan. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-07-2006 7:40] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: pfff, geen idee. een koter ligt dan ook niet echt in de planning |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |