|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mies jr. |
|
Image hosted bij Tripod. Zo zou ik een zoon alleen maar noemen als hij een onmeunige vleeslul zou hebben. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: gefikst Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Bier... Hm. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ja morgen weer Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Adolf/ Samir A. / Mohammed B |
|
jim |
|
Beam? Naar de drank die aanwezig was op het moment der verwekking? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Jezus.. *...Godverdomme Jezus, blijf met je tengels van mijn Hell awaits LP!!!!* Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: je vergeet Murat D. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: ohja shit, bedankt |
|
Meisje : Abigail, Morgane, Ronja Jongen: Jareth, Yngve, Dorian Btw, mijn echte voornaam vind ik gruwelijk idioot, hadden pa en ma nu echt niks anders kunnen bedenken? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Abigail is wel een leuke naam , maar Abigail Janssen klinkt niet echt... .. |
|
Snorri vind ik wel leuk Naar de ontdekker van de Edda geschriften true disco chick |
|
quote: nee, klinkt te veel als apegeil ik weet een hele mooie naam voor een meisje maar die wil ik voorlopig nog ff voor me houden anders heten alle metalbaby's zo |
|
quote:Stroh? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ahum.. vergeet niet dat een kind ooit ook volwassen wordt, bedenk dus geen naam die mooi is voor een kind, maar een die mooi is voor een kind èn voor een volwassene .. Blijft toch altijd weer lullig, mensen die serieus iets proberen te bereiken in het leven maar opgezadeld zijn met een naam als 'wolkje' of 'beer' .. |
|
quote:Nee joh; Sharon natuurlijk true disco chick |
|
quote: Cernunnos ligt niet lekker om uit te spreken. Morrigan is wel een leuke naam voor een meisje, hoeven ze niet mee te sollen op school. Maar eh, welke naam geef je ze als ze opgroeien? De topictitel is nogal beperkend zo. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 11-11-2004 22:00] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Robin is een mooie meisjesnaam. Of Jesse voor een jongen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik vind Kimberly een mooie naam en Gijs voor een jongetje Maar er zijn zóóóóóó veel mooie namen...Als het maar past bij het kindje Hatsjikidee! |
|
Voor een jongen: Andreas, Amadeo Voor een meisje: Isis, Annika (zo heet m'n eigen meisje) Misschien nog namen van andere goden / godinnen?? die dead enough |
|
God, Allah, Zeus... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Irene, Maya, Iris, Morrigan, Cernunnos, Ossian,... Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |