|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Sterre is gaaf. Dat is iets anders als sterren en heeft niks te maken met manen en stormen. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
dat weten de kindertjes toch niet !!!? storm ook niks met stormen hoor signature |
|
Dat weten die kindertjes toch niet. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
euhm ff zeggen wat da namen zijn voor de kinderen tss 0-5 jaar hier int straat : Elyo Johannes , Zino , Chiara , Flor , Lomme , Stien , Arne , Sebastian , Anna , Midas => keuze genoeg Faustian Spirit of the Earth |
|
grmbl Tiamat voor een meisje? Imminenta is ook mooi, en Veneria Amoeby en mastico voor een jongen signature |
|
Tegenover mijn ouders wonen mensen met een zoontje en een dochter; genaamd Mees en Merel.. Hoe fuckin' ziek is dat!!! En de maatschappij maar weer opdraaien voor de kosten van de psychiater die de trauma's straks weer uit mag gaan lullen... |
|
Naam van mn neefje vind ik ook mooi: Jesse |
|
quote: Vogelaars zeker? [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 27-07-2005 21:44] Hatsjikidee! |
|
quote: Dat vind ik ook een toffe naam voor een jongen. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: hahaha onzinnig zeg Buurmeisje hier heet Hazel je hebt er zelfs die Mensje heten, das pas ziek signature |
|
Ik ken iemand met drie zoontjes: Tibo, Ibo en Bo |
|
quote: Hopen dat ze een vierde krijgen.. Die noemen ze dan vast Kees ofzo. |
|
quote: Nee wordt een meisje On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Oh, wil jij nu gaan beweren dat Kees een jongetjes naam is.. he.. nou.. he... Keeselien, eeeeten! Zie, dat wil best! |
|
quote: "denkt aan Flodder" On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Of het blijft bij O Zo van: O, daar ben je dan... Hatsjikidee! |
|
Een serie meisjes kan ook nog.. Evelien, Elien en Lien? Die 'v' is er dan wel weer te veel aan. |
|
quote:Bwahahaha! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Daar doelde ik dan ook op Maarre mja, ik vind namen als angelique en debby echt verschrikkelijk. |
|
ik ken wel iemand die Elf heet... no kiddin signature |
|
'Fee' heb ik ook al gehoord. |
|
quote: net zoiets als Sam en Moos... alhoewel ik daar toch eerder voor zou kiezen dan Sjors en Sjimmie. mijn kinderen krijgen Engelse namen of in ieder geval een gedeelte. Mijn moeder is Engelse en al mijn moeders familie woont daar en ik wil graag op de manier iets achterlaten bij mijn kinderen over de achtergrond van hun oma en overgrootopa/-oma ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
quote: Dat is Fe met een streepje toch? Uit ehm omgeving Delft? |
|
Ik vind Arizona wel een mooie naam voor een meisje. Of Harley. Gelukkig is er dan nog een partner die je dan tegenhoudt... Maar in sommige gevallen gaat het dan kennelijk toch nog mis. Hatsjikidee! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |