|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
que? You suck and that's sad |
|
heb topic nauwelijks gelezen maar ik vind de 'hippe' naam Mees verschrikkelijk en Anita, Mariska, Denise, Nathalie en dergelijke white-trash namen er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
ook nog verschrikkelijk: Petri, Pleuntje, Pleunie, Monica, Bonita, Vera. You suck and that's sad |
|
quote:Soraya, zo heette een hond van m'n zwager Iemand met zo'n naam kan ik dus al moeilijk serieus nemen ... |
|
quote: En als het nu een heeeeeeeel lekker wijf was? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Aleksandr En ook zo'n rare veelgehoorde babynaam van de laatste tijd: Sterre Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
vreselijk ja, net als Bloem, of Fleur. Of Pjotr. You suck and that's sad |
|
Of Vlinder Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
You suck and that's sad |
|
Ik ken iemand wiens werkelijke naam Baby is en ook nog een gast die Jonge heet. |
|
dan zijn die van mij "normaal" Ronnie (idd van James Dio) Sascha 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote:Serieus? Belachelijk. What's next? Kind, Gozâh, Dreumes? [offtopic] Nice avatar. (Trippende clip ook ) Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Aagje, Abigail, Adele, Alana, Amandine, Bente, Boukje, Celestine, Charissa, Clementine, Colette, Delphine, Dieuwke , Elfie, Eugenie, Frieda, Friedel, Frieke, Genevieve, Gioia, Gwendolien, Havel, Heaven, Helle, Isabeau, Isadora, Jakobien, Joene, Kato, Kitty, Laurentien, Lily Rose etc etc... wat doen mensen hun kinderen aan www.babynamengids.nl You suck and that's sad |
|
Kato is tevens een Japanse kranen fabrikant. Ook erg is je kind vernoemen naar de stad waar hij/zij verwekt is. Paris etc. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Goeree Overflakkee Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Dat is dan ook de naam van een eiland, en geen stad. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote:Bemoei je er niet mee! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik vind nikita een mooie naam. Waarschijnlijk omdat ik een enorm lekker wijf met die naam ken. |
|
meest achterlijke namen die ik ooit gehoord heb: Bonkie, Bikkel, Nefertiti, Olijfje Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
romano... wie bedenkt zoiets. vriendin heeft dr 1 uitgepoept en zo genoemd. ik wil 3 zonen en noem ze elvis, kurt en jimi. en een meisje janis of aretha. nee hoor, ik neem geen kinderen. heb het namelijk nu al met ze te doen. |
|
Het meest domme wat ik tot nu toe gehoord heb is Storm |
|
en jawel hoor, weer wat achterlijks gehoord; vara hilde seymen berend [botje, ging uit varen..] iselinde jan[tje ging eens naar de bakker..] arme kinders Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
wat dacht je dan van je kind Feije noemen ? serieus, gebeurd.pa is feijenoord supporter.... Fuck the world and fuck you |
|
Mijn zoontje heet Bodie. Later kwamen we erachter dat Bodie ook een spookstad in Californië is, grappig. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |