|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Lainedil! Simpel en doeltreffend [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 14-03-2005 11:27] Bruce Banner |
|
quote: Vind ik wel een beetje zielig... Leenmedildo enzo... [Dit bericht is gewijzigd door Miss Lucifer op 14-03-2005 11:28] It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Dat maak jij ervan (ja, en vele anderen... ) Ronald de Vries rijmt ook zo mooi op kattenpies Zo is er voor elke naam wel iets te bedenken. Behalve voor Adolf, want dat is al een heersch-nickname opzich Bruce Banner |
|
quote: Adolf is geen nickname zo heet ie echt! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
als ik ooit ga werpen in de verre toekomst vind k sterre een mooie naam wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ich mot gin poete.... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ik heb altijd iets gehad met Odin als jongensnaam, en Danae als meisjesnaam. Ghehe, ik ken iemand die een neefje heet die Yoda genoemd is *proest* http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Leuk topik. Fenna of Isis. Jongetjes worden afgemaakt. |
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Fons... dat is pas een naam! Het zal je moeder maar wezen... |
|
meisje : kira , veda of scarlet jongen : thomas |
|
Scarlet? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Lelijk-ding [edit] Naar zn vader vernoemt uiteraard. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 14-04-2005 18:57] Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Als ik een dochter krijg noem ik haar och liever tele 2 "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Iemand al opgekomen met Indiaanse namen als 'te veel gezopen' of 'gesprongen rubbertje' of zelfs maar 'gevolg van tikkende biologische klok' of 'het was een kind of een huisdier'? Heb je tenminste een naam die wat zegt Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
He whose name means "son of the milkman" |
|
Cesare natuurlijk! Dochters zijn geen goede troonopvolgers. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Precies! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ik heb al twee kids, hoop er nog velen bij te mogen krijgen. Ze heten Gaia en Isis, ik hoop stiekem nog op een zoontje. Stuk of 10 lijkt me ook wel wat! Alleen al dat gehaar he, lastig [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-04-2005 20:01] |
|
Barabas is ook een mooie naam Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Meisje: Dana Jongen: Tim Die vind ik wel leuk! |
|
dana doet mij gelijk aan een hardstyle plaatendraaier denken. |
|
Mij ook... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Tim klinkt mij anders ook bekend in de oren.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |