|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Meisje: Edda Jongen: Hanz |
|
Jongen; Archibald, Balthasar Meisje: Agaat, Miep Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
quote: 0WN3D!!1 Je moeder. |
|
quote: Er tussenin. |
|
Laatst wilde een paartje hun spruit 007 noemen. Werd gelukkig afgewezen door de rechter. |
|
Romeinse namen zijn ook best gaaf, vor een jongen zou ik Lucius wel mooi vinden, als in Lucius Verus. This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
ik haat kinderen, maar mocht ik er een per ongeluk krijgen dan zou ik het meisje Asena (the legendary wolf) en het jongetje Gaahl noemen |
|
quote: signature |
|
Idd! LOL @ haal-bier-en-kook! Mijn dochter. Chery [sjaerii]. |
|
jij een dochter? ik word straks ook vadre! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-08-2006 19:56] signature |
|
quote:Als ik kinderen 'neem' [], dan worden het allemaal dochters joa. Jongetjes, tja, de chinees schijnt er wat mee te kunnen. |
|
quote: Edda betekent zoveel als opoe misschien is de Zweedse naam Ebba beter... headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Hoezo wil je geen jongens? Disko Disko Partizani |
|
quote: Caligula Subtiel kamerolifantje |
|
yƩ? Chinese namen zijn flink! nee Lethe vind ik mooi als meisjesnaam (lijkt wel beetje op slette maar ja), en Selene als jongen Endymion, en Morpheus (onwaarschijnlijk ja) signature |
|
quote:Ik ben zelf een piemel en mijn 2 broers ook [hehe, duh!] dus dat ken ik nu onderhand wel. Wil haartjes kunnen kammen, jurkjes kopen en me irriteren aan prinsesjesgedrag. [Ik wil mezelf niet herkennen in een eventuele zoon, waarom doet niet terzake]. |
|
Rottkoppke voor een meisje en Rotkop voor een jongen signature |
|
Nooit naar jezelf verwijzen imho |
|
quote: nu laat je mijn vriendin lachen Proficiat signature |
|
Wat vinden jullie van Zion? Alessia Maddalena Lucia Renata Chiara Elenah Donie Fabrizia Santesa Rosangela Lia Danila Rosaria Ilaria Violetta Raoul Matteo Aldo Enzo Aurelio Frizi Geremia Perfetto Orsino Pinzano Umberto Carlo Pietro Cesare Ottavio [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-08-2006 21:45] signature |
|
quote: Ik hoop dat jij nooit kinderen krijgt |
|
quote:Damn .. wat van een gewone nederlandse cq belgische naam? klinkt nu net als een verzameling seat's |
|
Hitler of Stinkende Hond. |
|
quote: Zion? Je wilt je kind toch niet vernoemen naar een heilige joodse berg? Inderdaad, doe een fijne Nederlandse naam zoals Tromp, Barboes, Grada of Bertus. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |