|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Amber voor een meisje, Jens of Dimitri voor een jongen. |
|
Mijn neefje heet Jens ... |
|
Winter en Wolf voor een jongen Aurora voor een meisje signature |
|
Genetisch gezien wel ja... pfff.... Storm dan maar of Zorn signature |
|
.... |
|
Tita, Cosmo en Jona Zoals bij Joke Devinck (Flikken) signature |
|
quote: Tita? Tika, bedoel je. van Tita-tovenaar Een Ti-ta-tovertaart toveren, daar is niks aan maar aardappelen eten in een gewone-mensen eethuisje: dat is pas avontuur! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Me nichtje heet Amber Jongens: Seth, Damian, Meisjes: Lillith, Kyra, Thyrza. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Wel een beetje zweefteef namen, niet? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Zweefteef? Leg uit. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Dat zijn van die namen die je fantasyverhalen tegenkomt. De tovenares Lillith! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Nee Lillith is de moeder van alle monsters Kyra gewoon omdat het leuk is en Thyrza vind ik ook een mooie naam... verder heb ik niks met fantasy..ben geen larper SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Mijn dochter heet Aeoni, hebben we zelf bedacht. komt van het Griekse woord Aeon. Origineel en klinkt lekker vind ikzelf (heel veel mensen dachten in het begin dat ze Leonie heette zelfs mn oma) |
|
Ronald natuurlijk. Of Jorna als het een meisje wordt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zwambek en Lullenboer voor jongens. Het zal je moeder maar wezen... |
|
Disko Disko Partizani |
|
quote: Ja beetje kinderachtig maar je moet wat! Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Mij de vraag waarom jij je aangesproken voelt. Disko Disko Partizani |
|
quote: Geen idee. Is het erg? [Dit bericht is gewijzigd door Inferno op 14-01-2006 18:30] Het zal je moeder maar wezen... |
|
Of je geeft je kind gewoon een Hollandse naam die iedereen meteen goed uitspreekt zodat het kind niet zijn hele leven uit mag leggen dat papa en mama niet aan de drugs waren .... |
|
quote: Haha ja, tering jantje. Ik noem mijn kind later xxcxcc, dat snapt iedereen tenminste. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik dnek dat de eerste "ga bier halen" gaat heten en de rest "af te halen voor een tientje" |
|
quote:What's in the name een "Hollandse" naam??? Bestaan die? Want alle bestaande "Hollandse" namen zijn wel afgeleid van andere germaanse, latijnse of griekse namen or whatsoever!!! |
|
quote:Tierelaretralala is in iig GEEN hollandse naam .... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |