|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Enzo....wat een hondennaam. Subtiel kamerolifantje |
|
Jayla voor een meisje! |
|
:s Henk voor een meisje en Lamlul voor een jongen |
|
Troy doet mij denken aan Brad Pitt en die is anders behoorlijk gay. Against God and Government |
|
quote: Je moet ook niet aan Brad Pitt denken maar aan het verhaal over Troye, want dat is wel mooi Een es weet ik staan, Yggdrasil heet hij, hoog en met helder, heilvocht begoten, vandaar komt de dauw, in de dalen vallen; aan de bron van Urd, staat hij eeuwig groen. |
|
quote: Troy doet mij denken aan een hele goeie vriend van mij Best een gave naam eigenlijk. Ik wil nog steeds geen kids, maar toch blijf ik Devin/Devon of Virgil coole jongensnamen vinden Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Vind Kilian wel een mooie naam voor een knul. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Je zou maar ouders hebben die je zo'n naam gegeven hebben. Ik zou het m'n kinderen nooit aandoen. Dan maar een dertien uit een dozijn naam. En Kilian was in 1997 een merk van Heineken, maar dat terzijde. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Mocht ik ooit perongeluk een baby krijgen dan laat ik 'm de naam zelf bedenken. Tenzij het een meisje heet want dan gaat ze Anne of Anna heten. Zo had ik ook wel willen heten. Subtiel kamerolifantje |
|
k vind ayla een mooie naam wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
voor een hond... |
|
ik blijf bij eppo |
|
Idd Iskariot, voor een hond. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Troy the boytoy. neuh lijkt me niks. Krijgt die arme jongen nog trauma's van van de pesterijen. |
|
quote: ja, je kan overal wel iets op verzinnen kleine kindjes op de basisschool bedenken dat niet en als je ouder word bedenk je dat niet meer als het goed is Een es weet ik staan, Yggdrasil heet hij, hoog en met helder, heilvocht begoten, vandaar komt de dauw, in de dalen vallen; aan de bron van Urd, staat hij eeuwig groen. |
|
Wat dacht je van lui die hun kind (m/v) dan "Apple" noemen? Niet naar de computer maar gewoon naar de fruit. Zgn. een mooie naam omdat het fris en fruitig is. |
|
quote: ja, doe dan gelijk kokosnoot Een es weet ik staan, Yggdrasil heet hij, hoog en met helder, heilvocht begoten, vandaar komt de dauw, in de dalen vallen; aan de bron van Urd, staat hij eeuwig groen. |
|
Ik zou mijn zoon Ymir noemen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ja die is gaaf hé, :D weet je ook wat het betekend? Een es weet ik staan, Yggdrasil heet hij, hoog en met helder, heilvocht begoten, vandaar komt de dauw, in de dalen vallen; aan de bron van Urd, staat hij eeuwig groen. |
|
Een 'tussenwezen' uit de oud Noordse mythologie. Al vind ik het meer op een Marokkaanse naam lijken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Tussenwezen? Van die knakker is de wereld gemaakt |
|
quote: In het begin was er niks, alleen een gapende afgrond. Ginnungagap genaamd. Door de macht van vuur ontstond een reus, die Ymir genoemd werd. Uit hem is de wereld ontstaan. In het heel kort zegmaar Dus Ymir is eigenlijk het begin van de wereld (volgens de Noorse mythologie dan). t heeft idd wel iets marokkaans Een es weet ik staan, Yggdrasil heet hij, hoog en met helder, heilvocht begoten, vandaar komt de dauw, in de dalen vallen; aan de bron van Urd, staat hij eeuwig groen. |
|
quote:Nee, die knakker is van de wereld gemaakt. Het is het eerste levende wezen dat uit een gletsjer is ontstaan, ofzo. En toch vind ik het Marokkaans klinken! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik krijg volgende maand een zoontje (wat klinkt dat toch raar) maar ben er nog steeds niet echt uit!!!!!!! Vind het zo'n opgave om een mens een naam te geven die hij zijn verdere leven zal gebruiken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |