|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
teveel peper op mijn broodjes gehoerd net Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Je kunt nooit genoeg peper hebben! Hoe gaat ie Alco? |
|
peper mensen kijken altijd vol verbazing waneer ik bij de v&D dat halve busje peper over mijn broodje kaas aan het gooien ben... Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Da's toch lekker? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: mja maar dit was echt teveel peper mwah, het gaat ok, laten we zeggen dat zaken zich stabiliseren. Het is nog een hele lange weg maar niet onmogelijk komt ooit goed dus Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Succes man! |
|
quote: Echt jonge, GAD-VER-DAM-ME. Hoe VERZIN je het.... slapgesudderd shoarmavlees met APPELS (die meegesudderd hebben), aardappelpuree erover en dat ook nog eens in de oven laten gisten.... Echt hoor, Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Bij kaas hoort dan ook mosterd. |
|
Of een dikke hamburger Hm vanavond maar shoarma gemaakt. |
|
quote: Yep, had ook eerst mijn bedenkingen bij dit recept. Maar in principe is dit een alternatief recept voor jachtschotel en smaakt prima hoor! |
|
Vanavond eet ik stamppot boerenkool met worst! Jumjum! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Bah, misschien ook niet. Papa zal t wel gemaakt hebben en dan ist niet te eten. Bah. Jugh. Marley komt me tapas brengen. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
HOe kan je stamppot nou verkeerd maken? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Zoals jij het verteld, klinkt het meteen heel goor.. volgens mij is dat een gave |
|
Restjes bami pangang met groente en champignons |
|
mijn favorieten zijn toch boterhammen met kaas op en ketchup , in de microgolf, dan de ketchup erin mixen. Daarna tabasco en lookpoeder op doen en met zure uitjes opeten. ZAAAALIG en ander: Eitjes bakken, dan roeren en gratin bijdoen, ook met champignons en een restje tomatensaus of stukjes tonijn. SUBLIEM! :p |
|
quote: Haha, jij zal het weten, jij hebt het al een keer op Ik moet er echt niet aan denken... Maar goed Vanavond weer eens carpaccio, met als dressing sec die verse olijfolie uit Toscane die ik heb gekregen Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
heeft iemand een origineel idee qua recept, het hoofdingredient moet eitjes zijn :p |
|
Sperziebonen uit blik vanavond. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: yep hou je vast ; -3 uien -paar tomaatjes -paprika -champignons geheel versnijden en in le koekepan hoeren en lekker opbakken. vervolgens mik je er drie eieren bij en dit blijf je heel de tijd roeren totdat het allemaal kleine stukjes worden. Peper en zout eroverheen, dit op wat bruinbrood met boter. heel makkelijk, zeer voedzaam en errug lekker Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik heb net een babietje opgegeten No meat is sweater |
|
met mayo No meat is sweater |
|
quote: hou je vast.. voor of na het nuttigen van 3 uien? :D Metalboeren zijn kankerlelijk! |
|
Een allochtone baby? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |