|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Straks maar weer eens saté maken Hatsjikidee! |
|
Pannenkoeken vanavond. Lekker! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Marley belde net op, of ik kom eten. Ja hoor, ja hoor! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Gisteren voor het eerst geweest. Dikke, dikke heersch. En zo netjes ook. Alles apart in plastic verpakt enzo. |
|
quote: Spareribs Maareh, een heel krat bier bij je spareribs? Waar laat het??? Hatsjikidee! |
|
quote: Neuh, geen heel krat bier, maar ik ga er wel een begin mee maken. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Chili con carne. Aan het werk! |
|
En, al klaar ?!? Hoe was het, smaakte het ?? Fuck the world and fuck you |
|
ik ga vandaag eens iets nieuws proberen. Ik ga brooddeeg maken met alle lekkere kruiden (verse) die ik kan vinden. Wanneer dat klaar is flikker ik alles wat lekker is erin.. dat is dus in mijn geval parmaham, tomaten(gepureerd) verse basilicum, verse peper, morzerella, parmezaanse kaas. dat op een in de lengte uitgerolde lap van dat brooddeeg (1cm dik en ongeveer 18 tot 20 cm breed) leggen, wat olijfolie, peper en wat zout er over heen strooien. Brooddeeg dichtvouwen en 35 minuten op 180 graden in de oven en tadaaaaa. een soort van pizza brood achtig iets aarg vergeet ik toch helemaal de knoflook [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 02-09-2005 14:33] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Subway is de enige fastfood joint die ik met enige regelmaat in de VS bezocht. Goed te pruimen inderdaad. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ben Burrito's aan het opwarmen die van gister nog over waren. Mexicaans \m/ |
|
vroeg me al af wat die geur in de Kolping was Vanavond brood dag voor mij, weinig eten dan kan er meer chips in en word ik (nog) sneller dronken damn, hoe bij kun je zijn met het einde van de "vakantie" |
|
quote: Ik weet waar je huis woont.... @oud vuil.. Eindelijk geweest dus? Goed he? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Vanavond roerbakgroente met gepelde tomaten uit blik erdoor. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Er is zat voor 4 personen.. oh wacht.. misschien niet voor mau..hihihi Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Oh ja! Je had een feest vanavond!! Ik kom toch niet aangezien ik met de hele planet AIDS clan bij Jim maf vanacht na werken in de GVH. Hele weekend d00m aan mijn kop hehehe... Maandag ben ik voor de helft verlamd en kwijl ik als een debiele bejaarde... Maar vanavond dus geen trol! Scheelt weer... Wel veel plezier |
|
quote: ontopic: de burritos waren lekker ja! Ik vrees dat de stank op de kolping nu wat gaat toenemen. FART! |
|
quote: Nee misschien wel niet. Die eet voor 2, als het niet voor 3 is Kunnen we best een keer doen, een etentje, met Triviant On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:deal.. je zou ook nog een x die macaroni a la mir maken toch? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ja hoor, maak ik vanavond denk ik ook. Ik heb nu vakantie, kunnen we even vanavond ook daarvoor af kunnen spreken.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:zal ik mijn agenda maar meenemen? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hey Lies heb je het deeg al gemaakt? Zonee, zorg dan dat je wat gemalen peper en gedroogde basilicum/oregano e.d. door het deeg doet. Lekker Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:ah ja ik was al van plan om wat spul er door heen te doen.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Boterhammen met biefstukworst Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |