|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kip vanavond Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:ik wilde altijd rafael zijn haha wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Michelangelo was de man...schildpad...mutatiesjors...you get the point ontopic: nieuwe huisgenoot kookt vanavond voor het eerst, ben benieuwd |
|
quote: Gestoofde darmen heerschen, daar kan ik ook niks aan doen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: heb ik vroeger nog gegeten, vette darmen met stukjes appel!! SCHTINKEN dat dat deed! maar wel lekker signature |
|
quote: ... |
|
quote: Tsja, mits je iets bereiken wilt... Hoe staat 't met de resultaten, op de rokjes na. Hehehe. Ben je al lang bezig? quote: Oew... Dat is lekker. Binnekort ook maar weer eens maken. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 07-09-2005 16:16] Disko Disko Partizani |
|
zo nu tomatensoep aan het maken. geen pakkie maar helemaal zelf: flink wat tomaten (2 1/2 kilo) een ui eieren (heb er nu 10 in, de soep is meer roze dan rood momenteel ghe) kaas! en wat bouillon owja en een beetje water. ghe nu hopen dat het smaakt... |
|
quote:Veel succes, maar ik blijf toch het gevoel hebben dat je overdrijft hoor. Op je foto's zie je er helemaal niet dik uit (behalve die voorgevel daar ) |
|
quote: *Proest* Aan die voorgevel kan ik niet veel doen, die blijft groot. Maar ik ben wel al 2 cupmaten kleiner. Het probleem met mijn figuur is dat ik fors ben, brede schouders, heupen en grote handen etc, ook zonder vet. Dus als ik ook maar een beetje teveel vet heb zit ik meteen al in maatje 1000. quote: Ik ben nu bijna 2 maanden met dat dieet bezig en ik heb geen hongergevoel. Wegen doe ik niet, daar word ik boos van. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 07-09-2005 18:14] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Gekookte aardappels, braadworst, spinazie en een heersende dikke jus uiteraard. |
|
ZOo.. Weer eens pindasoep gemaakt, staat nu lekker te pruttelen op het vuur. |
|
quote: Met kip? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja Chel. Sterker nog, met mixed grill! |
|
Vandaag: vegetarische nasi: Eerst rijst koken. Dan in een wok wat zonnebloemolie flikkeren en hier een ui in fruiten tot ze lichtbruin zijn. Vervolgens 3 eieren erbij doen en blijven roeren totdat het ei gaar is. Gooi hier een theelepel knoflookpoeder, 2 eetlepels chinese sojasaus, wat ve-tsin en een hele lombok (fijngesneden) bij en roer de handel flink om. Effe laten pruttelen en dan de rijst erbij gooien samen met 3 eetlepels kecap en een hele prei (fijngesneden). Goed omroeren zodat alles goed gemengd is en even bakken. paprika's ala DevPem 3 paprika's (rood, geel en groen) in stukjes gesneden bakken in wat zonnebloemolie en een snufje ve-tsin, ketoembar en hot currypoeder. Niet te lang bakken zodat de paprika knapperig blijft. kip a la renyek 450 gram kipfilet in stukjes snijden en marineren in flink wat kecap, een eetlepel sambal oelek, redelijk wat peper en een beetje zout en 2 dikke tenen knoflook (door de knoflookpers getrokken). Wederom bakken in een beetje zonnebloem olie. Zorg dat de olie goed heet is zodat het vlees meteen dichtschroeid. Tijdens het dichtschroei-proces blijven omroeren zodat alle kanten van de stukjes gedaan worden. Als dit gedaan is op klein vuur met een deksel op de pan gaar laten worden. Morgen de rest opeten [Dit bericht is gewijzigd door renYek op 12-09-2005 21:13] |
|
Vanavond naar de Griek. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Vanavond kipschnitzel, witlof uit de oven met ham en kaas en gebakken aardappeltjes met tomaat en paprika. |
|
quote: Lang leve de tzatziki! Waag eens een dansje! |
|
quote: mjam! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Damn waarom zeg je dat nou? GVD das lekker. Ik leef vandaag op 2 stukken taart On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
patat, was weer zalig..... |
|
boontjes met spek en aardappelen Faustian Spirit of the Earth |
|
Morgen Moussaka met een goede Griekse salade, Keftedes vooraf. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Lekkah!!! Ik ga denk ik voor de spagetti vanavond.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |