|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Was-ie mooi heel enzo? Dat vind ik altijd het leukste, als dat lukt. Zelfde soort trots als een mooi zandkasteel op het strand bouwen, zeg maar, of een penis van 30 cm. hebben. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik heb ook een strikdiploma, maar dan ben ik nog geen schoenverkoper ... |
|
Ja Zillah, de woorden "kok", "recept" en "smac" met elkaar in verbinding brengen kan toch echt niet hoor En dat zeg ik als amateur... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Schijnt dat ik soms best een beetje kan koken. (nou ja doe er de laatste tijd mijn best voor) kan je die strikdiploma even laten zien? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Smac gebruiken is sowieso een belediging voor je bord eten ... Gebruik dan echt vlees ... |
|
quote: Oh jawel hoor. Ik kan toch niet altijd kaviaar gebruiken? dat wordt ook zo saai. Kom maar eens eten zou ik zeggen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Ach ik kook hier 3 a 4 dagen in de week, dus dan steek je ook wat op quote:euhm .. euhm .. kut .. |
|
quote: Koken leer je idd door te doen. Je moet wat proberen hier en daar. En liefde erin doen, tijd ook On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Zeker, hij zag er goed uit, zelfs het omdraaien was goed gelukt en hij was mooi stevig! |
|
quote:Laatste ontbreekt jammergenoeg nog wel eens |
|
Liefde, en tijd. En geen smac . Ook geen kaviaar trouwens, maar dat heb ik eigenlijk maar één keer gegeten. Was zout. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik heb al 3 dagen zin in biefstuk |
|
yeah, van de zomer naar Zweden! Dat wordt van te voren even 'inkoken' Vis op tig soorten klaarmaken |
|
smac heerscht Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nee, dit heerst: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Nou wanneer? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ben je vegetarier af? |
|
Wie? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik bedoelde Maarten. |
|
Al een behoorlijke tijd dacht ik hoor. |
|
quote: Ivm zijn erectieproblemen al een hele tijd. |
|
quote: ik heb het ook maar 1 keer gegeten in een behoorlijk restaurant, maar vond het niet lekker. ik hou het toch maar bij de simpele kroketten op bruin brood met een klein beetje mosterd ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Kroketten? Nee joh... Spareribs met honing zo kan ie wel weer |
|
quote: Ik zal eens wat meer zuipen, misschien scheelt dat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |