|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tering, ik moet nog gaan koken (ben eindelijk thuis) dus ik eet laat. Wel lekker.... ik heb knoflookboter en stokbrood als voorgerecht. Verder ga ik zo verse pasta maken. Die serveer ik met gestoofde tomaten (ik ga ze een uur of zo stoven in olijfolie, wat rode wijn, limoensap, aceto balsamico, beetje suiker, veel kruiden & knoflook & gefruite bosui enzo). Hierbij een rosé gebraden kalfsentrecôte. Parmezaanse kaas erbij voor over de tomaten. Het wordt heeeel lekker. Maar ik eet pas om een uur of tien. Tering. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik ben geen kook wonder maak alleen af en toe nasi of macaroni het liefst magnetron voer en frietepan maar als het moet... |
|
1 ding wat hier dus echt NOOIT in huis gaat komen is een frituurpan. Ik vind patat echt niet zo lekker. alleen die franse dingen gaan nogwel maar die kingen die je uit een snackbar haalt die nog lang niet gaar zijn.. 't stinkt als je zo'n ding aan hebt gehad in je huis.. neen.. brr.. Ja zillah ik kom een x macaroni bij je eten Gister hebben we die pasta-spinazi met cashew noten gegeten. Het leek wat karig maar de cobinatie was echt wel erg lekker. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 23-08-2005 15:19] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Mooi, deal On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Precies wij hebben ook geen frituurpan, maar komt ook omdat ik altijd kook en het ook nog leuk vind..vanavond paella met garnalen.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
je kan ook andere dingen in de fritenpan gooien dan alleen friet |
|
quote:net of die andere dingen te vreten zijn. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Ik heb er wel eentje staan, maar daar gaan voornamelijk vietnamese loempias van 't kraampje hier in 't centrum in eigenlijk. edit: en vlammetjes natuurlijk! [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 23-08-2005 16:05] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
loempia's in de wok frituren = veel lekkerder Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: TUURLIJK On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Vanavond gebakken aardappeltjes, sla en worstjes. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Gebakken aardappeltjes, hamburgers en worteltjes. Heel makkelijk, snel en voedzaam. Ik ben lui vandaag. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Wij gaan lekker foo yung hai met kroepoek en rijst eten Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hier gaan we zelf een loeier van een pizza in elkaar knallen. Ik hoop dat het lukt. |
|
Foto's Wim, foto's! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Burrito's it is vanavond |
|
preischotel denk ik.... |
|
Waren de garnalen op heb ik maar rivierkreeft meegenomen voor in de paella en natuurlijk jonge maiskolfjes erbij Wat ook heel lekker is ipv preischotel een Witlofschotel met gehakt erin jammie jammie SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Te laat! Heerlijk! Alleen iets teveel "bodem", maar dat weet ik dan voor de volgende keer. |
|
quote: Hier was het champignon-schotel met spekreepjes en provençaalse worsten. "I find your lack of faith disturbing." |
|
heerlijke spagetti op.. en ik ga zo iemand verblijden met mijn onmeuïge knoflookwalm!! carcasstrid |
|
ben nu wat hamburgers aan het klaarmaken. Voor straks tijdens het kijken naat Black Hawk Down. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ha, dan heb je zeker nog nooit bij mij friet gegeten. Die dingen moet je gewoon van verse aardappelen snijden, in twee etappes bakken (voorbakken + afbakken), en er hoort gewoon goed zout overheen, beetje limoensap en wat oregano. En goeie mayonaise natuurlijk (liefste zelf gemaakt). Komt wel een keer, moet jij eens opletten, dan vreet jij in 2 minuten een heel bord friet leeg . Op m'n verlanglijstje staat nog altijd het een keer vervaardigen van gefrituurd koffie-ijs. Oh ja, en knoflookchips uit de frituur natuurlijk. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |