|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik ga vandaag maar eens wat moeite doen en grote gehaktballen maken |
|
Kleintjes zijn veel lekkerder. |
|
Biefstuk maken graaarrr |
|
Biefstuk maken? Jij slager, jij. |
|
wij eten boerenkool hier, dus ik mag weer aardappels koken en natuurlijk spekken bakken... |
|
Vanavond rijst met één of ander prutje en gebakken banaantjes Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
denk niet dat ik vandaag zo veel zal eten , ben zo ziek als nen hond Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: gebakken banaan is lekkor!!!!! carcasstrid |
|
quote: Yep We hebben nog wat over dus... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik had nog nasi over van wat ik gister had gemaakt. Heerlijk met een kwak pindasaus, augurkjes, amsterdamse uitjes en sambal opgegeten Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Hier ook lekker simpel gedaan vandaag. Gebakken aardappelschijfjes, een lompe krop sla met kartoffelsalade en olijfolie en zelf schnitzels gepanneerd. Eerst platslaan, inwrijven met citroensap, zout en peper. Door de bloem, geklopt ei en panneermeel en walla. |
|
Gister eerst een broodje tonijnsalade gehaald bij Subway's, en daarna omdat ik wat drankjes had gehad wilde ik de werking ervan compenseren met een hamburger, en later nog sushi. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Pitamac ofzo geen smaak aan.... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Nee dat kon je net zo goed zelf maken was het niet? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Oew, die zit hiet ook sinds kort. Goed dus? |
|
quote: nu ben ik zeker te laat? carcasstrid |
|
quote:Subway is echt een aanrader ja! Zeer goede kwaliteit broodjes en beleg daar.. typisch genoeg zit ie hier recht tegenover de Mac en die laatste staat altijd stampvol, terwijl je daar voor meer geld, minder eten van slechtere kwaliteit krijgt. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Kijk. Maar eens even een lijstje scoren met wat ze hebben. |
|
quote: Doen. Mensen die er zijn geweest gaan er zeker naar terug. Lekkur lekkur lekkur On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Macaroni, vanaamd. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Een simpele maaltijd vanavond. Verse tomatensoep en wat overheerlijke sandwiches. Een creatieve geest kan heel wat met brood, beleg, kruiden en sausjes. En verse tomatensoep met balletjes.. is altijd een genot voor de mensch. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Klinkt lekker. Waar woon je? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Eindhoven. Ver, ver weg, in een huis diep verstopt in de Eindhovense sloppenwijken. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |