|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
bah, hoe ik ooit vlees gegeten heb... :p |
|
Voor mijn verjaardag mag je dan wel koken. Vanavond wordt er een keertje voor me gekookt...eindelijk "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: ROTTI?? |
|
quote: Hahaha, ik zal de hoeveelheid de volgende keer aanpassen Kom je 11 juni ook feesten in Popfront? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Geen problemen mee, maar jij bent de hele dag onderweg, remember ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: ik ga dit weekend op vakantie!!! Ik wilde met Stronghold wel komen iig!!! |
|
quote: mmmmm ziet er uit of ik net naar de wc ben geweest .................. |
|
quote: Mijn vlees zit er wel anders uit. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: da ziet er al beter uit .................. |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Nu een geile zomerse maaltijd: - Vooraf brood met kip/ pesto gekte - Mosterdsoep met spekkies en salade met honing mosterddressing a la Walrock gheghe "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Klinkt goed! Vanavond hebben we pastaschotel met spek en witlof en perzik gemaakt. ff overgieten met room en tijm, en voila You can either agree with me, or be wrong. |
|
Ik heb vanavond kaasfondue gegeten, dat is pas lekker Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Vanavond BIER? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Nee, had ik toch al gesmsed? moet morgen van 8 tot 7 werken en zaterdag gaat mijn bootje al om 10 uur naar de werf, dus... zaterdag weer You can either agree with me, or be wrong. |
|
O hehe ik had begrepen dat het vandaag lange werkdaggekte was. Morgen avond wel aan de bar Fopstront? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: ROFLCOPTER, blijven oefenen. |
|
Ga vanavond Beef shanghai maken.... En heb vanmiddag al bananenpudding gemaakt als toetje.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Kan jij koken dan? Wist ik niet. Cool. Vanavond raspatat eten, of Skullfuck en ik gaan koken On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Niet ik kan heel goed koken zillah... Nou vooruit dan zal ik ook een keer voor jouw gaan koken dan.. Lust je zalm zo ja dan maak ik voor jouw zalmlasange of witlof in de oven met ham en kaas lekkersss Moet je niet naar Utrecht toe dan of gaan jullie wel naar bloodduster toe.. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 17-06-2005 15:45] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ja je mag best een keer voor me koken. Ik kan ook een aardig potje zalm maken hoor ;p Nee Treinen liggen plat, ik ga filmpie doen met emiel, en misschien ff Ster checken. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
gister gegeten: turkse pizza gevult met shoarma, ijsbergsla en zelfgemaakte knoflook-yoghurt-peper saus. vanavond tagiatelli Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Vanavond magnetron pasta. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Kip Madras. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |