|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: Misschien heb je hier iets aan? http://gezondheid.rubriek.nl/gezondheid/south_beach.asp ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ah bedankt! heb het gelezen maar het lijkt me niks, je mag zo weinig. maar toch bedankt Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Je mag juist heel veel!! Alleen de 1e 2 weken kunnen zwaar zijn, dan mag je namelijk geen aardappelen, rijst, pasta, alcohol en fruit. Maar dat is maar voor 2 weken. Daarna mag je veel dingen (met mate) weer eten, bijvoorbeeld zoete aardappelen i.p.v. gewone en zilvervliesrijst en volkorenpasta. Ook mag je gewoon nootjes e.d. eten. En veel vis. Ik zit nu in mijn 3e week en het bevalt goed, ik heb nooit honger en ik had bijvoorbeeld een strakke broek die nu al gewoon zit, en ik merk het ook aan andere kleding. En als je wilt afvallen moet je er toch iets voor over hebben. Een patat & bapao afval dieet bestaat helaas niet. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 16-08-2005 15:34] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Geen alcohol? spelfout weggehaald... |
|
Gekkenwerk! |
|
quote: Alleen de 1e 2 weken niet, dus dan zit je 1 weekend zonder. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Gewoon een kwestie van beginnen met het dieet in een week waarin geen weekend valt. |
|
Das mij veel te lang. Maar ik heb dan gelukkig ook geen dieeet nodig. Ben vanaf m'n geboorte al ongeveer 70-75 kg en dat blijft nog steeds zo. spelfout weggehaald... |
|
quote: Of in de derde week beginnen spelfout weggehaald... |
|
quote: |
|
quote: haha dat van dat patat en bapao weet ik wel nou ik vind het gewoon moeilijk om dingen als aardappelen af te zweren, was gewoon benieuwd. Ik lijn al een aantal maanden gewoon door kcal (1200-1500) te tellen en logische bslissingen te maken en ben nu op een goed gewicht (sinds 2 maanden weer zo'n 5 a 6 kilo eraf) dus echt nodig heb ik het niet meer, gewoon nieuwsgierigheid maar bedankt Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Ok, bij mij werkt juist zo'n kcal-tel dieet niet. Maar ik ben blij voor je dat jou dat wel lukt. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hehe, omdat straks in de Ardennen vast niet uitgebreid wordt gekookt, kreeg ik nu nog effe zin om wat lekkers in mekaar te flansen. Heb een megagroot stuk rundvlees gehaald, peultjes, paprika, champignons, taugé, sjalotjes en ga een megalekkere roerbakmaaltijd maken. Met een fijne milde roerbaksaus. Voor de liefhebbers van pittig (ik dus...) is het geheel nog op smaak te maken met verse gebakken rode pepers. Godver, dat wordt smullen straks. spelfout weggehaald... |
|
Gisteren bij kennis gegeten. IK weet niet wat er allemaal in zat maar ik ben zo rot als een lijk! Heerlijk |
|
quote: Ik heb te doen met je moeder.... Bij de weg, Xenos is echt reuzehandig als het gaat om betaalbaar semiprefabmeuk. |
|
quote: Ze leeft nog steeds. On topic; en ze kan ook nog es lekker koken spelfout weggehaald... |
|
vanaaf andijviestampot, met spekjes, en voor de rest weet ik t nog niet... iig bak ik de spekken, denk dat me moeder de rest doet... |
|
quote: 1 weekend En de rest van de week dan. Ik neem aan dat je dan normaalgesproken ook geen water drinkt? |
|
quote: Das één van m'n favoriete gerechten. Weesvooral niet te zuinig met de spekjes spelfout weggehaald... |
|
quote: daarom bak ik ze ook zelf... en ik laat ze tenminste niet aanbranden... |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
de boter is aan t smelten.... heb buikpijn vd honger nu... nog eitje erbij... mmmmmmm...... |
|
quote: Vlees is hier ook bijna gaar. Moet ophouden met proeven voor het zometeen op is spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |