![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Lekker hoeft inderdaad zeker niet moeilijk te wezen. Die salade ben ik 5-10 minuten mee bezig, en eet erg makkelijk weg in de tuin met een glaasje witte wijn, bij de vijver. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Oew, vandaag had ik Soutzoukakia gemaakt. (http://www.grieksegids.nl/gerechten/soutzoukakia.htm) Zelf tsazikisaus gemaakt (http://www.recepten.net/detail.php?q=632) En natuurlijk nog wat groente erbij, nl gefrituurde reepjes aardappel, in de volksmond ook wel patat friet genoemt. (http://www.patatfrietdeenigeechtbenaming.nl) ![]() |
|
Wie weet er een leuk simpel gerecht, met veel mager vlees, en geen ui (allergie) of champignons (rubber ![]() ![]() |
|
Kelere, je kunt niet tegen uien? Dat lijkt me klote, zeg. ![]() |
|
Och .. beetje opletten. ![]() |
|
quote: Janee, ik bedoel meer van, dat uien zo lekker zijn. Vandaag met het griekse eten ook nog rauwe ui erbij gedaan. Jummie. ![]() |
|
Uien...BAH! Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Heb er nooit wat aan gevonden, mis het dus niet En als ik fiks wil schijten, vreet ik wel bruune bonen ![]() |
|
Uien ![]() ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Een ui helpt tegen een slechte bui! ![]() Verzin ik ter plekke, maar toch. ![]() |
|
Tja, al is een spreekwoord nog zo raar, als het rijmt dan is het waar. Wat is jouw favo ui, Wim? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
aambui denk ik ![]() |
|
Shoarma, gebakken aardappeltjes en sla. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
rijst! met wat kip gedoe ofzo, geen flauw idee, ik kook vanaaf niet..... ![]() ![]() |
|
vandaag lasagnette...alleen de volgende keer een grotere ovenschaal ![]() ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ ![]() |
|
zit te wachten tot mn water kookt om de tortellinitjes er in te gooien wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
zelfgemaakte kwarktaart met aardbeitjes en kersen ![]() ![]() |
|
quote: Oooww dat heb ik lang niet gemaakt, normaal altijd met mijn verjaardag zelf taart maken. Dit jaar geen tijd voor gehad.. ![]() |
|
Oeh eten ja, afgelopen weekend erg lekker gedaan. Vrijdag naar eh "De 3 vrienden" (ofzo) in Zeist, kun je per 'onderdeel' bestellen.. Lekker ossehaasje, gecarameliseerde eendeborst en wat vlaamse frites er bij gehad. Zaterdag zijn we naar de Japanner geweest.. ![]() En zondag heeft Natasja een verrassend lekkere experimentele soort quiche gemaakt.. tomaatjes, paprika, mozarella, feta, mosterd-honingsaus, kruiden, enzo. En een donders machtig toetje erachteraan ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb zaterdag lekker gegourmet ![]() ![]() Vanavond wok restaurant ![]() ![]() Ennem morgen maar weer eens zelf koken. ![]() |
|
quote: Waar is het vlees, waar is het vlees.. ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Eens een ok post van jouw! Als afsluitertje hadden ze natuurlijk koffie met T bone. ![]() |
|
quote:Vandaar verrassend lekker gheghe ![]() @Slechtheid : ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-07-2005 12:42] ![]() |
|
quote: Ja of ehm menselijk vlees maar dat is weer aan frnk enzo he.. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |