|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Lekker hoeft inderdaad zeker niet moeilijk te wezen. Die salade ben ik 5-10 minuten mee bezig, en eet erg makkelijk weg in de tuin met een glaasje witte wijn, bij de vijver. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Oew, vandaag had ik Soutzoukakia gemaakt. (http://www.grieksegids.nl/gerechten/soutzoukakia.htm) Zelf tsazikisaus gemaakt (http://www.recepten.net/detail.php?q=632) En natuurlijk nog wat groente erbij, nl gefrituurde reepjes aardappel, in de volksmond ook wel patat friet genoemt. (http://www.patatfrietdeenigeechtbenaming.nl) |
|
Wie weet er een leuk simpel gerecht, met veel mager vlees, en geen ui (allergie) of champignons (rubber ). Mag beetje scherp zijn maar niet te, beetje kruidig maar niet te. |
|
Kelere, je kunt niet tegen uien? Dat lijkt me klote, zeg. |
|
Och .. beetje opletten. |
|
quote: Janee, ik bedoel meer van, dat uien zo lekker zijn. Vandaag met het griekse eten ook nog rauwe ui erbij gedaan. Jummie. |
|
Uien...BAH! Bazzio Attacks!!! |
|
Heb er nooit wat aan gevonden, mis het dus niet En als ik fiks wil schijten, vreet ik wel bruune bonen |
|
Uien Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Een ui helpt tegen een slechte bui! Verzin ik ter plekke, maar toch. |
|
Tja, al is een spreekwoord nog zo raar, als het rijmt dan is het waar. Wat is jouw favo ui, Wim? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
aambui denk ik |
|
Shoarma, gebakken aardappeltjes en sla. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
rijst! met wat kip gedoe ofzo, geen flauw idee, ik kook vanaaf niet..... |
|
vandaag lasagnette...alleen de volgende keer een grotere ovenschaal ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
zit te wachten tot mn water kookt om de tortellinitjes er in te gooien wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
zelfgemaakte kwarktaart met aardbeitjes en kersen |
|
quote: Oooww dat heb ik lang niet gemaakt, normaal altijd met mijn verjaardag zelf taart maken. Dit jaar geen tijd voor gehad.. |
|
Oeh eten ja, afgelopen weekend erg lekker gedaan. Vrijdag naar eh "De 3 vrienden" (ofzo) in Zeist, kun je per 'onderdeel' bestellen.. Lekker ossehaasje, gecarameliseerde eendeborst en wat vlaamse frites er bij gehad. Zaterdag zijn we naar de Japanner geweest.. En zondag heeft Natasja een verrassend lekkere experimentele soort quiche gemaakt.. tomaatjes, paprika, mozarella, feta, mosterd-honingsaus, kruiden, enzo. En een donders machtig toetje erachteraan |
|
Ik heb zaterdag lekker gegourmet Vanavond wok restaurant Ennem morgen maar weer eens zelf koken. |
|
quote: Waar is het vlees, waar is het vlees.. |
|
quote:Eens een ok post van jouw! Als afsluitertje hadden ze natuurlijk koffie met T bone. |
|
quote:Vandaar verrassend lekker gheghe En ook om de feta.. dat lustte ik eerst nie eens.. @Slechtheid : lekkere combi ja [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-07-2005 12:42] |
|
quote: Ja of ehm menselijk vlees maar dat is weer aan frnk enzo he.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |