|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb gisteren Heerschende Spagetti bolognese gemaakt. Was erg lekker!! |
|
Niet alles is standaar "Heerschend" he. Alleen als ik het maak, en als het Grieks is. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Jij lacht alleen om de typfout he? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
pf, nou dit was de laatste keer dat ik een broodje bapao gemaakt heb, gatverdamme wat een smerige troep is dat toch die vulling Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ow yeah. Wat is dat spul toch heerschend lekker |
|
quote:Die kleffe broodjes eet ik ook niet. |
|
Die zijn idd goor. Zeker de diepvriesvariant in plastik zakje a 35 cent. |
|
Vanavond maar weer eens een verse lasagna maken en bekijken welke versie ik er van ga maken. |
|
quote: Ook in die volgorde? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Nee, dat dan weer niet. |
|
quote: In toko's (aziatische voedingswinkels) hebben ze altijd zoete aardappel; meestal zijn die winkels ook vrij goedkoop. 'Bataat' is ook zoete aardappel. Heb/had je per sé kleintjes nodig? Ik ken alleen maar van die grote... maar ja die kan je natuurlijk in stukken snijden. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik volg een soort van dieet en in het boekje hadden ze het over kleine zoete aardappelen. Ik wist niet eens dat die bestonden. Bedankt voor de tip. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Hm, mag ik vragen wat voor soort dieet dat is? ..."Hate can only create more hate"... |
|
South Beach Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ah, ja, dat ken ik. Bevalt het? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ja, want nu heb ik niet meer de hele dag honger, dat had ik namelijk wel heel erg bij Herbalife. En volgens mij werkt het wel, ik had een hele strakke broek en die zit nu minder strak. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hehe, dat klinkt goed. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Zo, net mezelf ff verwend. Broodjes afgebakken in de oven, belegd met sla, boerenham, kaas, chorizo, komkommer, ei en kruiden. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Net lekker gegeten: sla, tomaat, feta, olijven en tonijn. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
net 2 broodjes hamburger speciaal gebikt. EN BROODJES BAPAO ZIJN WEL LEKKER! |
|
quote: Ieuw, nietus! Je zit gewoon een klont deeg te eten met wat warm hondevoer erin! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: |
|
Ik vind bapao's ook lekker. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |