|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
balletjes in tomatensaus Faustian Spirit of the Earth |
|
Vanavond rijst met allerlei groentes, kip, verschillende sauzen en kruiden.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Vanavond bami met allerlei groente en een kiploempia |
|
Vanavond allemaal soorten groente roerbakken en een kabeljauwfilet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik eet vanaaf Grieks Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Wij wel hiero. CHILI!!!! |
|
quote: Geen van beide. Hier in Houten zit een Grieks restaurant maar daar kan je ook eten afhalen (hoewel het in de eerste instantie een restaurant is en geen afhaalzaak). En dat is precies wat ik ga doen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Lekker. Ik heb gisteren nog Grieks gegeten, jammer dat je nergens Griekse kruiden kan kopen, dan kan je het thuis maken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Grieks is te lekker! Disko Disko Partizani |
|
Pannekoeken Met spek spelfout weggehaald... |
|
CHili |
|
quote: Yeah! |
|
Gister bij een Turks restaurant gegeten www.lanatra.nl Zó lekker |
|
Ben nu spruitjes aan het koken en zo wat spekjes en champignons erbij doen Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
eten..tja..wat eigenlijk? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Kom maar op met lekkere recepten!! Moet binnenkort iedere dag voor mezelf koken, dus kan wel wat 'lekkere' tips gebruiken! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: omg , praat me er niet van Grieks is heerlijk! veel vleesch !!! |
|
soms ziet mijn eten eruit als kots, maar de smaak is altijd wel goed huhu ik kan ook wel onkotsachtig koken hoor trouwens |
|
Haha! Edit: Oh, mijn bakje kip-saté salade ziet er trouwens uit als poep! [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 03-10-2005 1:17] ..."Hate can only create more hate"... |
|
heb laatst iets gekookt wat op groene snot met macaronie erin leek Maar wel lekker hoor. Macaronie kip-pesto moet room,peterselie,pesto en kip in. wel lekker, niet bijzonder |
|
quote: met stukjes |
|
quote: Is jouw poep dan helemaal glad? (En nu heb ik 't niet over ernstige diarree...). ..."Hate can only create more hate"... |
|
haha lekker onderwerp overigens. |
|
Zojuist lasagna carbonara gemaakt, moet nog eff 35 minuten in de oven. Lekker, lekker met 2 soorten ui er door en veel kaaaaas |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |