|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Van runderreepjes maar eens even shoarma maken. Met gebakken ui en gebakken paprika. En knoflook. Veel. |
|
ga lekkere macarones maken: goede pasta, lekker groenten + veel chili's Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
zojuist ontbeten in de KFC naast t hotel...was de enige buitenlander in de tent.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Well. Do they know what to do with chicken? |
|
quote: Gisteren een BBQ en helaas hadden mijn gasten op een gegeven moment genoeg, waardoor er nog een lading spare-ribs overbleef. Die gaan we dus vanavond maar soldaat maken |
|
quote:Neppert. Die had ik er meteen achteraan gedouwd. |
|
quote: Nah, was wel een beetje te veel na het stokbrood, de aardappel-salade, de spiezen met scampi's, de shaslik, de braadwords en het broodje hamburger |
|
quote: Dan hang je een scrabbledoos boven het vuur? spelfout weggehaald... |
|
quote:BBQ = Flesh frenzy! Ik ga altijd voor clean meat. Dus niks geen stokbrood, salades en sauzen, alleen vleesch. Ik wil na afloop vol zitten met vlees, niet met gezonde shit als aardappelsalade! |
|
quote: Nee, mijn laptop. En dan doe ik er ook nog een Excellente saus bij! |
|
quote: Hoezo gezonde shit als aardappelsalade? Recept: Benodigdheden: 2 zakken krieltjes (voorgestoomd van Cela Vita) Bakje sour cream Majonaise 250 gr magere spekreepjes 4 bos-uitjes verse bieslook peper paprika-poeder (zoet) Bereiden: Spekreepjes uitbakken totdat deze enigzins knapperig zijn. Bosuitjes en bieslook fijn snipperen. Neem een grote kom. Doe hierin al de ingrediƫnten en roer het goed door elkaar. Klaar! Bij het stokbrood hadden we ook nog zelfgemaakte knoflookboter: 1/2 pakje roomboter, 1/2 knoflook (dus 5/6 teentjes), verse bieslook. Met zo'n lading knoflook hoe je iedereen op afstand [Dit bericht is gewijzigd door Fat Bastard op 05-09-2005 10:08] |
|
Dude, zoiets koop je pre-fixed! Lang leve luiheid! En anders laat je het maken. |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote: Nah, zelf maken is beter en leuker want: a. Je weet wat er in zit en hoe het is klaar gemaakt b. De smaak is volledig naar eigen wens |
|
de peking eend zit op ons te wachten :D ze komen em klaarmaken aan de tafel wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Als je het laat maken kan je altijd kankeren. |
|
quote: |
|
Vanavond eindelijk weer gewoon voedsel na een weekend op brood geleeft te hebben. Iets met aardappelen, vlees en groentes. Ik vind het wel best. Disko Disko Partizani |
|
quote: toch niet als in, dat beest killen aan tafel |
|
jakkes vanavond stovers .................. |
|
quote: Bleh, dat zou ik echt niet trekken... quote:Stovers...? Disko Disko Partizani |
|
quote: stoofvlees , van die bruine stukken vlees die op honde eten gelijkt .................. |
|
erwtjes en worteltjes met biefstuk deze avond en nog overschot van balletjes in tomatensaus liggen voor deze nacht Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:hehe tuurlijk niet, ik bedoel in stukken gesneden enzo, was overigens weer erg lekker...heb deze keer ook de hersenen geprobeerd, erg vreemde smaak wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |