|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
waar kan ik ze zien? |
|
zo extreem zijn die ook weer niet hoor. |
|
die van ameland zijn nog het leukst Je moeder. |
|
van welk jaar dan? |
|
Zo ik ga zo eens zalm maken, en gebakken aardappeltjes, met spinazie On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
zo .. net prima eten bereid al zeg ik het zelf ... Zalmfilet gekruid met zalmkruiden, als soort dressing erbij een mix van bruin brood (donker oerbrood), beetje peterselie, 1,5 ons ardennerham aan gort gesneden, en sap van 1 sinaasappel (moet eigen citreon zijn maar ach). en hier dan lekkere provencaals gerkuide aardappeltjes bij VOL NU |
|
nasi met satésaus en vanmiddag een bagel met tapenade en wat geroosterde paprika, tomaat, aubergine en creamcheese (zelfgekocht in een bagelshop ) Hatsjikidee! |
|
quote: Oeh! Zalm! Hoe heb je die klaargemaakt? 'k Heb zaterdag zalm gemaakt (+ koolvis, Oosters gemarineerd). Zalm : een of ander zakje marinade, ui, knoflook, peper en wat limoensap dr overheen, in folie gedaan en de oven in : yum (+ provencaalse krieltjes en roerbakgroente dr bij en veel saus (ravigottesaus, sambasaus, knoflooksaus)) |
|
quote: Je pakt een lekker groot stuk zalm. (filet) Daar smeer ik wat zout en peper op. Niet veel. Ik had de zalm op een beetje olie gelegd uit een potje met zongedraagde tomaten. Helaas had ik geen verse kruiden, want daar maak ik ook wel eens een bedje van. Dan smeer ik er wat pesto op, en dan eventueel wat kruiden.. Dan Creme fraise, en dan geraspte kaas, en wat Danisch blue. klein beetje parmasaanse kaas. En dan hup in de oven,. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Oeh! Thanx voor't idee, klinkt erg lekker! |
|
quote: Zeurkous, Watery Black was de schuldige dit keer. Zij vroeg om die foto's. |
|
Gister fajitas gegeten. Lekker lekker, met kip, paprika, ui en lekkere sausjes. |
|
quote: Ja was het ook. Voeg zelf eventueel iets toe of laat iets weg, en kijk zelf even hoeveel je van alles neemt. Ik hou bijv van veel kaas. Wat ik ook wel eens doe is zongedraagde tomaatjes als smaak eronder leggen, als daar wat kaas opkomt, is het lekker knapperig (ok half eronder, sommige) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Spinaziestomp met kotteletjes Faustian Spirit of the Earth |
|
..raapstelen (dat is een groente) [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 10-10-2005 20:13] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: ik ben toch alles schuld maar serieus ik vroe erom idd, dus niet op mayo gaan lopen vitten. als je op iemand wil vitten vit je maar op mij vandaag---> bloemkool, aardappelpuree en braadworst "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
zuurkool met rookworst gemaakt Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: oeh!!! dat wil ik ook "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Jij hebt al mislukte nasi gehad, aansteller. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: die was best te eten hoor "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Er zit een groot verschil tussen "best te eten" en "lekker," anders... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: *zucht* jij kookt altijd lekker hoor ik miste alleen de satesaus "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Volgende keer. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Zoooo, de gevulde kalfsrolletjes staan weer te pruttelen..... straks serveren met tagliatelle en een wijn-roomsausje op een bedje van haricots verts. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |