|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ophokken die zooi!!1one [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-08-2005 17:03] |
|
quote: Eetse! spelfout weggehaald... |
|
koude schotel zo meteen met dit warm weer zeg ik daar geen nee tegen Faustian Spirit of the Earth |
|
oe, wat heb ik lekker gegeten.... pas nog maar net in me broek... me broertje zei dat ie mijn spekken lekker vond, zo lief... vaag, hoe goed ik me kan voelen als ik goed gegeten heb, voel me bijna sexy nu... |
|
quote: Ik mag over een kwartiertje. Begint heerschend te ruiken hier spelfout weggehaald... |
|
Tyfus, dat heerschte Nog nooit zo lekker vreten gemaakt spelfout weggehaald... |
|
Bij mijn vader gegeten, heeeeeeerlijk! |
|
quote: |
|
quote: Niet helemaal hoor, das sneu. |
|
Net mijn bek verbrand aan pizza. Morgen deze: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: |
|
quote: Wel water en groene thee en af en toe cola light. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Vanavond vast koken/voorbereiden voor morgen, dan krijgen we eters We gaan wat vegemetaries maken. |
|
quote: geniale uitpsraak Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik zag gisteren bij de Appie in Hoog Catharijne dat ze boter uit Bretagne hadden... gezouten boter. Ééntje met zout, en ééntje met zeezout. Holy crap..... wat is dat spul lekker. Teeeeeringgg..... Met het ene pakje ga ik kruidenboter maken, met het andere knoflookboter. Té goed, weet je..... té lekker. Echte aanrader! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dat klinkt erg goed, M. Morgen de appie alhier maar eens even checken. |
|
quote: Ze hebben het niet overal hoor.... als het er is, is het in zo'n hoekje verstopt bij de roomboter, grasboter etc. Gezouten boter is de shit! Volgens mij is het ook heel makkelijk zelf te maken, trouwens, maar ik weet de verhoudingen niet (en misschien moet je het wel weken laten staan o.i.d., geen idee. Ik ga dat eens opzoeken) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Veenedaal heeft ook een loeier van een Ah. Sterker nog, we hebben er ook meerdere. Maar zelf maken is ook een optie. Pletter je je bevindingingen hier neer, als je wat vind? |
|
Ah nee, nu heb ik zin in een stokbroodje kruidenboter... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: vrrrrrrrijdagggggggg!!!!!!! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Uiteraard Ik heb ook nog een pak roomboter over zag ik, die ga ik komende week zelf wel van zout voorzien. Eerste bevinding: de zoutsmaak in gezouten boter is wel heeeel sterk. De boel staat nu op smaak te komen, vanavond weet ik meer! Intussen heb ik zojuist ook 1.5 kg ontvelde tomaten, 2 velduien, een halve bol knoflook, 2 rode pepers, een heeeele zwik verse basilicum (gemalen met een beetje olie), een bosje stoneleeks, ontvelde paprika (2), 1 liter tuinkruidenbouillon, een forse scheut olijfolie en een kleintje aceto balsamico, een snuf vers gemalen zeezout en een snuf vers gemalen zwarte peper allemaal bij elkaar in de pan geflikkerd. Dat gaat zo aan de kook, en dan een uurtje pruttelen en dan hop, staafmixer erop. Het ruikt nu al lekker 's middags een soepie in elkaar flansen (want dat is het) heerst! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
GVD, waarom kan ik mezelf er nog steeds niet toe aanzetten eens wat meer in de edele kookkunst te duiken... Ik wil het leren, verdomme! |
|
Iedereen kan koken, je moet het alleen willen. Zo'n soepie is een goed voorbeeld. Denk "ik wil tomatensoep", loop door de supermarkt, zoek uit wat je lekker vindt en flikker het in de pan. Zo leer je ook vanzelf hoe bepaalde dingen smaken. Ga voor jezelf bedenken, "wat wil ik eten". Pasta? Aardappels? Oosters? Iets uit de oven? Zoek vervolgens een bijbehorend recept, en ga het maken! En als je niet weet hoe je een paprika moet snijden bel je je moeder. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |