|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Pa heeft gekookt.. Franse patatjes (tja hee, als ik nu franse frietjes ga zeggen klopt mijn patat verhaal niet meer) met eh kipburger en doperwten |
|
Vanavond Chinees. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik eet vandaag en morgen ook pizza. Van die goedkope. |
|
lekker spare ribs in de marinade liggen voor vanavond |
|
quote: Goedkope pizza kan zeer goed zijn. Pizza salami van de Aldi (2 pizza's in 1 doos voor 2,40 euro) is geniaal Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Pizza Hawaii van Hallo Pizza in Wuppertal is goed!! Bruce Banner |
|
net gang-etentje gehad met mn huisgenoten...mmmm pannekoeken wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Dadelijk ga ik de eerste hand leggen aan de maaltijd van vanavond. Kipfilet, in stukjes gesneden, en een uurtje of twee gemarineerd in ketjap/sambal/honing/dille/zwarte peper. Dat gebakken in olijfolie met gefruitte uitjes, en geserveerd met witte rijst. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Vanavond lekker patatjes eten. En vannacht moet & zal ik shoarma scoren. [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 09-04-2005 17:09] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Moi gaat zomet1 een indiase stoofpot maken. - reepjes kipfilet - Ptak's milde kruidenpasta (gewoon bij de supermarkt) - Yoghurt - ui - knoflook - olijfolie - komkommer - rijst * Kip samen met de knoflook en ui bakken in olie. * komkommer in stukskes erbij flikkeren * Paar lepels (naar smaak) kruidenpasta erbij en goed doorroeren. * evt wat sambal. * yoghurt erdoor roeren zodat er genoeg sau is. * over de gekookte rijst gooien. KLOAR!! * |
|
Klinkt lekkerrr Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
en da ist ook! Vooral es uitproberen. Wie weet post ik bij positieve reacties nog meer easy culinaire hoogstandjes |
|
Dat je zin hebt om zoveel moeite te doen joh. Maar eet smakelijk vanavond. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Thanx! Meestal doe ik alleen moeite int weekend. Doordeweek een beetje te druk om te koken. Vind het wel leuk om te doen. |
|
Raargh, morgen chicken in the oven met daarna brownies en een lekker toetje. Stresspunt, Hwulff ouders komen ook. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: wel echte ketjap gebruiken he (zo dik en stroperig mogelijk) |
|
quote: Uiteraard! De kip staat nu te marineren. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
straks ff pizza's laten bezorgen |
|
zelfgemaakt olijfbrood staat nu in de oven |
|
quote: Klinkt lekker, maar dille Spannend! (had zelf waarschijnlijk iets van gember erbij gegooid). |
|
Gisteravond spareribs gevreten. Net besteld; spareribs spelfout weggehaald... |
|
Bwahaha. Eet smakelijk. Gisteren spareribs en kipborrelhapjes (een pond) op. Zo maar eens even 2 varkenshaasjes in pestomarinade in de pan pletteren. |
|
Bij AH geshopt ja? Godver .. wat een kok! Die chinees ... |
|
gister heeft illusione pittige indiase kip voor me gemaakt en als toetje aardbeien met gesmolten chocola met honing en slagroom wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |