|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Verval kookt nu.. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
gebakken zalm met worteltjes Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Grapje, het werd toch een raspatat speciaal, een kroket en een kaassouflee. |
|
Hee ja, laat ik zo es gaan koken en eten! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Chili con carne op. |
|
burrito's op |
|
Heerlijke saté Hatsjikidee! |
|
gebakken aardappels, snijbonen en 1,5 slavink... |
|
1,5 slavink? EET JIJ WEL GENOEG? |
|
quote: ja hoor.... ben alweer aangekomen.... |
|
Zo maar eens een varkensrollade de grill inschuiven. edit: Zo, die hherschte, zeg! [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 17-07-2005 22:35] |
|
Vandaag lekker BBQ gehad in de stromende regen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Hehe. Hier geen regen, trouwens... |
|
hier ook geen regen... gegeten: bonen in tomatensaus, verse worst, en een berg gebakken aardappeltjes... |
|
Zaterdag genoten van een heerlijke maaltijd bij M. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ondanks de regen Heerschte het weer keihard. Vooral de vloeibare hamburgers waren grappig. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Verval & ik hebben net bij De Mol gegeten. Dat is een middeleeuws restaurant en daar hebben we beiden een groot bord vlees naar binnen gewerkt. Je krijgt daar geen bestek, en dat was grappig want een groepje kakdames was erg verbaast en zaten moeilijk te doen. En er liepen 2 kippen die we bloemblaadjes voerden. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Kippen die rondlopen in een restaurant? Gadverdamme.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Tja hoe verser hoe beter On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Koel man, wil je net gaan eten, vliegt er een kip in je eten... |
|
quote: Dan kan je niet klagen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Lekker kippeschijt naast je bord.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Idd ERNAAST Vandaag stond er heerlijke spaghetti op me te wchten On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Die beeste waren zo tam als wat en in een middeleeuwse ambiance horen nou eenmaal een paar kippen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |